Sa va manance Teresa Fidalgo

2.5K 112 1
                                    

-Cine e baiatul ala? Cine e? Fostul?
-Taci! Macar 2 minute pana coboram ultimele 4 trepte ! i-am zis gesticuland nervoasa
De cand am iesit din camera ma tot piseaza cu 'cine e tipul'. Acum s-a gasit si retardatul sa apara. Fix acum! Doamne, trebuia el, adica sexosu' asta cu care dorm, sa apara fix cand relatia mea cu Andy chiar devenea o relatie...  Am coborat, pana la urma, si am dat nas in nas cu Andy. Gale se uita din spatele meu fix in ochii caprui ai capitanului echipei de fotbal al scolii, aruncandu-i sageti verzi. Jur, parca sunt in Robin Hood... Unu are sageti maro si unu verzi... Daca Gale ar avea un ochi caprui si unul verde cred ca l-ar pune la pamant, ma rog, el o poate face si fara.
Gale m-a dat la o parte si asa a ajuns fata in fata cu Andy.
-Deci, tu esti noul profesor de sport
... a inceput Andy conversatia, pe naiba conversatie, mai au putin si musca unul din altul... Canibalii naibii!!!
-Da, si iubitul Andei...
-Oh, iubit. Si de cand?
-Nu-i treaba ta! l-a repezit Gale.
Ma duc sa sun la pompieri.
-Gale, imi dai putin telefonul? l-am intrebat inainte sa scoata o injuratura de toata frumusetea. Trebuie sa-l inscriu la cursuri de bune maniere. Cand mi-a auzit vocea s-a intors mai calm spre mine si in timp ce isi scotea mobilul si-a lipit buzele catifelate de ale mele, amandoi intrand intr-un sarut pasional. Ne comportam de parca nimic nu ar mai conta si tot universul se oprise in loc sa ne priveasca pe noi...
-Ihm, ihm... ! S-a auzit un tusit infundat din lateralul nostru. Doamne, ce om, nu stie si el ca in timpul unui sarut nu trebuie sa ne intrerupa nimeni, nici daca ia foc ceva??? Si asa mi-au stricat astia faza cu sunatul la pompieri...
-Voi cu cearta voastra! Sa va manance Teresa Fidalgo pe amandoi!  Tu, poti sa te intorci la vila ta gigantica din munti, iar tu, masina e in fata casei! mi-am ridicat tonul la ei exasperata. Duceti-va in Guatemala mamelor voastre...
-Nu injura, ca suntem in Postul Pastelui! mi-a zis Gale cu un deget ridicat spre mine.
Baietii au iesit, iar eu am oftat si am urcat in camera. M-am trantit in pat si am tipat in perna. De ce nu puteam sa ma indragostesc de un baiat normal. Din situatia asta doar 3 lucruri imi sunt clare:  ma cheama Anda, imi place de Gale si nu cred ca il plac pe Andy. Cred...

Vreau sa ii multumesc Andreei pentru ajutor. Gandim la fel... Cum e posibil? Lasand asta, pareri? Cine vrea dedicatie in urmatorul capitol?

Furtuna adolescentilorUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum