M-am trezit de dimineata in patul meu pufos, dar atat de rece. M-am ridicat si mi-am tarsit picioarele pana la baie. Sunt atat de adormita incat cu greu am reusit sa deschid usa si robinetul. Am avut intentia sa iau apa rece in maini, dar am ajuns sa imi scufund capul ,cu totul ,in chiuveta. M-am imbracat intr-o rochita scurta, cam cu o mana deasupra genunchilor, alba cu flori roz. Mi-am lasat parul buclat pe spate si m-am incaltat cu o pereche de balerini asortati cu rochia.
Am plecat spre scoala destul de bine-dispusa avand in vedera ca plec la ... la scoala ! Ce chestie, ha ?
Am intrat in clasa si mi-am deschis caietele. Langa mine s-a asezat un baiat brunet care vorbea la telefon. Nu l-am bagat in seama pana nu i-am auzit numele lui Andy. Exact cand am inceput sa devin interesata de subiect, profesorul de fizica a intrat in clasa si a inceput prezenta. Urmatoarele doua ore au fost foarte plictisitoare mai ales pentru ca eu asteptam cu nerabdare ora de sport.
Am intrat pe teren, acolo unde ma asteptau fetele, topaint si cu un zambet urias. M-am uitat in jur, dar privirea mea nu l-a gasit pe Gale. Dintr-o data, am simtit doua maini pe talia mea. M-am intors cu un zambet si mai mare, asteptant sa vad pietrele de jad, dar, in schimb am dat de Andy.
-Andy? Ce vrei sa...
Cuvintele mele au fost oprite de o pereche de buze calde. Andy m-a sarutat din senin. Imi framanta buzele cu tandrete, dar eu nu pot sa ii raspund din prea multe motive. Nu pot sa ii fac asta lui Gale si, in plus, nici nu simt ca vreau sa fac asta. Am vrut sa il imping, dar pana sa reusesc, Andy a ajuns sa stea in aer. Cand m-am uitat in spatele lui am putut sa vad nervii de pe fata lui Gale. Ochii lui sunt mai intunecati ca de obicei. Il tine pe Andy in aer, prinzandu-l de tricou.
-La ora mea nu vreau sa mai vad asta. De fapt, nu vreau sa mai vad asta niciodata. Restul orei poti sa il faci inauntru! i-a zis Gale cu calm in glas, dar sunt sigura ca se stapaneste cu greu sa nu il dea pe Andy cu capul de ciment. Si cea mai buna dovada e vena de la gat care pulseaza asa de tare incat imi e teama sa nu pocneasca. Dupa ce drogatul a iesit inainte sa fie zburat in Chisinau la Alexander Laiu, Gale s-a intors la restul elevilor care priveau scena fascinati. A dat noile ''ordine'' , iar colegii mei au plecat la treaba. Eu am ramas nemiscata, cu privirea in pamant. Dupa cateva momente, m-am apropiat de profesor, care era cu spatele la mine.
-Gale? am soptit, dar sunt sigura ca m-a auzit. Si-a intors doar capul, uitandu-se cu o sparnceana ridicata. Imi...imi pare rau ! i-am zis putin mai tare. S-a intors cu totul la mine si deabia isi tinea rasul.
-Tu. Tu chiar ti-ai cerut scuze? Anda! Anda chiar si-a cerut scuze!
Ce afirmatie inteligenta. Acum chiar nu ma mai simt vinovata. L-am lovit in umar, in gluma si mi-am dat ochii peste cap. A inceput sa rada de mine, iar eu am plecat sa alerg.
Am facut cele 5 ture de teren si ne-am intors la domnul profesor. Acum observ ca aproape toate fetele sunt macheate mai strident ca de obicei. Oare de ce... Gale a venit langa micul nostru grup, langa mine mai exact. Si-a asezat o pana pe spatele meu , aceasta coborand din ce in ce mai jos, in timp ce ne explica urmatorul exercitiu. Mana aia nu are ce cauta pe funful meu! Bine, are ce cauta, dar nu in timpul orei. A zis ca putem sa facem nu stiu ce exercitii sau sa jucam volei. Nu-i corect! Baietii de ce au voie fotbal?!
-Bine ,domn profesor! l-am oprit din vorbit, acum toate privirile fiind pe mine.
-Ăăă...ok! La treaba! ne-a zis inainte ca fetele sa plece sa ia mingia, iar eu sa ma indrept spre grupul baietilor. I-am simtit privirea pe spatele meu in timp ce ma indreptam spre masculii alfa ai scolii. Am ajuns langa ei si le-am luat mingea.-Anda, ce dracu? mi-a zis Nick nu prea deranjat de situatie.
-Hai sa jucam. Sau poate va este teama sa fiti batuti de o fata?
-Anda! Doar nu ne provoci? a continuat Nick cu un zambet glumet. Mi-am luat postura de ''sa va vad'', iar ei s-au repezit sa imi 'fure' mingea. Am inceput ''jocul'' de fotbal care mai mult era o alergare aiurita pe teren. Gale o sa ma omoare pentru mica mea excapada. Ora s-a terminat imediat, iar eu am plecat la vestiar. Fetele terminasera pana imi facusem eu dusul asa ca am ramas singura. Locul asta pare asa de pustiu cand sunt singura... Am impresia ca cineva o sa iasa din intuneric cu un topor sa ma omoare in timp ce sunt in lenjerie. Cam asa se intampla in filmele de groaza. Mi-am luat balerinii din dulap, iar cand m-am intors sa imi iau si rochita de pe mica bancuta din spatele meu, am scos un tipat ascutit. Gale statea pe ea, jucandu-se cu rochia mea, in timp ce eu stau pe jumatate dezbracata in fata lui. Din nou, pot sa simt cum mi-o trage din priviri. Ochii lui sunt pe pielea mea dezgolita, iar zambetul ala criminal imi sta pe creier.
-Paraca am mai discutat despre aparitiile tale ! i-am zis incercand sa par indiferenta.
-Fac ce vreau, cand vreau, cum vreau ! mi-a zis cu o voce la fel de indiferenta.
-Spre exemplu? l-am intrebat doar sa il enervez putin.
-Spre exemplu, pot chiar in momentul asta sa scap de dantela asta, care sincer, chiar ma incomodeaza. Si vrei sa afli ce fac dupa asta? Hai sa spunem ca sunt 100% sigur ca o sa auda si Andy cum o sa imi gemi numele.
-Oh ! e tot ce am putut sa zic.
CITEȘTI
Furtuna adolescentilor
Genç KurguViata nu este mereu roz. Anda a descoperit asta prea tarziu, atunci cand destinul ei a luat o intorsatura neasteptata, cunoscand persoana ce ii schimba lumea. Nu e mereu usor sa afli ca ai trait in minciuna, iar uneori iti faci singur rau negand cee...