Pai... eu nu mi-am rupt nimic. Nu pot spune acelasi lucru si despre saracu' baiat.
-Esti bine? ma intreaba gemand.
-Cred ca da.
-Ma bucur. MIE CRED CA MI-AI RUPT CEVA! Ai aterizat in capul meu de la etajul doi! mi-a tipat Andy in ureche.
-Soarta si destinul...
-Hai sa te duc acasa.
-Nici nu ma gandesc! am spus eu, surprinzandu-l. Plec singura.
I-am bagat mana in buzunar si am luat cheile masinii. Am urcat in ea ignorandu-l pe Andy care ma striga. Am pornit masina si am fost surprinsa de talentele mele la condus tinand cont ca nu am carnet. Am ajuns pe autostrada fara destinatie. Nu stiu unde ma duc si nici macar unde sunt.Dar macar stiu un lucru: Andy si-a lasat telefonul si portofelul aici. Stie cineva unde casesc cel mai apropiat mall? Am cautat harta pe telefon si am ajuns intr-un oras pe care nu tin minte sa-l mai fi vazut. Am intrat in mall si cand am vazut atatea magazine si un card de credit imi venea sa urlu de fericire.
~*~
-Alo? Care esti? am intrebat in telefon in timp ce ma chinuiam sa probez o roche.
-Anda, unde mama masii esti? m-a intrebat Gale nervos.
-La mall. Incerc sa ma imbrac cu o rochie si tu nu ma lasi.
-ADICA EU MA STRESEZ CAUTANDU-TE DE 4 ORE, IAR TU... Stai putin. Mall? Rochie? Cat de scurta e, iar eu de ce nu-s acolo sa te ajut sa te probezi cu ea?!
-Pentru ca in timp ce tu vorbeai cu Mo eu am sarit pe geam fix peste Andy.
-Mda, am vazut. Acum spune-mi unde esti.
-Undeva. Pe-aici pe undeva.
Si cu asta am inchis telefonul.
Dupa atatea ore de cumparaturi am urcat in masina pungile si am pornit spre casa. Am ajuns la mine acasa undeva pe la ora 8 seara. Tata statea pe canapea si se uita la meci.
-Anda? Ce e cu toate astea si de unde ai venit? m-a intrebat banuind ceva.
-Am fost cu o prietena la cumparaturi dupa scoala.
E o minciuna credibila. Masina am parcat-o la o strada mai incolo asa ca nu ma poate da de gol. Tata a parut sa ma creda. Am urcat in camera mea si mi-am aranjat noile haine in dulap. Maine e vineri si ghici ce ... am sport.
~*~
Prima ora am chimie si a doua sport. Si dupa astea... neah, pe cine pacalesc? Nici nu m-am uitat pe orar. Ce e dupa sport nu mai e interesant.
-Copii, azi recapitulam reactiile. Deschide-ti cartile la pagina 84.
Profa a inceput sa dicteze ceva la care nu eram atenta pana s-a asezat in fata mea.
-Anda, vrei sa ne citesti tot ce ai scris pana acum? m-a intrebat profa in timp ce statea cu bratele incrucisate in fata banicii mele.
-Am scris tot ce ati spus ! m-am aparat eu.
-Imi poti da caietul? a intrebat fara sa astepte un raspuns. Mi-a lua caietul de pe banca si a zis in fata clasei:
-Tot ce ai scris e data si titlul. Si culmea e ca amandoua sunt gresite. In opinia colegei voastre, astazi este 13 august 2008, iar titlul lectiei este ''Gale''.
Dupa ce toata clasa a ras ( 23 din 24 de copii stiind cine e Gale) ora s-a terminat. M-am dus la vestiar si m-am schimbat cu o pereche de pantaloni scurti de trening si unul dintre tricorile pe care le-am cumparat ieri. Pe tricoul alb scrie, si citez,
''I'm a virgin
(this is an old t-shirt)''
Nu va ganditi la prostii. N-am facut nimic. Doar imi place tricoul. Am iesit in curte si m-am asezat pe o banca langa o sticla cu apa si un pachet de tigari. Astea mai mult ca sigur sunt ale lui Gale. Si ca sa il enervez mai mult decat o sa o faca bluza, am luat o tigara si m-am indreptat spre grupul vesel care deja primea ordine de la proful. M-am asezat in fata grupului, langa Dany, cu tigara in gura. S-a uitat la mine ca la o fantoma. Cand m-am intors cu fata la domnul profesor am tresarit. Statea fix la 5 centimetri de mine cu o moaca care exprima o-sa-te-omor-pentru-ca-ai-probat-rochia-aia-fara-mine si nu-mai-ai-mult-de-trait-pentru-ca-porti-tricoul-asta-iar-tigara-e-a-mea.
-Domnisoara, nu aveti voie sa fumati la ora mea. In plus, acest tricou poti sa il porti maine cand mesajul o sa fie adevarat.
In momentul asta baietii au fata de respect-pentru-tipul-care-a-reusit-sa-o-lase-pe-Anda-fara-cuvinte-cu-o-replica-ca-asta, iar fetele aveau fata de de-ce-ea-si-nu-eu. Eu? Eu eram ceva gen ''ESTI MORT!''
CITEȘTI
Furtuna adolescentilor
Roman pour AdolescentsViata nu este mereu roz. Anda a descoperit asta prea tarziu, atunci cand destinul ei a luat o intorsatura neasteptata, cunoscand persoana ce ii schimba lumea. Nu e mereu usor sa afli ca ai trait in minciuna, iar uneori iti faci singur rau negand cee...