L-am impins pe Gale cu toata forta. Se uita la mine confuz, neintelegând reactia mea. M-am dat jos din pat si am fugit in camera mea. Am inchis usa cu cheia si mi-am lipit spatele de ea, lasandu-ma sa alunec in jos,pana la podea.[na ca acum fac si rime :)) ] Am inceput sa plang fara motiv. Eu chiar am facut asta? Chiar l-am sarutat... M-am ridicat cu greu de pe podea si ma bagat sub patura pufoasa, adormind imediat, obrajii mei uzi, stergandu-se cu perna
***
M-am trezit speriata cand am auzit batai in usa. Am descuiat usa. Nimeni. Asta a fost ciudat. M-am intors inapoi spre pat, dar am ramas blocata cand am dat de Gale. Era intins, cu mainile sub cap si un zambet tamp.
-Cum ai...?
-Ne,ne,ne... eu vorbesc! m-a intrerupt, facandu-mi semn cu degetul sa vin spre el.
Am inaintat nesigura pana am ajuns in dreptul patului. Dintr-o data, mana lui mi-a prins incheietura si m-a tras langa el.
-Asta...dispare. Acum! tragea usor de bluza mea, semn ca il incomoda.
-Doar nu crezi ca...
-Dar nici nu imi pasa. Tu taci si executi. Inteles? Acum vreau sa dai carpa asta jos ca sa pot sa ma bucur de priveliste.
-Nu ! ma opun categoric. Nu poate sa imi dicteze ce sa fac.
-Ce fata rea esti... Imi spune cu un zambet care ma face doar sa imi fie scarba. Si-a dus mainile la bluza mea turcoaz si a rupt-o fara macar sa se forteze. Dupa ce m-a tras mai aproape, eu am inceput sa ma zbat, deoarece aveam o idee despre ce avea sa se intample.
-NU, NU, TE ROG NUUUUUU !
*
M-am ridicat speriata din pat, respirand greu. Dupa ce m-am uitat in camera am constatat ca eram singura si cu bluza pe mine. Un vis? A fost doar un vis? S-au auzit in usa cateva batai, urmate de vocea celui mai mare cosmar. Am deschis usa tremurand.
-Esti bine? Te-am auzit tipand.
-Am avut un cosmar. Stai! Ce s-a intamplat inainte sa adorm?
-Ai venit la mine in camera, mi-ai dat una, apoi ... ne-am sarutat si ai fugit.
-Deci asta nu a facut parte din vis... Am zis uitandu-ma in jos. Brusc, mana lui mi-a ridicat capul, obligandu-ma sa il privesc in ochi. Ochii aceia verzi...
-De ce ai fugit? Mai bine zis, de ce fugi de mine si de ceea ce simti?
PAM PAM PAM! SUSPANS...
CITEȘTI
Furtuna adolescentilor
Teen FictionViata nu este mereu roz. Anda a descoperit asta prea tarziu, atunci cand destinul ei a luat o intorsatura neasteptata, cunoscand persoana ce ii schimba lumea. Nu e mereu usor sa afli ca ai trait in minciuna, iar uneori iti faci singur rau negand cee...