A trecut aproape o ora de la vizita lui Gale, iar eu inca nu am iesit din camera, dar ziua abia incepe. Am destul timp sa-l torturez. Si cica eu sunt ostatica. Ma intreb, oare ce fac mafiotii in timpul lor liber?! Bine, in cazul de fata, copiii mafiotilor.
M-an ridicat din pat si am deschis usa. Imediat ce am iesit pe hol, am si surzit din cauza zgomotului. Si cred ca tocmai am aflat ce fac acei copii: asculta muzica la maxim. Ciudat e ca din camera nu se auzea.
Am continuat sa merg pe hol pana la niste scari. Le-am urcat si am ajuns in mansarda, care era mai luxoasa de cat toata casa mea. Intr-o parte era asezata o canapea alba, din piele, doua fotoli asortate, o plasma imensa si o masuta de cafea. In alta parte erau asezate tot felul de jocuri: biliard, un cos de baschet... Dar are bani, nu gluma!
Dupa ce am inspectat si ferestrele de unde se putea vedea mai bine peisajul, am coborat inapoi la etajul 1, pe holul cu cele 6 usi, 3 pe stanga si 3 pe dreapta. Deci, camera mea era pe stanga, iar a lui, pe dreapta, fata in fata cu a mea. Ok, dar celelalte? Prima era un dormitor asemanator cu al meu, la fel cu urmatoarele 2 camere. Macar fiecare camera are baia ei. Surpriza, surpriza, incuiata! Ultima usa era incuiata. Atunci coboram la parter.
Scarile au coborat direct in imensa sufragerie. Si aici era mobilierul din lemn, alb si canapelele din piele alba. Televizorul nu lipsea, dar aici a aparut un bar, care desparte sufrageria de bucatarie. Aceasta parea neatinsa de ani buni, desii era foarte curata si la fel de mare ca restul spatiilor de pe aici. La parter mai era doar o baie, dar ce mi-a atras cu adevarat atentia era usa de la intrare. Cine intra in casa, intra direct in sufragerie, unde ar da de mine, holbandu-ma la usa. Trebuia sa ies chiar daca nu aveam voie. Si cine stie, poate o sa inceapa sa alerge dupa mine. Macar face sport. Am oftat si am urcat sus. Trebuie sa mananc, dar mai intai trebuie sa trec pe la Gale. Am ciocanit la usa, dar nu cred ca m-a auzit. A doua oara am busit in usa si in mai putin de 5 secunde am fost traumatizata. Si acum, uite ca mi-a venit raspunsul la intrebarea " Ma intreb, oare ce fac mafiotii in timpul lor liber?! '' Raspuns: Asculta muzica la maxim in timp ce se joaca jocuri video, mananca pizza ( fara mine) si stau in boxeri.
-Nu ma suparam daca iti puneai pantalonii pe tine inainte sa deschizi.
Statea rezemat cu spatele de usa si cu o felie de pizza in mana, iar eu mor de foame.
-Nici eu nu ma suparam daca nu ma intrerupeai. Deci, de ce ai nevoie?
- Nu conteaza. I-am zis putin dezamagita si m-am intors sa plec. Nu stiu la ce ma asteptam. Poate vroiam sa se bucure ca am venit. AI INEBUNIT! CE NAIBA ANDA?!
- Stai! Scuze, deci, de ce ai nevoie.
M-a prins de mana si m-a rotit cu fata spre el. Acum stau la nici 2 centimetri de el si imi vine sa intru in pamant. Am inceput sa ma balbai si am uitat de ce venisem. Parca totul in jur se evaporase si au mai ramas doar ochii lui.
Stiu ca a fost plictisitore toata descrierea casei, dar trebuia sa o pun si pe aia. Si cred ca o sa am o problema cu postatul (nu ca nu am deja). Vreau sa stiu ce parere aveti?
CITEȘTI
Furtuna adolescentilor
Novela JuvenilViata nu este mereu roz. Anda a descoperit asta prea tarziu, atunci cand destinul ei a luat o intorsatura neasteptata, cunoscand persoana ce ii schimba lumea. Nu e mereu usor sa afli ca ai trait in minciuna, iar uneori iti faci singur rau negand cee...