-Anda! Anda! Trezirea!
-Mhm...
-Vorbesc serios!
-Gale?am intrebat somnoroasa cu un ochi intredeschis. In ce an suntem?
-Nu mai face misto si hai!
M-am intors pe partea cealalta si l-am ignorat. A continuat sa ma strige, iar apoi m-a tras din pat cu tot cu patura.
-Bine, bine! Ma scol.
Am asteptat sa plece si m-am ridicat de pe podea. Am fugit in camera lui, am inchis usa si m-am bagat in pat. Ce caldut e! Si perna are mirosul lui!
Imi aduc aminte mai mult visand da ziua de ieri. Am fost la un tip sa il ducem pe Jace. Eu am ramas in masina cat baietii au stat de vorba cu misteriosul. Nu stiu de ce am fost acolo. Si nici nu ma interseseaza...
-Sa-mi bag picioarele! Anda, hai odata! tipa Gale langa mine.
-Ce vrei? Unde arde? am intrebat cu capul in perna.
-Trebuie sa te duc acasa. Am o treaba urgenta de rezolvat si nu pot sa te las aici, singura. O sa distrugi casa!
M-am intors pe partea cealalta si am murmurat:
-Daca stai 5 minute cu mine o sa ma ridic.
Am simtit cum se lasa usor patul sub greutatea lui si cum o mana puternica ma prinde, tragandu-ma mai aproape de el.
Nu mi-am putut ascunde zambetul. Si-a bagat nasul in parul meu. Respiratia lui calda ma gadila pe ceafa. M-am intors cu fata spre el si l-am sarutat usor, inca zambind. Cand ochii aia verzi s-au conectat cu ai mei am putut sa-i simt dorinta coplesituare de a sta doar cu mine. Si de a-si face de cap cu mine. Nu cred ca cineva poate sa ghiceasca ce imi trece acum prin cap.
-Poti sa ma lasi si singura. Oricum aproape 2 zile nu cred ca am chef sa trec pe acasa. Si diseara ma gasesti tot aici, in pat... incerc eu sa-i starnesc imaginatia doar ca sa pot sa mai dorm inca o ora. Sau 4 !
-Daca vorbim de pat...
-Adica eu iti fac oferte si tu razi?! m-am rastit la el doar in gluma. Gale a inceput sa rada si mai tare. M-a luat iar in brate si si-a bagat capul in scobitura gatului meu. Buzele lui moi se plimba pentru a mia oara pe pielea mea. A urcat pana la ureche si mi-a soptit ,cred ca mai mult in gluma.
-Daca te mai joci cu baiatul ala la voluntariat ca sa ma faci gelos... Sa zicem doar ca nu vrei sa vezi ce pedepse pot sa dau. Si poate pana ma intorc o sa-ti aduci aminte cum il cheama si unde locuieste.
Si cu asta s-a ridicat de pe mine. A inchis usa dupa el fara sa se uite in urma.
***
Dupa aproape 4 ore nu am primit decat un mesaj in care imi spunea sa nu dau foc la casa.
Am comandat pizza. Am mancat si am citit o carte aproape toata ziua.
Pe la ora 5 seara cineva a intrat in casa. Am crezut ca e Gale pana am coborat si am dat de o femeie in jur de 40 de ani. Pe fata ei se citea surprinderea cand ma vazu. I-am zambit, dar fata ei ramase la fel de serioasa. Amandoua ne-am privit reciproc cateva momente. Apoi a deschis gura sa zica ceva, dar a inchis-o la loc parca cantarindu-si cuvintele. Si dupa o pauza lunga stanjenitoare imi adresa primele cuvinte. Nu ma asteptam ca prima mea intalnire cu mama lui Gale sa fie asa.
-Fetito, pleaca de aici! Lui Gale nu ii pasa de tine. Dupa ce o sa se culce cu tine o sa te arunce ca pe celelalte. Fiul meu nu face eforturi sa atraga nici o fata. Toate vin la el ca niste cateluse. Ma dezgusta-ti, dispari !
Am simtit cum lacrimile mi se aduna in ochi si nu o mai pot vedea pe femeia din fata mea.
CITEȘTI
Furtuna adolescentilor
Teen FictionViata nu este mereu roz. Anda a descoperit asta prea tarziu, atunci cand destinul ei a luat o intorsatura neasteptata, cunoscand persoana ce ii schimba lumea. Nu e mereu usor sa afli ca ai trait in minciuna, iar uneori iti faci singur rau negand cee...