STOP!

3.4K 143 7
                                    

Ma uit in gol. Stau singura aici unde m-a lasat. Hai ca asta a fost maxima. Am inceput sa rad de una singura in camera goala. A glumit, nu? Doar nu crede asta! Nu? Nu? Ce repede imi schimb starile de spirit... Acum 2 minute ințepenisem, apoi am inceput sa rad, iar acum urc scarile ca sa il pocnesc. Am ajuns in fata usii si am intrat fara sa il anunt. Statea intins in pat, cu mana dreapta peste ochi. Serios? Am busit usa de perete si am intrat nervoasa si el tot nu m-a observat. Doar stătea. Simplu,nu? Usor...pana o sa ii sparg moaca. Am inchis usa (am trantit usa pana s-a cutremurat casa, mai bine zis) si retardatul tot nu observa.

Am venit langa pat si am apucat prima perna ,cu care l-am lovit cat de tare am putut

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

Am venit langa pat si am apucat prima perna ,cu care l-am lovit cat de tare am putut. Nimic... Serios? Face misto de mine. M-am urcat pe el, la propriu, si i-am tras mana de pe ochi. S-a uitat la mine plictisit si si-a pus mainile pe coapsele mele, de parca totul era perfect normal. Zici ca a venit iubita lui sa il trezeasca de dimineata si s-a urcat pe el, urmand sa se aplece sa il sarute cu zambetul pe buze. Bleah! Asta fac eu acum?! Am incercat sa ma dau jos, dar inainte sa fac si cea mai mica miscare, Gale m-a rasucit,eu ajungand acum sub el.

Are un zambet malefic, iar ochii lui verzi ma privesc insistent. Am 2 variante: ori il pocnesc, ori il sarut. Ala bala portocala, nu. Din oceanul Pacific,nuuuu. La naiba! L-am plesnit si la nici mcar o secunda l-am tras mai aproape de mine si mi-am lipit busele de ale lui. Mainile mele au ajuns pe spatele lui, ridicandu-i tricoul putin cate putin. Buzele sale le framantau pe ale mele atat de pasional incat ma topeam. Am o senzatie ciudata in stomac. STOP!

Pareri? Dedicatie? Vorbiti nebunilor!

Furtuna adolescentilorUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum