Tot Four e mai sexy

2.5K 124 6
                                    

Am ramas blocata cateva minute, apoi m-am trezit cu Gale in fata mea. Statea acolo cu ochii aia verzi, care ma scanau din cap pana in picioare. Degetele alea lungi au ajuns sa se plimbe pe talia mea, apoi mai sus, pana l-am oprit. Si-a ridicat o spranceana, iar eu nu stiu ce sa ii zic. Am mai stat 4 secunde si am zis primul lucru care mi-a venit.
-Semeni cu Four.
-Ce? a intrebat confuz.
-Four. Din Insurgent. Semeni cu el, doar ca el e mult mai sexy ca tine.
  Si-a dat ochii peste cap si s-a indepartat cativa pasi, apoi mi-a aruncat rochia.
  A iesit din vestiar si m-a lasat singura. M-am imbracat si am iesit pe holul plin de copii. M-au salutat mai multe fete si baieti inainte sa ajung la dulapul meu. Sa mori tu? Pe dulapul meu scrie 'iubita lui Andy'. Am sters scrisul inainte sa il mai vada cineva.
Mi-am luat cartile si am inchis usa dulapului ca sa fiu traumatizata de un ras pervers.
-Gale, pleaca! i-am zis aproape in soapta, inainte sa ma intorc si sa plec. M-a prins de antebrat si m-a intors cu fata la el.
-Nevăr, evăr , forevăr ! mi-a zis clar si raspicat, respiratia lui calda cazandu-mi peste buze.
- Asta e replica mea, man! i-am raspuns cu respiratia taiata, dar incercand sa par indiferenta.
-Ba nu. Eu am mai adaugat ceva. Lasand asta, iesi cu mine in oras diseara? m-a intrebat foarte sigur pe el.
-Hă, te sun eu!
-Haide And...
-And? am intrebat cu o sparanceana ridicata incercand sa par deranjata intr-un fel, dar defapt mor sa aud cum imi pronunta numele.
-Tot Four e mai sexy.
-Defapt, asta esti tu.
Eu sunt singura care vede un posibil viol in cuvintele astea? S-a aplecat spre mine, iar eu am inghetat pe moment. Fix in mijlocul holului s-a trezit el sa imi violeze buzele. Stiam eu ca are de gand sa violeze ceva azi ! La inceput am vrut sa il resping, dar nu am putut. M-am agatat de gatul lui si l-am tras mai aproape. Mana lui stanga se plimba pe spatele meu. Aud in jur diverse chicoteli, dar deja nu mai imi pasa. Sa se stie ca el e al meu ! 
Ne-am despartit destul de greu. Cand mi-am deschis ochii am putut sa vad sutele de perechi de pupile atintite asupra mea. Mi-am dat ochii peste cap si am strigat:
-Da, m-am sarutat cu proful de sport! Probleme?

Furtuna adolescentilorUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum