Doar tu ma faci sa plang!

2.3K 95 1
                                    

Pentru el o victorie. Pentru mine un esec. Prima data cand imi inchide cineva gura. Am avut un moment de ezitare inainte sa ii lipesc o palma lui Gale. Pe obrazul lui se intinde acum o pata rosie. Am plecat de pe teren nervoasa.
Restul zilei mi-am petrecut-o la o cafenea din apropierea liceului. Nu am mai avut chef de ore. Nervii s-au risipit in timp ce imi savuram cafeaua, fiind inlocuiti de niste ganduri perverse. Pe bune acum! Voi nu va ganditi la ce se poate intampla daca petreci o noapte cu Gale dupa o discutie ca asta ?! Mi-ar placea sa-l amagesc putin. Poate pe la 9 seara dau o fuga pe la el ...
    Intru in vila cufundata in liniste. Taxiul m-a lasat chiar in fata casei acum un minut si jumatate. E liniste. Poate prea liniste. Mama, suna a replica de film horror!  Urc scarile pana in camera lui.
Ma intind in pat asteptand sa se opreasca sunetul dusului. Usa de la baie se deschide intr-un final lasand la iveala un pusti (care nu prea mai e pusti ), in boxeri. Doar in boxeri. Apa ii curge pe pieptul gol, iar cateva suvite de par ud ii atarna peste ochii verzi, stralucitori. Un mic zambet ii apare in coltul gurii cand ma vede.
-Ai venit si cu tricoul? ma intreaba in timp ce arunca prosopul de pe umarul stang pe jos.
-Nu. L-am uitat pe la Andy pe acasa. Am crezut ca nu mai e nevoie de el atata timp cat mesajul nu e adevarat. -Pe la Andy,hm? Ce mai face? Am auzit ca are un cucui de la cascadoria ta! imi zice asezandu-se langa mine, pe pat.
M-a tras mai aproape de el si s-a ridicat sprijinindu-se in coate. Cateva picaturi din parul lui s-au prelins pe obrazul meu. S-a aplecat sa ma sarute, dar m-am ferit.
-Nu-i asa usor! l-am avertizat. Am incercat sa ma ridic in fund, dar m-a lipit de saltea. Buzele lui s-au lipit de ale mele brutal. Era un sarut flamand. Parca timpul se oprise in timp ce noi ceream mai mult unul de la altul. Unghiile mele lungi si albe il zgariau pe spate in timp ce degetele lui imi alunecau sub bluza subtire. Eram atat de sigura ca vrea mai mult. Ca ma vrea pe mine.
  Si apoi i-a sunat telefonul, iar el s-a ridicat de pe mine fara sa ezite. Parca nici nu regreta ca a trebuit sa raspunda la mobil din partea opusa a dormitorului. Doar s-a intors cu spatele la mine si a plecat sa raspunda. Pe spatele lui se vedeau foarte clar niste dungi rosii.
-Salut Mo! Nu, nu avea nimic important de facut! i-a spus in timp ce radea de fata mea. Acum ma privea atat de amuzat si nepasator. Ca si cum doar si-a batut joc de mine cateva minute. In schimb, eu sunt ranita. Nu mai putea sa isi stapaneasca rasul. Radea de mine. Cine s-ar fi gandit ca urma ca el sa ma amageasca! A inchis telefonul si s-a apropiat de pat cativa pasi.
  Mie nu imi parea amuzant. O lacrima adevarata s-a prelins pe obrazul meu. Mi-am lasat capul in jos. Doare. Doare cand esti respinsa de o persoana la care ti. Si nu imi e greu sa stiu ca tin la el.
     ''Te iubesc''  sunt doua cuvinte mult prea mari. Nu le inteleg si nu stiu cu adevarat ce inseamna. Nu vreau sa il mint daca o voi spune vreodata. Pe el sau pe altcineva. Dar cu toate astea eu tin la Gale. Imi pasa de parerea lui mai mult decat a oricui altcineva.
Il vreau aproape.
  -Anda,la dracu',nu mai plange! Te rog! Imi pare rau, glumean! mi-a spus in timp ce imi stergea lacrimile acum uscate. M-a luat in brate. Eu mi-am pus capul pe pieptul lui si am ramas asa minute in sir. Intr-un final am adormit cu gandul ca ma voi razbuna. Doar sunt eu! Am momentele mele de slabiciune. Momente pe care le am doar cu el, dar o sa o revada pe vechea Anda. Curand...

 
  

Furtuna adolescentilorUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum