Am coborat in sufragerie si am simtit cum imi chioraie matele. Ma indrept spre bucatarie ca sa imi fac ceva de mancare. Am scos de prin dulapuri si din frigider tot ce aveam nevoie pentru niste clatite si m-am apucat de treaba. Am facut compozitia, dar parca este prea plictisitor sa le fac rotunde. Am facut cam 20 de clatite cu diverse forme de animale, forme geometrice, bla bla bla. Dintr-o data, am inceput sa stranut. Am continuat sa fac clatitele, dar nu stiu de ce naiba stranutam. Nu puteam sa ma opresc.
-Mai usor. Ce te-a apucat cu stranutul ?
- Am alergie la tine. Vrei sa pleci ? De unde ai mai aparut ?
-Pai, acum 19 ani ...
-Nu vreau sa aud asta. Ma faci sa imi pierd pofta de mancare.
M-am intors inapoi la clatitele mele. Dar cum sa imi fac de mancare daca un tampit imi mananca clatitele !
-Daca imi mananci clatitele eu o sa mor de foame !
-Mmm... unde ai fost pana acum?! Chiar faci niste clatite bune.
-Am fost acasa la mine, unde am ajuns acum 17 ani, atunci cand mama si...
-Hahaha. Amuzant.
Am scos limba la el si i-am luat farfuria din fata. S-a strambat la mine si apoi s-a ridicat de pe scaunul pe care statea, pentru a incerca sa imi fure farfuria.
-N-ai sanse. Acum stai jos si taci.
-Imi e foame.
-Ai mancat pana acum.
-Tot imi e foame.
Cat poate sa bage in el ?! Am terminat clatitele si m-am asezat pe unul din scaune. Am inceput sa mananc, evitand privirea tacuta a lui Gale. Dupa a 6-a clatita m-am saturat si m-am ridicat de la masa. Am iesit din bucatarie, lasandu-l pe nebun acolo. Am pornit televizorul din sufragerie, schimband programele siii ... acum imi este sete.
-GALE !
-Sunt chiar aici.
Cand a aparut asta aici ? De unde tot apare ?! S-a prabusit pe canapea, langa mine, iar eu m-am asezat mai bine, punand picioarele la el in brate.
- Stai bine ?m-a intrebat ironic.
- Da, tu ?
- De ce tipai?
-Imi e sete. Apa sau nu...mai bine suc.
L-a apucat rasul, iar apoi si-a pus o mana pe piciorul meu stang.
-Nu sunt valet.
-Te-ai spalat pe maini ?
-Ce? Nu.
M-am ridicat si l-am tras dupa mine, la baie. Am dat drumul la apa si i-am turnat sapunul lichid in maini.
-Ce naiba. Sa nu imi zici ca ma pui sa ma spal pentru ca te-am atins..
-Vezi ca esti baiat destept !?
L-am lasat in baie, in timp ce eu m-am tolanit iar pe canapea, inainte sa sune cineva la usa.
Ce parere aveti? Si da, stiu ca si capitolul asta e scurt, dar sa presupunem ca postez destul de des. Stiu ca nu e asa, dar puteti sa va prefaceti si voi macar odata.
CITEȘTI
Furtuna adolescentilor
Teen FictionViata nu este mereu roz. Anda a descoperit asta prea tarziu, atunci cand destinul ei a luat o intorsatura neasteptata, cunoscand persoana ce ii schimba lumea. Nu e mereu usor sa afli ca ai trait in minciuna, iar uneori iti faci singur rau negand cee...