Inceputul sfarsitului

1.8K 80 2
                                    

Strada era linistita ca de obicei...pana a inceput o ploaie torentiala. Am injurat in gand aceasta binecuvantare si am grabit pasul. O masina rosie s-a oprit la 5 metri distanta de mine.
-Anda, urca! mai mult mi-a ordonat Gale. Am dat negativ din cap si mi-am continuat drumul. Masina merge alături de mine. Deja devine enervant! Am urcat in masina si am trântit portiera in urma mea.
-Usor cu masina! E a unui prieten.
Am dat ochii peste cap odata ce masina a demarat pe strada pustie.
Nici nu m-am mai mirat cand am constatat ca nu ma duce acasa. Stiam deja ca o sa urmeze o alta experienta periculoasa. Am luat paharul de cafea din suport si l-am băut in 10 secunde. Un nou record !
M-am lăsat să alunec in scaun si am inchis ochii cuprinsă de o dorinta arzătoare de a dormi.

Nu stiu cat timp am fost in lumea viselor. Un zgomot ciudat m-a trezit. Erau valuri. In fata mea se intindea oceanul. Valurile se loveau de mal la fel cum amintirile mele se sparg la momentul cand am adormit in masina. Eram întinsă pe nisipul moale...singura ! Cum am ajuns aici?! Cat am dormit? Nu puteam sa dorm atat de mult si atat de profund. Si apoi m-a lovit o revelatie de moment : CAFEAUA !
Un aspect lămurit, inca 50 in ceata. Unde e Gale ?
M-am tot uitat in jurul meu, dar nu am gasit nimic. Si aici, la malul marii, incepe un alt capitol din "Cum-o-sa-moara -Anda".
Am ramas acolo cateva secunde meditand la ... Nu stiu la ce ! Am ridicat privirea spre băiatul în pantaloni scurți si fara tricou din fata mea.
-Inainte sa întrebi,nu, nu iti spun unde suntem si nici de ce. Sus , am ceva sa-ti arăt!
Se supăra cineva daca Gale o sa se înece "din gresala"? Off,pe cine păcălesc... Imi place sa-l vad fara tricou !

Furtuna adolescentilorUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum