- Imádok a menőbb oldalra tartozni - vágtam le magam a helyemre, a babzsákomba és felraktam a lábam az egyik ott maradt székre.
- Hát azt látom - ült le nevetve a székre, miután lelökte a lábam onnan.
- De nem vagyok elszállva magamtól – ültem feljebb, hogy kényelmesebb legyen.
- Tudooom – húzta el a szót. Nevetve rúgtam bele a szék lábába.
- Jó reggelt – lépett be az osztályfőnök az ajtón, majd le is fagyott – Jól látom, hogy még nincs fél 8 és mindenki itt van? – lepődött meg.
- Igen – nevettünk fel.
- Mindenki foglaljon helyet – tapsolt kettőt és beleült a fotelbe, amit magának hozott be – Megkaptam a papírt, hogy mire hányan jelentkezhetnek – kezdett bele azonnal – 10 ,,kategória" van – tette idézőjelbe – Vannak osztályos feladatok is, azok egyértelműen csapatmunkák – vette kezébe a tollat – Tánc? – tette fel az első kérdést, mire 4-en azonnal feltettük a kezünket. Evan, Liv és Ben keze csapódott még a levegőbe.
- A 2 szokásos páros – pacsiztak össze a fiúk.
- Ti eddig is táncoltatok együtt? – érdeklődött az osztályfőnök.
- Én 2 éves korom óta táncolok tanár úr, édesapám tánctanár volt, tőle tanultam – vallottam be.
- Mi 10 éve táncolunk, egyszerre kezdtük – nézett össze Evan és Ben.
- 4 évet táncoltam, utána abba kellet hagynom egy sérülés miatt, mióta ide járunk kezdtem újra – szólalt meg Liv is.
- Mióta ide járunk, mind a 4-en táncolunk tanár úr, mondjuk mi most fedeztük fel ezt egymásban pár napja – nevetett rám nézve Evan – De nagy köztünk az összhang – mosolygott rám.
- Mi pedig egy helyen táncolunk lassan 2 éve – karolta át Ben Liv vállát.
- Felírlak titeket, jövőhét péntekre kell összerakni egy koreográfiát – írta fel gyorsan a nevünket.
- Nekem nem megy a koreográfia összerakás – húzta el a száját egyszerre Ben és Evan. Livvel egymásra vigyorogtunk.
- Asszem ez meg is van oldva – nyomott egy puszit a halántékomra Evan. Még egy csomó kategória lett felsorolva, én táncra, irodalomra, zenére, sportra és Honfoglalóra lettem beírva. A tánc jövőhét pénteken lesz, az irodalom holnap, zene csütörtökön, sport most pénteken és a Honfoglaló jövőhéten szerdán. Az irodalomra nem sokat kell készülni, rejtvényt fogunk kapni, ami alapján egy könyvet kell megkeresni a könyvtárban, benne egy kóddal, amivel továbbjuthatunk.
Nekem nagyon tetszenek az ötletek. Amelyik osztály a legtöbb pontot szerzi, az mehet el valahova 2 hétre kirándulni. Minden nap lesz egy 50 dalból álló lista, ki kell találni a címüket és ahányat kitaláltatok, annyi pontot kaptok. Ma ég nem volt verseny, a diákok a folyosókon lézengtek, beszélgettek, haverkodtak. Mi se nagyon tettünk másképp. Livvel mi a koreográfián dolgoztunk, lépéseket gyakoroltunk és próbálgattunk. Néha Evan és Ben is beállt, ha páros lépést akartunk kipróbálni. Nagyon kellemes volt a mai nap, nyugis és rövid. 2 órakor nevetve léptünk ki az iskola kapuján. Ma egyébként én vittem le a listát a titkárságra, 50-ből 50-et találtunk ki. Velünk van egy kis szerencséje az osztálynak, mi mindig csak új számokra táncolunk.
- Imádtam a mai napot – karolt belém Liv.
- Én is – tettem a telefonom a zsebembe.
- Meghívhatunk titeket egy mekire? – karolták át a vállainkat a fiúk.
- Én benne vagyok – karoltam át Evan derekát.
- Nekem mennem kell sajnos – biggyesztette le a száját Liv – 2 óra múlva jönnek a rokonok és segítenem kell anyának – húzta el a száját – Majd máskor – mosolyogott, megölelt mindenkit és elindult a másik irányba.
- Akkor viszont én hívom meg a gerlepárt – karolta át a vállam a másik oldalról Ben, mire nevetve beleböktem az oldalába. Jól nézhettünk ki. 2 fiú karol át és nagyokat nevetünk. A sarkon Ben elengedett, Evan megmarkolta a kezem, így haladtunk a meki felé. Nekem már összefolyt a nyál a számban, ahogy a kajára gondoltam.
- Lucykém, 2-vel egyszerre? – hallottunk egy mély hangot, mikor beakartunk lépni a meki ajtaján. Értetlenül fordultam hátra az ismerős hang felé.
- Scott – csillant fel a szemem, elengedtem Evan kezét és a karjaiba vetettem magam.
- Szia, csillagom – ölelt magához szorosan a keresztapám.
- Mit keresel itt? – néztem fel rá. Majdnem 2 fejjem magasabb nálam.
- Beszélnünk kell – komolyodott el. Elhúzódtam tőle.
- Baj van? – néztem mélyen a szemébe.
- Nem bajnak mondanám – nevetett fel – Figyelj, add meg a címetek, este felé átmegyek, menj a barátaiddal – biccentett a fiúk felé.
- Ohh – léptem hátra, megragadtam Evan karját és magam mellé húztam – Scott, ő Evan a barátom – kulcsoltam össze a kezünket – Evan, ő a keresztapám, Scott – néztem a barátomra, aki lesütötte a szemeit. Sejtettem. Féltékeny volt.
- Örülök – nyújtotta a kezét Scott, hatalmas vigyorral az arcán.
- Szintúgy – fogtak kezet.
- Na, menjetek – simította meg az arcom – Majd beszélünk – nyomott egy puszit a homlokomra, intett, majd eltűnt a sarkon.
- Te féltékeny lettél a keresztapámra? – fordultam Evan felé nevetve, miközben visszaléptünk Ben mellé.
- Szabad kérdeznem hány éves? – húzta fel aszemöldökét és előre engedett az ajtóban.
- 30 – léptem el mellette.
- 14 éves volt, mikor a keresztapád lett? – csodálkozott.
- Aha – bólintottam – Ha anya testvéreinek lenne gyereke, már én is keresztanya lennék – rántottam meg a vállam.
- Érdekes – állt a pulthoz – A szokásosat? – nézett rám a válla felett.
- Lucy – örült meg nekem a kasszás srác. Roy mosolyogva nézett rám.
- Sziaaaa, a szokásosat kérem – léptem Evan mellé.
- Értettem, kisasszony – pötyögte be a gépbe – Neked mit adhatok? – nézett a barátomra. Evan gyors ledarálta mit szeretne, utána Ben is. Utóbbi már éppen vette volna elő a pénzt, mikor Roy megrázta a fejét.
- Én hívtam meg őket – értetlenkedett.
- Én viszont titeket - húzta le a saját kártyáját Roy.
- Köszönjük szépen – pacsiztam le vele.
- Ez pedig ajándék – nyújtott felém 3 fagyit – A KitKat a tied – kacsintott rám.
- Hogy emlékszel – nevettem el magam.
- Jó étvágyat – mosolygott.
- Na, és ez ki volt? – ültünk le egy asztalhoz. Ben érdeklődve figyelt .
- Nash egyik haverja, mindig ide járunk a bátyámékkal is – haraptam bele az egyik hamburgerembe.
- Aha – motyogta Evan.
- Mi a bajod már megint? – néztem rá – Ne legyél féltékeny, nincs mire annak lenned – forgattam a szemem.
Sziasztok!
Meghoztam a következő részt!
Hogy vagytok? Remélem mindenki egészséges! <3
XoxoTündosz
YOU ARE READING
Egy új élet!
FanfictionSziasztok, Lucy vagyok. Egy hónapot árvaházban töltöttem mert a szüleim autó balesetben meghaltak, bátyám meg kómában. Minden héten elmegyünk hozzá. Nem akarom őt is elveszteni. Van még testvérem rajta kívül de őket évek óta nem láttam. Van bennem e...