- Biztos, hogy sikerülni fog – nyomott egy puszit az arcomra.
- Bakancslistás pipa lenne – adtam neki én is egy puszit.
- Van bakancslistád? – lepődött meg.
- Van – nevettem fel az arcát látva – Csak nekem nem kisebb vágyak vannak, hanem inkább, hogy mit szeretnék elérni, hova szeretnék eljutni – mondtam neki.
- Megnézhetem? – kérdezte.
- Nem – vágtam rá azonnal.
- Miért? – vágott kérdő fejet.
- Csak – vágtam rá ismét azonnal.
- Ez nem válasz – húzta össze a szemét.
- De – mosolyogtam rá.
- Kicsim – húzta fel a szemöldökét.
- Jól van – sóhajtottam, elővettem a listát, majd felpattanva az ágyról gyorsan az asztalhoz rohantam.
- Mit csinálsz? – kérdezte Evan nevetve.
- Semmit – vettem a kezembe a hibajavítót és gyorsan lefestettem az elsőt a listán.
- Hé – kapta ki a kezemből – Ez így nem fer, mi volt oda írva? – kezdte el tanulmányozni, hátha látja.
- Az...már teljesült, de jobban belegondolva hülyeség – pirultam el egy pillanat alatt.
- Csak nem én voltam benne? – ejtett el egy félmosolyt. Lehajtottam a fejem, mire felnevetett.
- Az én listám elején te vagy – emelte fel a fejem az államnál.
- Tényleg? – pirultam el még jobban.
- Kicsim, benevezlek egy pirosodó versenyre – nevetett fel, mire elrántottam a fejem a kezétől és vissza ültem az ágyra.
- Kösz – motyogtam, majd ellépve mellette leültem az ágyra.
- Naaaa, nem bántásnak szántam – guggolt az ágy mellé, hátha a szemembe tud nézni – Imádom mikor elpirulsz – nyomott egy puszit a kézfejemre.
- Én viszont nem szeretem – rántottam el a kezem.
- Hát azt észrevettem – nevetett, majd közelebb húzott magához – Szeretlek – nézett mélyen a szemembe.
- Én is téged – nyomtam el egy mosolyt.
- Engedd ki a mosolyod – nevetett. Én is felnevettem, majd bele bújtam a vállába.
- Jajj, kis majmom – nyomott egy puszit a hajamba.
- Nem vagyok majom – vágtam be a kamu durcát.
- Dehogynem – szorított magához – Az én kis majmom – emelte fel az állam a kezével.
- Gyerekek, kész a vacsora! – nyitott be anya, mire szétrebbentünk.
- Megyünk – fordultam felé.
- Megzavartam valamit? - húzogatta a szemöldökét.
- Anya, nem – néztem rá nagy szemekkel.
- Jól van, megyek – nevetett fel – Gyertek enni – csukta be az ajtót.
- Istenem – temettem a kezembe az arcom – Ez nagyon ciki – mormoltam.
- Ugyan – nevetett Evan és mellém ült – Éhes vagyok – szólalt meg pár perc csend után. Hangosan felnevettem.
- Te mikor nem? – kérdeztem. Felálltam és az ajtóhoz sétáltam.
YOU ARE READING
Egy új élet!
FanfictionSziasztok, Lucy vagyok. Egy hónapot árvaházban töltöttem mert a szüleim autó balesetben meghaltak, bátyám meg kómában. Minden héten elmegyünk hozzá. Nem akarom őt is elveszteni. Van még testvérem rajta kívül de őket évek óta nem láttam. Van bennem e...