Egy kellemes tavaszi reggel kómásan nyitogattad szemeid. A napsütés miatt egész jókedvvel keltél pedig korán volt még.Szombat van, ami takarítás napot jelent neked és társaidnak. Másoknak esetleg ez lenne a híres tavaszi nagytakarítás, viszont mióta Levi osztagába kerültetek ez egy minden hetes procedúrát jelent. Nem vagy egy lusta ember, szeretsz takarítani de Levi elég szigorú tudott lenni.
Nagyot sóhajtottál miközben felöltöztél és rendbe tetted magad. Sikeresen elkészültél és az ebédlő felé vetted az irányt hogy igyál egy meleg teát. Ahogy beléptél a helyiségbe csak a kapitányt találtad az asztal előtt ülve teázni a szokásos komor tekintetével, amit pár másodperccel később rád szegezett.
-Jó reggelt Levi kapitány- gyorsan kapcsoltál és köszöntötted őt.
-Neked is kölyök-motyogta halkan de nem is vártál tőle többet.
Nagyszerű, senki nincs még fent így maradhatsz vele kettesben. Gondolataid elterelted és gyorsan megcsináltad a teád, majd leültél vele szembe. Csend volt köztetek, de nem a kínos fajta hanem az a nyugodt csend, így nem voltál annyira zavarban. Lassan mindketten elfogyasztottátok teátokat, majd abban a pillanatban érkeztek meg a többiek ezzel megtörve a csendet.
Mindenki neki állt reggelizni viszont te most úgy döntöttél kihagyod és takarítani kezdtél. A fürdőben éppen a mosdókagylót tisztítottad mikor megláttad a tükörből Levit ahogy az ajtónak támaszkodva téged figyelt. Megrezzentél de tovább folytattad amit az előbbi sokk miatt abbahagytál.
-Miért nem reggeliztél kölyök?-hangja inkább érdeklődőnek tűnt mintsem mérgesnek.
-Nem voltam éhes..-motyogtad halkan. Miért érdeklődik ilyen hirtelen? Ez egyáltalán nem nagy dolog.
-Kell az energia hogy ne ájulj el itt nekem-forgatta meg szemét-Mindegy is, annyit szerettem volna, hogy rád bízom a szobám takarítását. Nem nagy meló mert odafigyelek rá, de egy hibát sem akarok meglátni -éles hangja miatt megremegtél majd egy bólintással adtad tudtára hogy megértetted. Ezután elhagyta a fürdőt ami miatt kicsit megnyugodtál. Ha ketten vagytok mindig zavarban érzed magad.
Később csatlakoztak a többiek is a takarításhoz. Együtt sokkal könnyebb volt, na meg viccesebb is. Jean próbálta a menőt játszani és elcsúszott a vízes padlón, Armin Sashat kergette a felmósóval, Levi meg szidta őket.
Hamar elment az idő így már majdnem kész voltatok. Egy hely maradt ki, Levi szobája.. Mivel a többiek úgy tudták azt mindig a kapitány intézi, így elmentek dolgukra. Nem értetted most miért neked kell ezt megcsinálnod, de nem törted rajta a fejed inkább beléptél a szobájába. Ahogy mondta egyáltalán nem volt rendetlenség, sőt másnak ez a rendes szoba fogalma, kivéve annak akit Levi Ackermannak hívnak.
Hamar végeztél a szobával és megkönnyebbülten fellélegeztél. Egy ajtó nyitás zavarta meg nyugalmad, a szoba tulajdonosa volt az.
-Úgy látom végeztél-nézett körbe.
-Igen kapitány- aprót bólintottál majd egy nagyot nyeltél mikor határozott léptekkel kezdte bejárni szobáját.
Idegesen figyelted őt és imádkoztál hogy ne találjon hibát. Szemeid kipattantak mikor megállt az ablaknál és elhúzta a függönyt. Basszus az ablak!
-Tch..-tekintetét rád szegezte- Gyere csak ide kölyök-morogta idegesen.
Bizonytalanul léptél mellé és figyelted az ablakot. Nem volt túl koszos de le kellett volna mosnod.
-Nézd meg milyen koszos.. Azt hittem rád bízhatom-megrázta fejét. Szemedbe nézett és te félve néztél vissza az övéibe, ekkor hirtelen a hátad az ablaknak csapódott. Meglepődve néztél a téged ablaknak préselő férfire.
YOU ARE READING
Attack on Titan Oneshots
FanfictionEz a könyv igazából olyan sztoriknak ad helyet amelyek éppen kipattantak a fejemből. A legtöbb történet 18+, esetleg előfordulhat spoiler, yaoi/yuri is! Jó olvasást!