Nemrég kiderült rólad hogy titán shifter vagy, de néhány dolog ködös volt még számodra. Jelenleg egy várromban pihentetek le néhány társaddal. Elkezdted felfedezni az új helyet mikor az egyik szobából motoszkálást hallottál. Benyitottál és Reinert pillantottad meg ahogy egy ládában keresgél,valószínűleg élelmet.
-Mintha Sashát látnám-halkan elnevetted magad. Reiner egy halvány mosolyt ejtett feléd és tovább kutatott.
A fiú kezében tartott egy konzervet, viszont valami furcsaságot fedeztetek fel benne, teljesen más nyelven volt. Megérintetted a konzervet és megfájdult a fejed, hirtelen emlékek törtek rád. Egy ismeretlen helyet láttál, sokkal másabb volt mint a falakban lévő városok. Fejedhez kaptál és ijedten néztél magad elé.
-Minden rendben T/N?-hangja nyugodt volt de mégis volt valami hangszíne mögött. Úgy döntöttél nem beszélsz még senkinek a látottakról, elsőnek feldolgozod azt.
-Igen persze. Csak kicsit fáj a fejem. Visszamegyek a többiekhez-halványan elmosolyodtál majd egyedül hagytad a fiút.
Kerestél egy helyet ahol a társaid se zaklatnak és elkezdtél gondolkodni.
Ismeretlen felépítésű város, karszalag az emberek karján, ez nem lehetett a falon belül. Ez csak egyet jelentett, vannak emberek a falon túl és a konzerv is onnan származhat. De hogy került mégis ide? Hatalmasat nyeltél ahogy kavarogtak benned a gondolatok. Visszagondolva Reiner elsőnek nem furcsálta az egészet mintha kicsit késett volna a reakciója. Mikor veled beszélt enyhén idegesnek is tűnt. Szóval ha az elméleted igaz, ő a falakon kívülről származhat. Sőt lehet ő is olyan mint te. Ha nem ő, akkor egy társa hagyhatta itt az ismeretlen tárgyat. Ki kell derítened, mégha arról a srácról is van szó aki évek óta bejön neked.Másnap ugyanazon a helyen találkoztál Reinerrel és Bertholdtal. Itt az idő, most vagy soha, gondoltad. A terv egyszerű volt, provokálni fogod amíg el nem mondja az igazat.
-Reiner pontosan tudom hogy ki vagy-idegesen nézted a fiút aki egyből rád szegezte tekintetét.
-Oh igazán?-felhúzta a szemöldökét és közelebb lépett hozzád.
-Igen és most mi lesz?-kihívó tekintettel figyelted a szőke hajút.
-Ezesetben nem engedhetlek el-eléd lépett és erősen nyakadra fogott. Tekintete megváltozott, de te ugyanúgy tartottad vele a szemkontaktust.
- Tényleg? Szegénykém.. mit fogsz vele csinálni?-lesajnálóan nézted őt, a félelem egyetlen jelét se mutattad. Főleg hogy akármikor átalakulhatsz. Reiner felmordult és erősen szorította torkod.
-Reiner elég!-Bertholdt kétségbeesett hangja szakította meg vitátokat.
-Gyerünk Reiner. Csináld-morogtad dühösen.
-Mi történik?-suttogta maga elé majd elengedte a nyakad és Bertholdtra nézett-Ezt a nőszemélyt elintézem én, te menj a többiekhez hogy ne fogjanak gyanút hogy eltűntünk.
Kezedre fogott amit azonnal rángatni kezdtél. El kell mondanod az információkat valamelyik felettesednek minél hamarabb. De a szőke erősen tartott, esélyed se volt elmenekülni. Nem hitted hogy így fognak elsülni a dolgok, és azt sem tudtad mi vár most rád. Az igazad kiderült, de ha nem szabadulsz ki innen mindez semmit nem ér. Bertholdt ijedten nézett társára.
-Ugye nem fog úgy járni mint.. - a magas fiú nagyot nyelt miközben rád pillanatott.
-Nyugalom, garantálom hogy nem fog fecsegni mégha életben is marad-hangja idegesen csengett amitől megrezzentél. Ezt az oldalát még soha nem láttad, mindig kedves volt veled. Összekell szedned magad és nem kimutatni hogy félsz miközben kitalálsz valamit.
YOU ARE READING
Attack on Titan Oneshots
FanfictionEz a könyv igazából olyan sztoriknak ad helyet amelyek éppen kipattantak a fejemből. A legtöbb történet 18+, esetleg előfordulhat spoiler, yaoi/yuri is! Jó olvasást!