Szükségem van rád - Hange x T/N

1.9K 65 5
                                    

Mióta Hange parancsnok lett alig volt rád ideje. Mindig ment valahova és már nem tudtatok estéket átbeszélni mint ahogy régen tettétek. Gyermekkorod óta ismered őt, mondhatni csak ő maradt számodra. Napok óta igyekezted elcsipni legalább pár percre de az erőlködésed mindhiába volt. Amíg nem az egyik nap gondterhelt arccal jött ki az ajtón miután kikérdezte Flochékat.

-Hange!-rohantál oda hozzá és egy szoros ölelésbe vontad. Elsőnek meglepődve pislogott majd nemsokára viszonozta ölelésed, sőt egy ideig el sem engedett.

-Elfáradtam..-suttogta halkan.

-Tudom, pihenned kéne. Legalább egy kicsit máshova tereld a gondolataid és tölts velem egy kis időt. Biztos vagyok benne hogy jobb lesz utána, rendben?-néztél fel szemeibe.

-Rendben-sóhajtott egy aprót és rábólintott szavaidra.

Így történt hogy Hange irodájába mentetek, pontosabban a mellette lévő kis szobába amin látszott hogy nem csak alvásra használ. Könyvek, tárgyak mindenhol szétdobálva, nem is ő lenne. Szerencséje van amíg Levi nem látja ezt a kupit.

Leültél az ágyára és onnan figyelted ahogy mászkálni kezd a szobában. Felsóhajtva mentél oda hozzá majd vállára fogva megállítottad őt.

-Hange nyugodj meg kérlek-felpillantottál a szemébe és ismét érezted azt a gyomorgörcsöt. Nem tudtad hova tenni ezt az érzést szóval nem igazán törődtél vele.

-Nem kérhetsz ilyet.. Egyszerűen mindig azon gondolkodom miért engem tett parancsnokká Erwin. Ez volt az egyetlen hibája, soha nem leszek olyan mint ő.. -a végét már halkan suttogta. Csodálkozva néztél rá, fogalmad sem volt hogy ilyen negatívan áll magához.

-Ne beszélj hülyeségeket. Jó parancsnok vagy, Erwin nem hibázott. Okkal választott téged. Lehet most úgy érzed elvesztetted az irányítást de emlékeztetlek hogy nem vagy egyedül. Rám mindig számíthatsz, Armin és Levi is segít csak ne hagyd hogy minden a nyakadba zuhanjon. Fontos vagy számomra és nem akarom hogy ilyen negatívan gondolkodj-ahogy befejezted mondandód Hange felsődbe markolva húzott közelebb magához és ajkaidra tapadt. Szemeid kikerekedtek majd néhány másodperc múlva viszonoztad csókját. Mikor elvált tőled és meglátta meglepődött arcod azonnal magyarázkodni kezdett.

-Ne haragudj T/N, csak olyan kedves vagy hozzám. Kissé elragadtattam magam-mondta egy halvány pírrel arcán miközben kezével hadovált.

-Semmi baj tényleg csak nem számítottam rá. Ha ez kell hogy lenyugodhass akármit megteszek-mosolyodtál el miközben szádhoz tetted kezed ahol még érezted ajkait.

-Ne mondj ilyeneket ha nem tudod mit szeretnék tőled, a helyedben inkább visszavonnám-komoly tekintettel figyelt téged amitől a hideg futkosott a hátadon. Egy nagyot nyeltél és igyekeztél magabiztosnak tűnni.

-Vállalok minden következményt-ahogy ezt kimondtad közelebb húzott magához.

-És ha nekem az minden vágyam hogy alattam legyél, könyörögj nekem hogy megérintselek és kétségbeesetten a nevem nyögd?-súgta füledbe miközben lassan csípődre simított.

-Nincs ellenvetésem-motyogtad alig hallhatóan miközben arcod felvette a vörös árnyalatot.

Hangenak nem kellett több, ismét megcsókolt már kicsit szenvedélyesebben mint az előbb tette. Átkaroltad a nyakát és azonnal viszonoztad csókját. Az ágy felé kezdett tolni majd óvatosan rálökött arra. Feléd mászott miközben nagyobb terpeszbe tette lábaid hogy közéjük tudjon férkőzni.

-Nem gondoltam volna hogy belemész-nyakadhoz hajolt és apró csókokat nyomott az említett pontra. Oldalra fordítottad a fejed így több helyet adva neki, gyengéden megszívta bőröd miközben térdét közelebb csúsztatta nőiességedhez és óvatosan mozgatni kezdte azt. Gyorsabban vetted a levegőt és szádra haraptál.

-Vedd le a ruháid szépség-simított arcodra egy biztató mosolyt küldve feléd.

Felültél és ledobáltál magadról minden ruhadarabot. Látott már meztelenül de most olyan más volt az egész. Miután végeztél ismét lábaid közé férkőzött. Zavarodban összeakartad zárni lábaid de combodra fogva megtartotta azokat.

-Ne legyél szégyenlős T/N-halkan elkuncogta magát kipirult arcod láttán.

Apró csókokkal lepte el combod egyre feljebb haladva nőiességedhez. Tudtad hogy direkt húzza az agyad, egy nagyot nyeltél és hajába vezetve kezed tincseibe markolva húztad közelebb magadhoz. Nem láttad az arcát de érezted hogy elvigyorodott. Nemsokára egy nyelvet éreztél meg nőiességeden ami miatt összeszorítottad szemeid és halkan sóhajtoztál a kellemes érzésre. Tapasztaltan használta rajtad nyelvét ami kissé elgondolkodtatott.

Mikor megszívta csiklód egy hangos nyögés csúszott ki ajkaidon miközben tincseibe markoltál. Erősen tartotta combjaid aminek biztos hogy nyoma marad holnapra. Még pár percig nyalt, kiélvezte az egészet amíg te egyre jobban érezted hogy a lábaid feladják a szolgálatot és enyhén remegni is kezdtek. Nem kellett sok hogy elmenj ezt ő is tudta, ujjával ingerelte tovább csiklód egyre közelebb repítve téged az orgazmusod felé ami pár másodperc múlva be is következett. Nevét nyögve élveztél el. Kimászott lábaid közül és egy csókot nyomott homlokodra. Hirtelen magad alá fordítottad Hanget mire ő meglepődve figyelt téged.

-Had segítsek én is rajtad-mondtad még kissé levegő után kapkodva az előző orgazmusod miatt.

Kigomboltad ingjét és apró csókokat nyomtál már fedetlen mellkasára majd ezután nadrágjától és alsójától is megszabadítottad. Benyálaztad ujjaid végig tartva vele a szemkontaktust majd bevezetted első ujjad nedves résébe. Mikor meghallottad halk nyögését egy pimasz mosoly kúszott ajkaidra.

-Engedd el magad és csak rám fókuszálj-suttogtad fülébe majd néhány nyálas puszit nyomtál nyakára.

Nemsokára csatlakoztattad másodikat is és gyorsan mozgatni kezdted ujjaid. Hange nyakadnál fogva húzott magához közelebb majd ajkaidra tapadva hevesen falni kezdte azokat. Egyre erősebben lökted belé ujjaid miközben csiklóját ingerelted ezért sikerült néha a szádba nyögnie de ez neked egyáltalán nem volt ellenedre. Az egész olyan hihetetlennek tűnt mégis igyekeztél kiélvezni minden percét hiszen fogalmad sem volt mi lesz ezután. Jelenleg csak az alattad lévő számít és hogy minél előbb elélvezzen. Hangjából ítélve és ahogy falai egyre jobban szorítják ujjaid tudtad hogy nincs sok hátra neki.

-Közel vagy?-hajoltál el ajkaitól mire hevesen bólogatni kezdett. Az eddigieknél mélyebbre lökted ujjaid így eltalálva benne egy olyan pontot amitől hangja vékonyabb lett és szinte csillagokat látott. Még egy ideig ezt a pontot céloztad amíg Hange a neved nyögve el nem élvezett.

Kihúztad ujjaid majd mellé feküdtél. Örültél hogy tudtál neki segíteni és végre vele vagy egy kicsit. Ez a fura érzés ami mindig elkapott talán szerelem volt. Megráztad a fejed, nem gondolhatsz ilyen butaságokat hisz az egyik barátodról beszélünk. Gondolkodásod a melletted lévő hangja zavarta meg.

-Sikerült megnyugodnom de lehet kell még néhány "kísérlet" hogy biztosan megbizonyosodjak róla-súgta halkan miközben közelebb húzott magához-Jó éjt T/N, köszönök mindent-egy puszit nyomott arcodra majd elfújta az ágy mellett lévő gyertyát.

-Jó éjt-mondtad halkan majd szorosan hozzábújva aludtál el.

Attack on Titan OneshotsWhere stories live. Discover now