A barátoddal távkapcsolatban éltek mióta egyetemista lett és alig jár haza. Általában napközben végig írogattok egymásnak, emiatt sokszor rád is szóltak órán hogy ne telefonozz de téged nem igazán érdekelt a dolog. Este pedig mindig felhívjátok egymást.A távolság nehéz volt, benned volt a gondolat hogy mi van ha megcsal, de azonnal el is söpörted a fejedből hisz ő a világ legédesebb barátja. Múlt héten például elküldte neked a pulcsiját aminek olyan illata volt mint neki mivel fél óráig sírtál mennyire hiányzik neked. Azóta is azzal a pulcsival alszol.
Egy hosszú sulis nap után fáradtan dőltél az ágyban miközben a szeplős fiún gondolkodtál. Akaratlanul rossz irányba terelődtek a gondolataid és azon kaptad magad hogy nedves vagy. Tudtad hogy barátod is nemrég végzett a sulival úgyhogy úgy gondoltad megleped kicsit. Elővetted a telefonod és elküldtél egy képet magadról az új fehérneműdben. Marco azonnal látta az üzeneted de nem írt vissza semmit, pár másodperc múlva a telefonodnak a csörgése töltötte meg a szobát. A barátod volt az természetesen. Felvetted és ártatlan hangon beleszóltál.
-Szia Marco-köszöntél neki
-Van fogalmad róla mit művelsz velem?-kérdezte a szokásosnál mélyebb hangon
-Nem tudom miről beszélsz-adtad tovább az ártatlant.
-Kapcsold be a kamerát-mondta komoly hangnemben
A kép óta felvettél egy köntöst de alatta csak a fehérneműd viselted.Megforgattad a szemed majd úgy helyezted a kamerát hogy az egész tested benne legyen. Követve példád ő is bekapcsolta a kameráját de a látvány ami fogadott attól összefolyt a nyál a szádban. Marco csak egy szürke melegítő nadrágban ült a gépe előtt,ölén egy feltűnő dudorral.
-Nézd mit csináltál, ez a te hibád-morogta végig a kamerába nézve-Ha most itt lennél nem úsznád meg egykönnyen..
-Csak megakartam mutatni neked mit vettem-motyogtad halkan miközben alsó ajkadra haraptál.
-Akkor mutasd meg megint drága, a kép nem volt elég részletes-mondta miközben egy féloldalas mosoly kúszott ajkaira mikor elkezdted levenni a köntösöd. Miután lekerült rólad, felpillantottál a kamerába ahol láttad ahogy nadrágon keresztül izgatja magát.
-Istenem de szerencsés vagyok-sóhajtott fel-Gyönyörű vagy baba
-Köszönöm-egy halvány pír jelent meg az arcodon-Te is nagyon jól nézel ki
-Így gondolod? Szeretnél többet látni?-figyelt továbbra is téged. Aprót bólintottál mire egy vigyorral megvált az összes őt fedő ruhadarabtól. A tenyerébe köpött majd úgy folytatta tovább saját maga izgatását-Milyen rossz lehet most neked, nem vagyok ott hogy segítsek rajtad. A rövid kis ujjaid nem elegek igazam van?-összeszorítottad a combjaid szavaira.
-Igazad van-hevesen bólogattál már nyúltál volna a bugyidba hogy segíts magadon mikor barátod megszólalt.
-Nem, nem. Ez a büntetésed baba, vedd el a kezed-egy nyöszörgés kíséretében úgy tettél ahogy kérte-Ügyes kislány, öltözz le szépen-probálta elnyomni halk morgásait kisebb nagyobb sikerekkel. Levetted a fehérneműd és könyörgően pislogtál rá hátha megsajnál. Halkan elkuncogta magát majd végignyalt kiszáradt ajkain.
-Nagyon aranyos vagy, szinte már sajnállak-mondata után egy mélyről jövő nyögés hagyta el ajkait miközben hátravetette fejét az élvezet miatt.
-Marco.. nagyon gonosz vagy. Kérlek had érjek magamhoz-egyszerűen nem bírtad ki. A teste látványa, a hangja elvette az eszed nem is tudod mit csinálnál ha most itt lenne veled.
-Rendben, érj magadhoz ha már ilyen szépen kérted-mondta sóhajai között.
Megköszönted majd azonnal izgatni kezdted magad. Teljesen nedves lettél így könnyen becsúszott két ujjad is. Végig őt figyelve próbáltad a keze mozgásának a tempóját felvenni és úgy lökni magadba ujjaid miközben halk nyöszörgések hagyták el ajkaid.
-Alig várom hogy lássalak..-mondtad miközben gyorsabban kezdted venni a levegőt. Szabad kezeddel melledre markoltál és nemsokára érezted is azt az ismerős csomót alhasadnál.
-Már nincs sok hátra-morogta a barna hajú fiú miközben elengedett pár mély nyögést majd kezébe engedte élvezetét. Neked se kellett több, pár másodperc késéssel utána mentél el.
-Ez gyors volt T/N-kuncogott halkan
-Túl nagy hatással vagy rám-motyogtad halkan levegő után kapkodva.
-Elnézést ha kicsit akaratos voltam-elpirulva elkapta rólad a tekintetét. Na itt is van az a Marco akit ismersz.
-Semmi baj, én okoztam magamnak az egészet-mosolyodtál el.
-Megyek lezuhanyzok. Vigyázz magadra, szeretlek.
-Te is és én is szeretlek. Jó éjt Marco!
-Jó éjt T/N!-mondta majd letette a hívást.
Egy nagy sóhajjal dőltél az ágyadban egy levakarhatatlan mosollyal arcodon, nagyon szereted őt.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Attack on Titan Oneshots
Hayran KurguEz a könyv igazából olyan sztoriknak ad helyet amelyek éppen kipattantak a fejemből. A legtöbb történet 18+, esetleg előfordulhat spoiler, yaoi/yuri is! Jó olvasást!