Szokásod volt hogy edzés után este kilógsz kicsit sétálni amíg a többiek alszanak. Ma is így tettél viszont Reinert, Bertholdtot és Anniet pillantottad meg ahogy kivágott fákon ülnek és úgy tűnt valami komolyról beszélgetnek. Nem akartál hallgatózni de a kíváncsiságod nem hagyott nyugodni így egy közeli fa háta mögül kezdted el hallgatni a beszélgetést.
-Vigyük vissza a megszerzett információkat Marleyba. Boldogok lesznek bármit is hallanak-motyogta halkan Annie.
-Tényleg így gondolod? 5 év után csak ennyit tudunk felmutatni..-mondta Reiner de Annie a szavába vágott.
-Akkor mégis mit kéne tennünk?-kérdezte kétségbeesetten
-Elpusztítjuk a Rózsa-falat, csak így tudjuk kifüstölni az Alapító titánt-felelte Reiner határozottan miközben felállt.
Lefagytál, nem tudtad miről beszélnek pontosan de abban biztos voltál hogy semmi jót nem jelentett. Elpusztítani a Rózsa-falat? Ők voltak akik a tragédiát okozták pár éve? Annyira belemerültél a gondolkodásba hogy azon kaptad magad hogy már mindhárman elmentek. Hirtelen egy kezet éreztél meg ahogy befogja a szád. Észrevettek volna? Gyorsan kapálózni kezdtél hogy kiszabadulj de az illető nekinyomott a fának.
-Csúnya dolog hallgatózni T/N.. -súgta a füledbe egy ismerős hang, Annie volt az-Ha sikítani mersz elvágom a torkod-mondta komoly hangnemben miközben elvette a kezét szád elől. Egy nagyot nyeltél és úgy döntöttél engedelmeskedsz neki.
-Figyelj T/N, amit hallottál.. Én ezt kurvára nem akarom csinálni. Én csak haza akarok menni.. Szóval ha nem mondod el senkinek akkor most nem kell megöljelek-szembe fordított magával és meglepődve pillanatotta meg könnyes szemeid.
-A tény hogy ti vagytok az ellenség és nem a titánok.. Akkor ti voltatok akik áttörték a falat igaz?-motyogtad alig hallhatóan-Én.. nem akarom hogy bántsanak téged mert azt hiszem megkedveltelek.
-Ha átakarsz verni hogy életben hagyjalak akkor ezt most fejezd be-forgatta meg a szemét de mikor kipirult arcodra pillantott ráeszmélt hogy nem hazudtál. -T/N ha életben akarsz maradni ne a felderítő egységhez csatlakozz.. Ígérem visszajövök majd érted-arcodra simított és finoman ajkaidra hajolt.
Mikor viszonoztad csókját hasadban megérezted a pillangókat és átkarolva a nyakát hozzásimultál. Levegőhiány szakította meg csókotok és kipirult arccal néztetek egymás szemébe.
-Szeretnék egy búcsú ajándékot hagyni neked, persze csak ha beleegyezel-hallottad ahogy egy nagyot nyelt. Sejtetted mire céloz, de úgy döntöttél húzod kicsit az agyát.
-És mi lenne az?-néztél rá ártatlanul.
-Szeretnék neked örömöt okozni-motyogta halkan elkapva rólad tekintetét.
-Milyen örömöt?-elmosolyodtál és kíváncsian figyelted őt-Nem tudom mire gondolsz Annie.
-Tch..-megforgatta a szemét majd megfordított így ismét háttal voltál neki. Egy pimasz mosoly kíséretében kinyomtad a feneked, kezei combodra csúsztak és végigsimított rajtuk-Dereng valami?-morogta füled mellett.
-Hát nem tud..-egy halk nyögés csúszott ki ajkaid közül ezzel megakadályozva hogy befejezd mondatod. A szőke hajú nőiességedre csúsztatta kezét és ingerelni kezdett nadrágon keresztül, halk sóhajaid visszhangzottak az erdőben. Kigombolta nadrágod és lassan letolta azt fehérneműddel együtt. Már fedetlen fenekedre markolt mire ajkaidra haraptál.
-Már nem olyan nagy a szád?-elkuncogta magát és nyakadba csókolt. Nem válaszoltál neki csak kezére fogtál és nőiességedhez vezetted azt-Türelmetlenkedünk?-húzta fel szemöldökét.
-Kérlek..-suttogtad halkan hátra pillantva rá.
Elhúzta kezét majd két ujját ajkaid közé tolta. Elkezdted benyálolazni azokat amíg ő nyakad kényeztette ajkaival. Mikor elég nedvesnek találta őket kihúzta ujjait és belédvezette első ujját.
-A helyedben csendben maradnék-mondta pimasz hangnemben nem láttad, de érezted hogy elvigyorodott.
Lassan mozgatta ujját tesztelve határaid majd mikor úgy látta hogy jól viseled, csatlakoztatta másodikat is. A fába kapaszkodva tartottad magad amíg Annie egyik kezével erősebben lökte beléd ujjait, másik kezével pedig lefogta csípőd.
A sok új érzés miatt nem tudtál csendben lenni, halkan nyöszörögtél ezért egyik kezed szád elé tetted hogy elnyomd hangod. Nem lenne jó ha valaki rátok találna.
-Olyan szép vagy-morogta és egy nagyobbat lökött ezzel eltalálva g-pontod. Fogalmad sincs honnan szerzett ennyi tapasztalatot, de talán ő csak Annie aki mindenben tehetséges.
Egy csomót éreztél meg alhasadban és folyamatosan a nevét ismételgetted amíg el nem ért orgazmusod. Hevesen vetted a levegőt és remegő kezekkel húztad vissza fehérneműd és nadrágod. Eufórikus állapotban érezted magad, ha hallott is valaki titeket egyszerűen nem tudott érdekelni. Miután sikerült rendezni légzésed a szőke hajúra pillantottál.
-Annie ígérd meg hogy visszajössz akármi történik majd-motyogtad ajkaid rágcsálva idegességedben.
-Megígérem- aprót bólintott.
Egy puszit nyomtál arcára és még kicsit kábán indultál el a lányok részlegéhez. Nem lehetett levakarni a mosolyt az arcodról a történtek miatt, de belül mégis tartottál attól hogy mit hoz a jövő..
YOU ARE READING
Attack on Titan Oneshots
FanfictionEz a könyv igazából olyan sztoriknak ad helyet amelyek éppen kipattantak a fejemből. A legtöbb történet 18+, esetleg előfordulhat spoiler, yaoi/yuri is! Jó olvasást!