Nála édesebb barátot ha akarnál se találnál. Armin mindig odafigyelt rád, bókolt neked és igyekezett a kedvedbe járni. Együtt nőttetek fel te, Armin, Mikasa és Eren. Neked valahogy sikerült az évek alatt beleszeretni a szőke hajúba. Mondjuk nem volt nehéz, mióta levágatta a haját és a szemed előtt vált férfivá, egyre nagyobb vonzalmat éreztél iránta.
Jelenleg a szobádban ültetek egy megbeszélés után. Barátod kezét combodon tartotta és lassan simogatta azt miközben hallgatta ahogy random dolgokról beszélsz. Érezted a szexuális frusztrációt a fiún de ignoráltad közeledését. Ennek egy oka volt, Arminnal jó a szex viszont úgy bánik veled mint egy hercegnővel téged pedig furdalt a kíváncsiság hogy milyen lehet mikor elborul az agya. Akárhogy próbáltad felidegesíteni mindig csak mosolygott és rád hagyta az egészet. Ahogy ezen agyaltál egy halk morgás kíséretében levetted kezét combodról.
-Mi a baj T/N?-nézett rád kíváncsian Armin.
-Semmi Armin semmi-megráztad fejed és elkaptad róla tekinteted.
-Hazudsz-suttogta halkan.
-Csak tudod. Bosszant hogy itt vagyok én aki hamar felkapom a vizet. Te viszont olyan nyugodt vagy, akárhogy akarlak felidegesíteni nem megy. Szeretném tudni milyen az az Armin aki nem fél bántani engem és leadja rajtam a frusztrációját. Milyen az az Armin aki aggódás nélkül szorít a nyakamra, fog le vagy csak egyszerűen durvább velem. I-igazából bejönnek nekem az ilyen dolgok..-amilyen magabiztosan kezdted, olyan félénk lettél beszéded végére.
A szőke hajú nagyokat pislogott és egy ideig szóhoz sem jutott, mintha feldolgozná a hallottakat. Majd egy idő után megszólalt.
-Akkor nem tetszik amikor lefekszünk? Nem élvezed?-suttogta halkan miközben a földet bámulta.
-Ne értsd félre. Imádom minden pillanatát. De néha vágyom a durvább érintésekre..
A szőke hajú nem mondott semmit, egy csókot nyomott a homlokodra majd távozott szobádból így egyedül hagyva téged.
Pár napig nem igazán beszéltetek sokat. Aggódtál hogy elszúrtad az egészet hirtelen őszinteségeddel. Viszont azt nem tudtad hogy Armin nagyon sokat agyalt az egészen és a bátorságát gyűjtötte hogy megtegye kérésed. Ma este tervezte ezt végrehajtani úgy érezte készen áll rá, de mikor megtudta hogy Eren kiszökött a börtönből azonnal Mikasához rohant. Azt mondta neked hogy ebbe most ne avatkozz bele. Ezért most az ágyadon ülsz egy könyvet olvasva. Ideges voltál mert téged is érdekelt mi van Erennel hiszen a te barátod is. Elhidegült tőletek ez igaz, de ugyanúgy fontos nektek.
Gondolatodból a kicsapodó ajtó hangja rángatott ki. A hang felé kaptad fejed Armin sebes, kissé véres arccal állt ajtódban. Eldobtad a kezedben lévő könyvet és azonnal odarohantál hozzá.
-Armin.. Mi történt veled?-aggódó tekintettel nézted a fiút-Várj,elsőnek ülj le. Fertőtlenítem a sebed-a fiú csendben leült ágyad szélére. Jelenleg nem akart Erenre gondolni ezért döntött úgy hogy bejön hozzád. De aztán arcod megpillantva eszébe jutott a múltkori beszélgetésetek és idegesebb lett.
Kezedben egy kendővel és alkohollal tértél vissza hozzá. Nem a legjobb megoldás, de ez volt kéznél. Letérdeltél elé és a kendővel elkezdted letörölni arcáról valószínűleg saját vérét.
-Ez csípni fog-suttogtad miközben szájánál lévő sebhez érintetted az alkohollal felitatott kendőt. Armin semmit nem reagált. Érezted hogy baj van, méghozzá nem kicsi.
-Mesélj, mi történt?-pillantottál fel kék szemeibe.
-Beszéltem Erennel. Megbántotta Mikasát és verekedtünk..-motyogta alig hallhatóan.
YOU ARE READING
Attack on Titan Oneshots
FanfictionEz a könyv igazából olyan sztoriknak ad helyet amelyek éppen kipattantak a fejemből. A legtöbb történet 18+, esetleg előfordulhat spoiler, yaoi/yuri is! Jó olvasást!