Az egész egy züllött este ötlete volt. Közeleg a Valentin nap és annyira eleged lett abból hogy szingli vagy, hogy az alkohol mámoros állapotában letöltötted a Tinder nevezetű alkalmazást. Nem akartál semmi komolyat maximum egy egy éjszakást. Koktéllal a kezedben húztad balra az embereket, hisz senki nem volt szimpatikus. Barátnőid melletted ülve nevetgéltek, majd a következő profil miatt meglepődés ült ki az arcodra.
-Sasha ezt látnod kell..-mutattad oda a telefonod neki-Lám,lám kit találtam.
Connie Spinger, Sasha egyik legjobb barátja nem ismerted annyira de mindenki tudta hogy ha kicsit is, de bejön neked.
-Húzd jobbra!-Sasha kikapta a telefont a kezedből.
-Biztos hogy nem-mondtad kicsit pánikolva miközben visszaszerezted a telefonod.
Elkezdted nézni a képeit és mikor megláttad ahogy póló nélkül pózol a tükörben a szíved kihagyott egy ütemet. Az alkohol segített a bátorságodon és jobbra húztad a profilját. Szemeid kétszeresére kerekedtek mikor kiírta hogy match lett.
Pár perc múlva felvillant a telefonod, Connie volt az. Félve nyitottad fel a telefonod.
Connie
Micsoda meglepetés. Sasha csinos barátnője Tinderezik?T/N
Unalomból töltöttem csak le de köszönöm a bókot;)Connie
Tényleg, ma mentetek el bulizni. Biztos vagyok benne hogy most én vagyok a téma.Kicsit ideges voltál hisz sose beszéltetek túl sokat, és hát igaza volt. A lányok kíváncsian nézték a telefonod.
T/N
Azért ennyire ne bízd el magad. Egyébként is, miért húztál jobbra?Connie
Ezt én is kérdezhetném. De ha annyira kíváncsi vagy miért találkozzunk holnap, tudod hogy csak ketten beszéljünk.T/N
Holnap Valentin nap. Miért kéne veled töltenem?Connie
Inkább egy üveg borral? Ugyan T/N, nem harapok ha nem szeretnédT/N
Legyen. Találkozzunk de csak azért mert kíváncsi vagyokConnie
Megbeszéltük édes. Kérd el Sashatól a címem;)A lányok vigyorogva öleltek meg. Sasha elmondta a címét és egy pimasz mosolyt küldött feléd. Tudtad hogy Connie direkt kötekedik veled, de ezt a játékot ketten játsszák.
Eljött a másnap, már órák óta készülődöl de valahogy az idegességed nem akar távozni. Egy rövidebb fekete egyberuhát vettél fel hajad begöndörítetted mindent megtettél hogy csinosan nézz ki. Egy nagy sóhaj után megindultál a lakásához.
Mikor odaértél kopogtál és pár másodperc múlva nyílt is az ajtó.Megfogadtad hogy magabiztos leszel.
-Azt hittem már megijedtél-egy pimasz mosollyal nyitott ajtót majd szemérmetlenül végig mért.
-Nem félek én semmitől-halkan kuncogtál miközben te is végigmérted őt. Fehér ing volt rajta de még így is látható volt izmos felsőteste.
YOU ARE READING
Attack on Titan Oneshots
FanfictionEz a könyv igazából olyan sztoriknak ad helyet amelyek éppen kipattantak a fejemből. A legtöbb történet 18+, esetleg előfordulhat spoiler, yaoi/yuri is! Jó olvasást!