Hetekig húztad Marco agyát képekkel, hangüzenetekkel csak hogy szenvedni láthasd. Egész jól ment a dolog hisz remekül szórakoztál amíg el nem jött a találkozásotok pillanata.
Mikor megláttad a fiút borzongás futott végig rajtad, fogalmad sem volt mi vár rád. A szokásos édes mosolyával köszöntötte édesanyád, majd odament hozzád és egy szoros ölelésbe vont amitől melegség járta át a tested. Hiányzott neked és örültél, hogy végre láthatod. Majd eszedbe jutott, hogy vállalnod kell a következményeket azért amit vele tettél. Ezen anyukád sem segített sokat miután bejelentette, hogy elmegy otthonról és csak késő este érkezik. A hírek hallatára egy nagyot nyeltél amíg barátod egy pimasz vigyorral nézett rád. Miután csak ketten maradtatok épp kimentel inni a konyhába majd mikor visszafordultál, Marco a konyhapultnak nyomott és feléd magasodott.
-Nagyon rossz vagy ugye tudod?-súgta halkan de amikor nem néztél a szemébe álladnál fogva felemelte a fejed.
-Fogd be-motyogtad halkan miközben próbáltál szabadulni a helyzetből, de minden próbálkozásod hiábavaló volt hisz egy kézzel lefogott.
-Hova? Hova?-egy széles mosoly kúszott arcára mikor meglátta a csalódott arcod ahogy felfogtad hogy innen már nem menekülsz.
-Tőled el..-motyogtad halkan
-De édes, mikor itt állok előtte már nem olyan nagy a szája-mosolyodott el miközben szabad kezével arcodra simított.
-Sajnálom oké?-suttogtad halkan miközben enyhe pir jelent meg arcodon.
-Itt már a sajnálatod nem sokat számít-arcodról nyakadra csúszott a keze és enyhe nyomást helyezett az említett helyre.
-M-Marco-motyogtad halkan miközben tartottad vele a szemkontaktust.
Nem válaszolt csak egyre nagyobb nyomást helyezett nyakadra miközben másik keze melledre csúszott és rámarkolt arra. Egy sóhaj hagyta el ajkaid amire csak felbátorodott és mindkét kezét fenekedre csúsztatta miközben egy heves csókba vont. Pár percig hevesen csókolóztatok amitől már egyre jobban égett benned a vágy így akaratlanul öléhez simultál amire halkan felmordult és combodnál fogva felültetett a konyhapultra. Elhajoltál tőle és csillogó szemekkel néztél rá miközben megráztad a fejed.
-Ne..-suttogtad tartva a szemkontaktust.
-Ne?-egy pimasz vigyor kúszott ajkaira miközben ruhán keresztül elkezdte simogatni nőiességed ezzel nem hagyva hogy válaszolj neki.
Szinte elolvadtál a karjai között és széles vállát markolgattad. Mikor sikerült leszednie rólad nadrágod és bugyid is, tovább folytatta nőiességed ingerlését. Jólesően sóhajtoztál már teljesen elvesztél a mámorban amikor halkan kuncogni kezdett. Kérdően néztél fel rá, majd amikor elhúzta tőled a kezét megértetted miért szórakozott olyan jól.
-Milyen érzés T/N? Nem kaphatod meg amit akarsz pedig olyan közel van-finoman combodra markolt ami ajkaid beharapására kényszerített.
-Kapd be..-motyogtad alig hallhatóan. Hirtelen arcodra fogott szemei vágyat, haragot sugároztak.
-Mit mondtál?-morogta szemeid kémlelve. Arra várt hogy engedelmes leszel és nem fogod megismételni, ezt te is nagyon jól tudtad.
-Azt mondtam hogy kap..-mielőtt végig mondhattad volna erősebben szorította meg combod ami egy halk nyöszörgést csalt ki belőled.
-Kapd..-egy gyenge pofon érte arcod. Elpirultan néztél fel rá és egy nagyot nyeltél.
-Biztos elakarod mondani mégegyszer?-mikor nemlegesen ráztad meg fejed egy apró mosoly kúszott ajkaira-Jó kislány, látod megy ez neked. És most szeretném ha továbbra is így viselkednél.
-Azt lesheted-forgattad meg szemed.
Marconak nem kellett több, levett a konyhapultról majd elhasaltatott azon. Fenekedre markolt és hajadnal fogva húzta fel a fejed.
-Hogy te soha nem értesz a szép szóból.. Elég jelet adtam hogy felfogd bajban leszel de téged miért is érdekelne hisz azt szereted ha így bánok veled ugye?-súgta füledbe.Hevesen bólogatni kezdtél amire elengedte hajad.-Kérdeztem valamit..
-Igen ezt szeretem..-mondtad majd egy nagyot nyögtél mikor hirtelen fenekedre csapott.
-Sajnálom baba de elég türelmetlenné tettél, majd legközelebb több orgazmussal kezdünk mielőtt megduglak ha jól viselkedsz..-zsebéből kihalászott egy óvszert majd miután levette ruhadarabjait magára helyezte azt-Készen állsz?
Aprót bólintottál majd érezted ahogy lassan belédhatol. Egy meglepődött nyögés hagyta el ajkaid, olyan rég érezhetted magadban hogy szinte fel sem fogtad mennyire hiányzott ez az érzés.
-Olyan jó..-nyöszörögted mikor lassan mozogni kezdett.
-Nem csak neked, már nagyon hiányzott ez-elmosolyodott majd lökött egy nagyobbat. Szemeid fennakadtak és felnyögtél.
Hevesen mozgott benned miközben néha ő is elengedett pár halk nyögést. Ezt szeretted benne a legjobban, soha nem volt halk mert kimerte engedni a hangját. Az ő nyögéseinél nem is tudnál szexibbet mondani és fogalma sincs mennyit segít az orgazmusod eléréséhez. Erősen fogta csípőd és egyre kíméletlenebbül lökte magát beléd. Szinte már csillagokat láttál és egy értelmes szó nem csúszott ki a szádon.
-Elfogokh..-kapkodtad a levegőt és jobban kinyomtad feneked.
-Én is közel vagyok-alsó ajkába harapott és egyre erősebben fogta a csípőd.
Néhány lökés után szinte egymás után értetek a csúcsra. Kihúzodott belőled majd lihegve dőlt rád miközben egy csókot nyomot válladra.
-Szeretlek-suttogtad egy mosollyal arcodon
-Én is téged- mondtad a szeplős fiú majd elhajolt tőled és maga felé fordított-Mindennél jobban-egy apró csókot lehelt ajkaidra.
Az idilli hangulatot anyukád kocsijának a hangja törte meg, valószínűleg itthagyott valamit. Egymásra néztetek, felszedtétek ruháitok és azonnal a fürdőbe rohantatok. Nevetve engedtétek meg a vizet és zuhanyozni kezdtetek. Egy dolog ami biztos, ezért megérte húzni a barátod agyát.
YOU ARE READING
Attack on Titan Oneshots
FanfictionEz a könyv igazából olyan sztoriknak ad helyet amelyek éppen kipattantak a fejemből. A legtöbb történet 18+, esetleg előfordulhat spoiler, yaoi/yuri is! Jó olvasást!