Ma megszerveztétek a többiekkel hogy összeültök egy kis fű és alkohol társaságában, viszont mindenki sorban mondta le a programot. Úgy alakult, hogy egyedül mentél át Erenhez és Arminhoz. Még ha csak te is értél rá, nem akartad kihagyni ezt az alkalmat. Így most együtt ültök a kanapén pár üveg alkohol mellett. Eren egy nagy mosollyal az arcán hozta ki szobájából a füvet és nyitotta ki a zacskót.
-Eren, megtanítasz tekerni?-csillogó szemekkel figyelted a fiút aki megadóan rábólintott.
Elkezdte magyarázni hogy mit csinálj majd odaadta a szűrőt és a papírt. Persze mivel elég szerencsétlen vagy, nem sikerült. Ekkor Eren egy nagyot sóhajtott.
-Gyere, megmutatom hogy kell-hátrébb húzódott te pedig lábai között foglaltál helyet.
Végigsimított derekadon majd kezedre fogott. Hátadnál érezted izmos mellkasát miközben segített megtekerni a cigit. Nem lett tökéletes, de a tiéd. Boldogan néztél Arminra aki mosolyogva figyelt titeket.
-Ügyes kislány-suttogta füledbe a barna hajú amitől kirázott a hideg.
Eren mindig is ilyen volt, próbálgatta a határait, kötekedett veled. Egy nagyot nyeltél és felakartál állni hogy elmenkülhess de ő a csípődre fogott és belehúzott az ölébe. Arminra pillantottál segítségkérően de ő csak halkan elkuncogta magát.
Inkább elfogadtad a sorsod és felvetted a gyújtót az asztalról majd begyújtottad a szálat. Lassan fújtad ki a füstöt majd átadtad Erennek. Egy nagyot szívott a füves cigarettából majd álladra fogott így hátra fordítva fejed, közelebb hajolt hozzád majd átfújta a füstöt ajkaid közé. Alig volt köztetek pár centi, halványan elpirulva fordítottad előre a fejed amíg átpasszolta Arminnak a szálat.
Ez így haladt amíg el nem szívtatok 2 szálat. Lassan kezdett beütni a fű, egyre többet nevetgéltél és Eren kezei csípődön, combodon sem voltak ellenedre. Kissé sajnáltad Armint, bár úgy tűnt nem zavarja a dolog. Mint mindig, félénk volt és belepirult néhány témába.
-Elmegyek a mosdóba-álltál fel, ekkor a barna hajú a fenekedre markolt amire elnevetted magad majd a fürdő felé vetted az irányt.
Mikor végeztél a dolgoddal kinyitottad az ajtót és egy Arminnal találtad szembe magad.
-Gyere csak-mondtad miközben kiakartál menni az ajtón de egy kezet éreztél meg a válladon ahogy visszanyom a fürdőbe.
-Maradsz-morogta mély hangon miközben bezárta az ajtót és neki nyomott annak.
-Armin? Mit csinálsz?-pislogtál nagyokat. A fiú arcán egy pimasz mosoly jelent meg.
-Hogy mit csinálok?-átkarolta csípőd és ismét elkuncogta magát. Soha nem láttad még ilyennek és fogalmad sincs mi várhat rád-Amit Eren. Vagy nekem nem szabad?-ártatlan szemekkel pillantott fel szemeidbe.
-Ne hülyéskedj..-motyogtad halkan és próbáltál kiszabadulni.
Fejed fölé emelte kezeid, egy kézzel lefogta csuklód és nyakadra hajolva nyálas csókokkal lepte el bőröd. Mikor halkan tűrted cselekedeteit felmordult és finoman megharapott. Erre már kicsúszott ajkaid közül egy halk nyögés amire egy vigyorral reagált majd egy heves csókba hívta ajkaid.
-Baszki T/N nagyon nehéz volt visszafogni magam. Itt mászkálsz a rövid kis ruhádban,megőrjítesz..-gyorsan vetted a levegőt és alsó ajkadra haraptál.
-Arminh..-nyöszörögted miközben tincseibe markoltál mikor megszívta a bőröd egy lilás foltot hagyva maga után. Hirtelen egy dübörgés zavart meg titeket az ajtó másik oldaláról.
YOU ARE READING
Attack on Titan Oneshots
FanfictionEz a könyv igazából olyan sztoriknak ad helyet amelyek éppen kipattantak a fejemből. A legtöbb történet 18+, esetleg előfordulhat spoiler, yaoi/yuri is! Jó olvasást!