Ez ilyen kis megjegyzés. Hange ugye nonbinary, viszont én lány testtel szeretnék vele írni.
Napok óta fáj a torkod és hőemelkedésed van. Viszont mivel munkahelyet váltottál miután végeztél az egyetemmel, igyekeztél minél jobban teljesíteni. Úgy döntöttél nem szólsz senkinek az apró megfázásodról. Ez egész jól haladt amíg egyik nap össze nem estél és főnököd morogva haza nem küldött.
Aznap még pihentél, de másnap reggel nulla életkedvvel indultál el az orvosi rendelőbe. Leültél a váróterembe és telefonod nyomkodtad. Nagyot sóhajtottál miközben körül néztél a teremben. Idősek egymásnak panaszolják mi bajuk van, gyerekek akik hisztiznek szüleiknek. Megforgatva a szemed néztél volna vissza telefonod képernyőjére mikor egy nem megszokott papírt pillantottál meg az ajtón. "Helyettesítés: Dr. Hange Zoe".
A kis papíron lévő név olyan ismerősen hangzott de ötleted sem volt miért. Gondolkodásod az asszisztens nő hangja szakította meg ahogy neved szólította. Gyorsan felálltál helyedről majd az ajtóhoz siettél. Amint beléptél azon, megcsapott az a tipikus fertőtlenítő illat. Ahogy rápillantottál a székben ülőre mintha fejbe vágott volna a felismerés. Hangeval egy egyetemre jártatok. Sokszor láttad rohangálni a folyosón vagy esetleg alacsony barátját idegesítette. Volt egy közös órátok is ahol néha pár szót váltottatok. Mindig tele volt energiával és szívesen segített neked ha nem értettél valamit. Hogy is felejthetted el.
-Jó napot Doktornő-köszöntötted illedelmesen.
-T/N? Úristen de rég láttalak-pattant fel helyéről és egy nagy ölelésbe vont. Majd amint észbe kapott egy köhintés után visszaült helyére-Nyugodtan hívj csak Hangenak, jó?-aprót bólintottál majd elkezdted mondani tüneteid.
-Doktornő kifogyott a nyomtatóból a tinta. El kell mennem a közeli írószer boltba hogy a beteg megkapja a receptjeit. De az minimum 25 perc, szólok a többi betegnek is-mondta az asszisztense.
-Semmi baj. Addig kivizsgálom a kisasszonyt-egy halvány mosolyt ejtett feléd. Az asszisztens hamar távozott így ketten maradtatok.
-Úgy néz ki alapos kivizsgálást fogsz kapni-kuncogott halkan majd a kivizsgáló ágyra mutott jelezve hogy ülj fel oda. Így tettél, majd Hange felállt helyéről és odasétált hozzád.
-Vedd le a pólód-adta ki első parancsát. Bólintottál és félénken levetted magadról felsőd.
Nagyot nyeltél mikor kezével végigtapogatta torkod majd hasadnál is elvégezte ezt a mozdulatot, emiatt alig láthatóan elpirultál. A csendet Hange hangja zavarta meg.
-Szexuálisan aktív vagy?-szemeid nagyra nőttek és felpillantottál rá.
-Hát.. 2 hónapja volt az utolsó alkalmam-motyogtad halkan.
-Akármi esély hogy terhes legyél?-folytatta kérdéseit.
-N-nem. Igazából barátnőm volt-suttogtad elkapva róla tekinteted.
-Volt? Oh nagyon sajnálom. De egy ilyen szép lány mint te, hamar talál valakit maga mellé-nem néztél rá de érezted hangján hogy mosolyog-Rendben, akkor esetleg levennéd a melltartód? Szeretném megnézni hogy találok e csomót vagy akármi. Remélhetőleg minden rendben van, de jobb az elővigyázatosság nem igaz?
-Igen-motyogtad halkan és érezted ahogy arcod ismét pírbe borul mikor kicsatoltad melltartód.
Két puha kezet éreztél meg melleiden. Összeszorítottad ajkaid hogy nehogy akármilyen hangot kiadj. Érintésére koncentráltál, nem kéne hogy ilyen jól essen hiszen ez csak egy vizsgálat. Ekkor egy halk kuncogást hallottál Hange felől.
-Meddig fogod megjátszani hogy nem rólam ábrándozol a fejedben és helyette inkább széttárod nekem a csinos kis lábaid?-suttogta füledbe amitől kirázott a hideg.
-Én nem, esküszöm. Csak érzékeny vagyok, ne haragudj-néztél szemeibe miután elhajolt tőled. Tekintete elsötétült és egy féloldalas mosollyal álladra fogott.
-Igazán? Azt mondod ha itt érintelek meg semmi hatása nem lesz?-nőiességedhez csúszott keze és mikor halkan felsóhajtottál nevetve engedte el állad-Vedd le a maradék ruhád is szépségem és gondoskodhatok erről a problémáról is.
Alsó ajkadra haraptál majd amint levetted megmaradt ruháid, a többi mellé dobtad azokat. Végig szemébe nézve dőltél el a kivizsgáló ágyon és tártad szét lábaid neki.
-Jó kislány-suttogta miközben lassan végigmért.
Ajkait nyakadra tapasztotta és csókokkal lepte el bőröd miközben kezét nőiességedhez csúsztatva óvatosan ingerelni kezdte csiklód ujjával. Szád elé raktad kezed hogy ne adj ki hangot. Néhány perc múlva elvette kezét majd két ujját ajkaid közé tolta. Tartva a szemkontaktust kezdted el benyálazni azokat. Amikor úgy gondolta elég lesz, kihúzta ujjait és belédvezette középső és mutatóujját. Azonnal gyors tempóban mozgatta őket nedves résedben miközben egy rövid csókot nyomott szádra ezzel is elnyomva nyögéseid, sóhajaid.
Hevesen vetted a levegőt és igyekeztél csendben maradni mikor gyorsabban lökte beléd ujjait. Hange csak néha felkuncogott ahogy türelmetlenül fellökted csípőd és visszanyomta azt az ágyra. Pár perc múlva halkan nyöszörögtél és érezted hogy nem sok van hátra.
-Nem kell sokh..-suttogtad halkan miközben gyorsan vetted a levegőt.
-Igazán? Legyél ügyes és áztasd el nedveddel az ujjaim T/N-morogta és egy nagyobbat lökött ujjaival.
Neked nem kellett több, egy nyögés kíséretében mentél el. Felpillantottál Hangera aki ajkaihoz vezette ujjait és téged figyelve nyalta le róla élvezeted. Elpirultál és zavartan elkaptad róla tekinteted. Nemsokára megérezted hogy közelebb hajolt hozzád.
-Ez csak egy kis töredéke annak amit neked adhatok-suttogta füledbe.
Kábán magadra kaptad ruháid ekkor lépett be az asszisztens nő. Kinyomtatta papírjaid majd odaadta Hangenak. Az említett amint átnyújtotta neked a lapokat kacsintott egyet. Amint kiléptél az ajtón megértetted miért tette ezt. A lap hátán szerepelt a telefonszáma.
YOU ARE READING
Attack on Titan Oneshots
FanfictionEz a könyv igazából olyan sztoriknak ad helyet amelyek éppen kipattantak a fejemből. A legtöbb történet 18+, esetleg előfordulhat spoiler, yaoi/yuri is! Jó olvasást!