Mióta a Felderítőkhöz kerültél az életed nem nevezhetted valami egyszerűnek. Folyamatosan a halállal néztél szembe de ha ez nem lenne elég, különleges képességeid miatt beosztottak pár hónapra a veteránok közé hogy "tapasztalatot szerezz". Nagy szerencsédre a legkegyetlenebb fellettesed kezei közé kerültél, Levi Ackerman csapatába. A fekete hajú törpe nem sajnált ahol tudott megnehezítette a dolgod és még a teáját is neked kellett csinálnod.
Persze a kiképzésről megismert barátaiddal tartottad a kapcsolatot ahogy tudtad. Így volt ez ma is mikor mindenki pihenőnapot kapott te pedig azonnal a barátaid keresésére indultál. Így történt hogy rohanásod közben beleütköztél egyikőjükbe. Jean elkapta derekad mielőtt egy hatalmasat estél volna.
-Hova rohansz így T/N?-érdeklődött miközben óvatosan elengedett karjai közül.
-Szabadnapunk van nem tudtad? Úgy gondoltam összekéne ülnünk kicsit-mondtad egy mosollyal az arcodon amit a barna hajú viszonozott és egy bólintással jelezte hogy támogatja az ötletet-Akkor majd találkozunk-ölelted meg majd rohantál tovább.Amit nem tudtál az az hogy Levi végignézte az egész jelenetet.
A délutánod jól alakult. A barátaid nagyrésze igent mondott és sikerült összeülnötök beszélgetni kicsit. Jó volt őket látni egy ilyen hosszú és veszélyes küldetés után. Éppen elindultál az otthonodnak nevezett helyhez mikor Petra rohant oda hozzád.
-T/N, Levi hadnagy hivat az irodájában. Azt mondta hogy nagyon sürgős szóval a helyedben sietnék-egy biztató mosolyt ejtett feléd majd el is sietett.
Egy nagyot sóhajtottál és kicsit félve indultál el az említett helyre. Mikor az iroda ajtaja előtt álltál óvatosan bekopogtál azon.
-Név és látogatási ok?-hallottad meg azt a mély hangot amitől a hideg kiráz.
-T/N vagyok és ön hivatott ide-mondtad határozottan.
-Jöjjön be..-motyogta halkan.
Beléptél az ajtón és megpillantottad Levit ahogy az asztalánál ül néhány papír társaságában.
-Jó estét. Azért hivattam magát mert lenne pár kérdésem-miközben beszélt ingje ujját a könyökéig feltűrte így felfedve eres karjait.
-Csináltam valami rosszat uram?-kérdezted halkan és alig mertél a szemébe nézni.
-Tch.. Nézzen rám ha magához beszélek-kerülte ki kérdésed és te egyből szemeibe néztél.
-Milyen kapcsolatban áll Kirsteinel?-mondta végig téged figyelve.
-Micsoda?-pislogtál nagyokat-Ő az egyik legjobb barátom még kiképzés idején ismertem meg..
-Oh igazán?-felállt a helyéről és egy lépést tett feléd.
Ijedten néztél a férfi szemeibe, egy nagyot nyeltél és hátra léptél egyet. Úgy érezted magad mint egy préda akit mindjárt levadásznak.
-Uram.. Nem értem mi a probléma-motyogtad halkan miközben addig játszottátok az egyet ő lép feléd, te pedig egyet hátra hogy hátad a falnak ütközött. Félve kapkodtad a tekinteted egy menekülő utat keresve de túl késő volt, már rég előtted állt.
-Hogy mi a probléma?-morogta dühösen és átkarolta csípőd.
-M-Mit csinál?-súgtad halkan.
-Azt hittem mindenki megérinthet így ha már Kirstein ilyen közvetlen veled-szemeid kikerekedtek most elsőnek tegezett le és kezdted érteni mi folyik itt.
-Maga féltékeny?-néztél rá kissé meglepetten.
-Csak nem szeretem ha ahhoz nyúlnak ami az enyém-gyengéden derekadra szorított. Arcodon halvány pír jelent meg és elkaptad róla tekinteted-Ezentúl ha ketten vagyunk tegezz..
-Értettem hadnagy-bólintottál.
-Levi..-suttogta rekedtes hangon.
-Értettem Levi-felpillantottál szemébe.
Álladra fogott majd egy határozott mozdulattal ajkaidra tapadt. Kellett néhány másodperc hogy felfogd mi történik és viszonozd csókját de végül sikerült. Átkaroltad nyakát és közelebb húztad magadhoz. Elhajolt majd nyakadra tapasztotta ajkait és nyálas csókokat nyomott bőrödre. Egy feltűnő szívásfoltot is hagyott rajtad miközben keze sem tétlenkedett, erősen markolászta feneked. Igyekeztél halk maradni de pár sóhaj mégis kicsúszott ajkaid közül.
-Engedd ki a hangod..-suttogta füled mellett.
Elkezdte kigombolni az inged majd mikor sikerült levennie rólad ledobta azt a földre. A többi ruhadarabod is hasonló sorsra jutott így nemsokára teljesen meztelenül álltál előtte. Arcod felvette a vörös árnyalatot és remegő kezekkel elkezdted te is vetkőztetni a fekete hajút. Erre egy féloldalas mosolyt kúszott ajkaira ami miatt azt hitted a szíved mindjárt kiugrik a helyéről. Izmos teste miatt a nyál összefutott a szádban és akaratlanul kiengedtél egy halk nyöszörgést. Miután az összes ruhátok a földön landolt Levi felkapott az ölébe. Erősen tartott combjaidnál miközben lesöpört mindent az asztaláról és eldöntött azon.
-Igyekezz nem összekoszolni-motyogta halkan amire te csak egy bólintással válaszoltál.
Kezével mindenhol érintette tested, melleidre markolt, combod, hasad simogatta de direkt kihagyta nőiességed. Egy frusztrált sóhaj hagyta el ajkaid mikor belső combod csókolgatta direkt ingerelve téged.
-Kérlek Levi..-nyöszörögted gyorsan véve a levegőt.
-Mit szeretnél?-pillantott szemeidbe.
-Akármit csak érj hozzám kérlek..-csillogó szemekkel figyelted az előtted lévőt.
Belédvezette első ujját majd mikor úgy látta nem zavar, csatlakoztatta a másodikat is. Halkan sóhajtoztál és alsó ajkadra haraptál. Levi miközben ujjait egyre erősebben lökte beléd, addig ajkai bejárták tested, ahol tudott szívásfoltokat esetleg harapásnyomokat hagyott.
-Az enyém vagy, nem adlak senki másnak-morogta füled mellett amire kétségbeesetten felnyögtél-Na mi az? Nem elég az ujjam? Milyen szánalmas.. Szinte könyörögsz a farkamért nem igaz?
-Igaz..-hevesen bólogattál-De Jean már rég bennem lenne, nem kellene neki könyörögnöm-egy pimasz mosoly kúszott ajkaidra mikor felhúzta szemöldökét.
-Tch.. Szemtelen liba-morogta és bejáratodhoz helyezve tagját egy lökéssel belédhatolt. Egy hangos nyögés hagyta el ajkaid és hátra vetetted a fejed.
Nem hagyta hogy megszokd méretét, azonnal gyors tempóban kezdett el mozogni. Mérete teljesen megtöltött emiatt szemeid egy pillanatra fennakadtak.
Jól irányzott lökései miatt hangos nyögések hagyták el ajkaid. Egyre durvábban mozgott benned és erőseket lökött rajtad. Nyálad kicsit kifolyt ajkaid közül amit hüvelykujjával letörölt.
-Már az eszed sem tudod, szerinted Jean megtudna így dugni?-morogta miközben erősen rászorított csípődre.
Hevesen megráztad a fejed és ajkaidra haraptál. Hátára vezetve kezed végigkarmoltál azon amire egy morgással reagált.
-Nem kell sok..-nyöszörögted szakadozva véve a levegőt-Had menjek el kérlek..-megforgatta a szemét majd hajadba markolva közelebb húzott magához.
-Csináld csak.. De ne felejtsd el kinek a nevét nyögöd ilyen kétségbeesetten-elengedett így fejed visszaesett az asztalra.
Nem kellett több, hátad ívbe feszült és nevét nyögve élveztél el. Halkan lihegtél és hajadba túrtál. Levi még egy ideig tovább mozgott benned majd mielőtt elment volna kihúzódott belőled és combodra engedte élvezetét.
Egy csókot nyomott ajkaidra majd a fiókjából elővett egy zsepit. Letörölte combodról élvezetét majd a használt tárgyat kidobta a kukába.
-Remélem megtanultad kié is vagy..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Attack on Titan Oneshots
Hayran KurguEz a könyv igazából olyan sztoriknak ad helyet amelyek éppen kipattantak a fejemből. A legtöbb történet 18+, esetleg előfordulhat spoiler, yaoi/yuri is! Jó olvasást!