Nagyot sóhajtva léptél be barátod lakására. Jeanel hónapok óta együtt vagytok így már rutinosan dobtad le magadról cipőd. Hosszú napod volt az egyetemen amíg neki nem voltak ma órái. Megindultál a szobája felé mikor egy félmeztelen Eren csapódott ki a fürdőszobából. Na igen Eren Jaeger, az egyik legnépszerűbb srác az egyetemen. Fogalmad sincs hogy alakult hogy legjobb barátok lettek mikor arról híresek hogy mindig összekapnak valamin.-Oh hali T/N-köszöntött téged teljesen természetes módon mintha nem csak egy törülköző fedné derekát.
Igyekeztél nem végigmérni az előtted állót, de ahogy a vízcseppek legördültek izmos hasfalán nagyot kellett nyelned. Gyorsan felkaptad tekinteted de késő volt, a fiú egy féloldalas mosollyal figyelt téged.
-Szia Eren-motyogtad halkan.
-Ha Jeant keresed elszaladt a boltba alkoholt venni. Mikor mondtad neki hogy lehet leugrassz piálni azonnal elment pótolni a készletet mert csak vodkánk van. Gondolom hosszú napod volt szolgáld ki magad, felöltözök és pótolom a lemaradást-halkan elkuncogta magát majd fejedre simított és elsétálva melletted a szobájába ment.
Bementél a konyhába a hűtőhöz léptél majd kivetted belőle a vodkát és a pultra tetted azt. Kiöntöttél a poharadba majd azonnal lehúztad. Miután a második is lecsúszott torkodon, átjárt az ismerős melegség amire egy halvány mosolyt ejtettél. Ekkor lépett ki a szobájából a barna hajú már ruhában. Egy egyszerű fekete pólót és egy szürke nadrágot viselt.
-Na mennyiről maradtam le?-jött be a konyhába és vett magának is egy poharat. Az ujjaidon mutattad a számot. Bólintott majd egymás után lehúzta a két kimaradt kört.
-Szegény Jeant kihagyjuk az alapozásból-nevetted el magad és poharadhoz nyúltál.
-Várj-motyogta mély hangon. Álladra fogott és kezébe vette a vodkás üveget-Nyisd ki-suttogta halkan szádra pillantva. Kinyitottad szád és beleöntötte a vodkát. Igyekeztél lenyelni az összes alkoholt és nem elpirulni az egész helyzet miatt. Elvette az üveget és ami a szád szélére folyt azt hüvelykujjával letörölte és ajkaid közé tolta ujját-Nem szabad elvesztegetni egy cseppet sem-morogta halkan, szemei kikerekedtek mikor engedelmesen köröztél ujján nyelveddel pedig az alkohol már rég eltűnt onnan. Szemébe pillantottál amíg ő alsó ajkára harapott hogy visszafogja magát. A pillanatot az ajtó nyitódásának hangja zavarta meg,azonnal szétrebbentetek a közeledő lépések hangjára. Jean belépett a konyhába, letette a valószínűleg alkohollal teli táskát majd egy ölelésbe vont.
-Szia T/N-szorított magához. Majd nemsokára megérezte rajtad az alkohol illatát-Jaegerrel alapoztál?-pillantott az említettre aki csak elvigyorodott. Elhajoltál és aprót bólintottál.
-Igen. Elszaladok a mosdóba-egy puszit nyomtál barátod arcára majd elhagytad a konyhát.
Amikor visszaértél a két fiú már a kanapén ült és úgy tűnt nagyon vitatkoznak valamin. Az alkoholos üvegek mind a dohányzóasztalra voltak letéve, egy pedig Eren kezében miközben Jeannek magyarázott.
-T/N!-kiáltották egyszerre amire kissé megrezzentél.
-Igen? Most mi a veszekedés oka?-sóhajtottál egy nagyot és közéjük ültél.
-Jean azt mondja a fehérbor jobb mint a vörös. Nem hiszem el hogy hogy lehet valaki ilyen idióta-mondta Eren miközben mérgesen nézett barátodra.
-Sokkal jobb az íze. Az már csak plusz pont hogy nem látszik meg annyira ha véletlen magadra öntöd. Igazam van baby?-pillantott rád.
-Megint valami hülyeségen veszekedtek ezt nem hiszem el-megforgattad a szemed.
YOU ARE READING
Attack on Titan Oneshots
FanfictionEz a könyv igazából olyan sztoriknak ad helyet amelyek éppen kipattantak a fejemből. A legtöbb történet 18+, esetleg előfordulhat spoiler, yaoi/yuri is! Jó olvasást!