Éppen a dolgaidat pakoltad el miközben az előtted álló úton gondolkodtál. Feladatot kaptál,ami az volt, hogy beszívárogj az ellenség köreibe és iktass ki egy személyt. Valahol mindig is reménykedtél hogy nem fognak felhasználni téged mert akár az életeddel is fizethetsz érte. Miután elbúcsúztál szüleidtől nagy reményekkel indultál az ellenség lakhelyére. Zeke nagyon sok hasznos információval látott el hogy mégis hogyan tudnál beilleni hozzájuk. Mondhatni te voltál Marley aduásza mivel jól tudtál játszani az emberek agyával, erős voltál, és jó színész. A szépséged már csak hab volt a tortán. Hisz egy gyönyörű nőről senki nem gondolná hogy veszélyforrás lenne.
Már egy hét telt el mióta megérkeztél és egész gyorsan megszoktad a környezetet. Amint informálódtál, felderítőnek álltál hisz ott volt a célpontod is, Levi Ackerman. Mivel szerintük őstehetség vagy ezért felgyorsították a kiképzésed és 8 hónap után csatlakoztál a felderítő egységhez. A kiképzés alatt nem túl sok információt sikerült összegyűjtened Leviról azon kívül hogy goromba, egész alacsony és az egyik legveszélyesebb katona. Maga Keith ajánlott be az általá hozzád illő hasonló képességekkel rendelkezők közé, akikkel ma fogsz először találkozni.
Eközben az osztagban:
Levi éppen a teáját itta miközben a ma hallott információkon gondolkodott. Egy új katona aki mindenkinél hamarabb végzett és hozzá helyezik el. Nagyszerű, még egy kölyök aki idegesítheti. Elmélkedését Hange zavarta meg.
-Én nagyon kíváncsi vagyok, szerinted milyen lesz? Kedves? Esetleg csendes, magának való? Nem hiszem el hogy valaki ennyire hamar végzett. Lány? Fiú?-ugrálta körbe Levit aki csak egy szemforgatással nyugtázta társa izgatottságát.
-Inkább oszd meg a többiekkel a hírt-motyogta és a már üres poharát az asztalra tette.
A többiek éppen ebédeltek mikor Hange lépett be az ajtón. A zaj szinte azonnal elcsendesült csak Connie és Jean röhögtek valamin de Sasha hamar elcsendesítette őket.
-Hírem van. A mai nap egy új katona érkezik közénk. 8 hónap alatt teljesítette a kiképzést és nagyon tehetséges. Fogadjátok kedvesen!-mondandója után elhagyta a termet.
Eren szemei kikerekedtek majd Arminra és Mikasára nézett.
-Lehet hogy nálad is keményebb-jegyezte meg Armin miközben a kenyerébe harapott.
-Meglehet-bólintott egyetértően a lány.
-Ennyi idő alatt végezni lehetetlen-förmedt fel Eren.
-Attól hogy te béna vagy Jaeger más lehet ügyes-jegyezte meg vigyorogva Jean.
-Téged nem kérdeztelek lófejű-Eren az asztalra csapott és már fel akart állni de Mikasa gyorsan visszahúzta a fiút.
-Kit hívsz lófejűnek?-mordult fel Jean.
-Hagyjátok abba, inkább egyetek! Olyan rég ettem finomat-motyogott két falat közt vigyorogva Sasha.
Nemsokára a kedélyek lecsillapodtak és csend borult a teremre.
Vissza T/N szemszögébe
Az ismeretlen épületet kémlelted, majd egy nagy levegő után a kilincshez nyúltál volna, de az ajtó hirtelen kicsapódott. Egy szemüveges barna hajú nőt pillantottál meg széles mosollyal az arcán.
-Oh szóval te lennél ez! Már vártunk téged-a háta mögött egy férfit pillantottál meg karba tett kézzel a falnak támaszkodni-Hange vagyok! És téged hogy hívnak?-jobb kezét nyújtotta hogy üdvözöljön amit viszonoztál.
-T/N örvendek-mondtad kedves hangon.
A férfi csak halkan figyelt. Miután a Hange nevű nő beinvitált, végre szemben álltatok egymással.
-Levi Ackerman. Neked csak Levi kapitány-szavait szinte mormogta arca érzelemmentes volt. "Megvagy!", gondoltad magadban.
-T/N mint említettem. Nagyon örvendek a találkozásnak, remélem jól fogunk együtt dolgozni uram-hangod tisztelettudó volt pedig a valójában eltudnád hányni magad jelenleg.
Levi szemei mintha kicsit kikerekedtek volna, meglepted őt. Egy aprót köhintett majd továbbállt. Úgy tűnik tényleg mogorva.
Az előbb megismert Hange egy teremhez vezetett téged, amint beléptetek minden szempár rád szegeződőtt. Szóval ők lennének az osztagod.
-Mindenki, bemutatom T/N-t!-mondta hangosan a barna hajú. Aztán magatokra is hagyott. Remek, gondoltad magadban.
Egy szimpatikusabb asztalhoz ültél ahol egy szőke és egy barna hajú fiú barátságos mosollyal üdvözölt, mellettünk meg egy fekete hajú lány ült komor arckifejezésel.
-Sziasztok!-viszonoztad mosolyukat, majd beszélgetésbe kezdetek. Jól választottál hisz mindhárman egész normálisak voltak ahhoz képest hogy honnan származnak.
Egy barna hajú fiú akit az Erennek bemutatkozott fiú csak lófejűnek hívott szerelmet vallott neked. Megígérte hogy megszerez bármi áron amit egy halk kuncogással reagáltál le.
A beszélgetés közben megpillantottad Reinert aki rémülten nézett rád. Ránéztél majd az ajtóra, értve a célzást felállt és kiment az ajtón. Pár perc múlva követted őt azzal az indokkal hogy mosdóba mész.Reiner már a mosdóban várt téged.
-Mit keresel itt??-állt eléd, arcán aggódást vettél észre.
-Küldetésem van. Meg kell ölnöm Levit mivel Zeke szerint veszélyes számunkra és neki nem sikerült. Úgyhogy közel akarok hozzá férkőzni-felpillantottál szemeibe, sokat nőtt mióta utoljára láttad-Itt jössz a képbe te-mutattál rá.
-Én? Azt hogy gondolod?-felhúzta szemöldökét.
-Holnap megtámadsz minket a titán formádban és életveszélybe sodrod Levit,én pedig megmentem.
-Az nem ilyen egyszerű, nem ismered még mire képes de minden tőlem telhetőt megteszek!-mondta komoly hangnemben.
-Helyes, számítok rád!
Sietve kimentél a mosdóból amikor egy mellkasnak csapódtál.
-Öhm.. nagyon sajnálom kapitány-enyhén meghajoltál.
-Figyeljen oda!-morogta-Amúgy is magát kerestem, kövessen.
Mintha a sors neked játszana, te is beszélni akartál vele. Követted őt amíg egy üres szobába nem vezetett. Kinyitotta az ajtót és előre engedett. Miután bezárta azt egy hirtelen mozdulatot éreztél a hátad mögött. Elkaptad a karját és egy mozdulattal a földre dobtad őt.
Meglepődve nézett fel rád amíg te egy halvàny mosolyt ejtettél.
-Ha tesztelni szeretne uram ahhoz gyorsabbnak kell lennie-jegyezted meg majd felsegítetted.
-Nem rossz-jegyezte meg halkan.
-Miről szeretett volna beszélni?-párat pislogtál végig a szemébe nézve.
-Igazából a képességeit akartam megtudni, ha ilyen hamar végzett akkor velem egy szinten is lehet-tartotta veled a szemkontaktust és a mogorva tekintete helyett kissé emberibb volt most veled, azaz van egy pluszpontod nála.
-Kérem, hagyjuk el a magazást-végignyaltál kiszáradt ajkaidon neki pedig akaratlanul is odatévedt a tekintete.
-Nem gondolja magát kicsit szemtelennek?-húzta fel a szemöldökét.
-Ha bebizonyítottam mit tudok és elismer akkor tegezni fog. Áll az alku?-egy pimasz mosolyt hagyta el ajkaid. A határaid tesztelgeted de nagyon jól tudod hogy megéri.
-Legyen, engem nem érdekel-bólintott egyet-Mostmár elmehet.
-Rendben uram-meghajoltál és kimentél az ajtón.
Levi akárhogy nem akarta, végigmérte alakod. Idősebb voltál mint a többiek, nem teljesen egy kölyök ahogy gondolta. Hosszú hajad derekadig ért, formás feneked szinte nem lehetett nem észrevenni. Pont az esete vagy, tiszteletudó mégis kicsit szemtelen. Megrázta a fejét és elterelte gondolatait, ilyeneken nem járhat az esze. Egy nagy sóhaj kíséretében töltött magának még egy pohár teát.
YOU ARE READING
Attack on Titan Oneshots
FanfictionEz a könyv igazából olyan sztoriknak ad helyet amelyek éppen kipattantak a fejemből. A legtöbb történet 18+, esetleg előfordulhat spoiler, yaoi/yuri is! Jó olvasást!