Bocsánat hogy sokáig nem volt rész. Suli van és így inkább hétvégén számítsatok új részre de igyekszem majd!
Kissé idegesen dobtad le telefonod az ágyra. Áthívtad magadhoz Porcot a barátod és olyan dologra készülsz amit álmaidban sem gondoltad hogy képes leszel megcsinálni. Szeretnéd tovább vinni a kapcsolatotok szexuális értelemben de van egy probléma, még szűz vagy és mellé félénk is. Pár intimebb érintésnél többet nem tudtál tenni a fiúval, túl zavarbaejtőnek tartottad. Persze Porco már régóta igyekszik elnyerni a bizalmad. Párszor már megujjazott, sőt már az ajkait is érezted nőiességeden. De ő mindig egy merevedéssel távozott lakásodról. Emiatt nagyon rosszul érezted magad ezért elhatároztad hogy most te fogsz segíteni rajta.
Egy csipkés fehérneműben feküdtél az ágyadon őt várva mikor a bejárati ajtó csapódása jelezte hogy végre megérkezett. Gyorsan sarkaidra ültél és így vártad hogy belépjen az ajtón. Ami pár másodperc múlva meg is történt. Ahogy megpillantott téged szemei kikerekedtek és a kezében lévő szatyor kiesett a kezéből.
-Hűha T/N. Mi ez a fogadtatás? -motyogta egy enyhe pírrel az arcán miközben téged méregetett.
-Úgy gondoltam megleplek kicsit-motyogtad halkan és alsó ajkadra haraptál.
Porco közelebb lépett hozzád és egy szenvedélyes csókkal köszöntött. Belesóhajtottál a csókba és közelebb húztad magadhoz. Ez addig húzódott hogy barátod már az ágyon ült te pedig az ölében foglaltál helyet. Apró csókokat nyomtál nyakára miközben vörös arccal elkezdted mozgatni csípőd még ruhával fedett férfiasságán.
-Baszki.. Állj le T/N. Nem akarok olyat tenni ami kellemetlen lenne számodra-morogta füled mellett, mély hangjától egész tested kirázta a hideg.
Direkt nem hagytad abba, ezért figyelmeztetésképp erősen rászorított csípődre ami egy halk nyöszörgést váltott ki belőled. Úgy döntöttél ismét ignorálod őt és gyorsabban tekerted csípőd ölén. Ekkor mintha valami elpattant volna barátodnál, erősen nyakadra fogott és rákényszerített hogy szemeibe nézz. Az enyhe levegőhiány ami miatt melegség járt át, Porco mérges mégis vággyal teli tekintete mind újak voltak számodra.
-Szóltam előre. Tudd a határaid, nem vagy még felkészülve arra amire most készülsz-ideges hangjára nem megijedtél hanem egy újabb nyöszörgés csúszott ki ajkaidon. Erre Porco vállai enyhén remegni kezdtek majd halkan kuncogni kezdett.-Ki gondolta volna? Az én édes angyalom szereti ha kicsit durvább vagyok vele?-mosolya csak nagyobb lett mikor az önbizalmad elszállt és ismét vörös lett arcod.
-É-én csak szerettelek volna.. Tudod mire gondolok-zavartan motyogtál igyekezve elkerülni a szemkontaktust.
-Mondd ki..-suttogta halkan.
-A számba venni és örömet okozni neked.. De nem tudom hogy kell-súgtad halkan és elszégyellted magad.
-Baba ki mondta hogy muszáj ilyeneket tenned? Nekem tökéletes hogy csak én okozok örömet amíg nem állsz rám készen. Nem kell ezt tenned-arcodra simított és egy halvány mosolyt ejtett feléd.
-K-Kérlek Porco-felpillantottál szemeibe a legaranyosabb tekinteteddel. Halkan felmordult és pár percig arcod kémlelte.
-Térdre..-suttogta rekedtes hangon. Kimásztál öléből és lassan letérdeltél elé. Remegő kezekkel elkezdted kicsatolni övét majd levetted róla nadrágját. Egy hatalmasat nyeltél mikor boxere széléhez nyúltál. Egész tested átjárta a kíváncsiság, félelem és vágy egyvelege. Lehúztad alsóját mire mérete azonnal alhasához csapódott. Tagja nagy volt és erek díszítették, nem tudtad levenni róla tekinteted. Porco kíváncsi volt reakciódra végig téged figyelt ahogy szemeid kikerekedtek, szád résnyire nyilt miközben férfiasságát tanulmányoztad.
-Mit csináljak?-suttogtad alig hallhatóan.
-Elsőnek is fogj rá és lassan mozgasd rajta a kezed-az említett testrészedre fogott és tagjára helyezte azt. Elkezdte mozgatni kezed majd egy idő után elvette sajátját és hagyta hogy egyedül csináld. A melegség kezed között fura érzés volt és hossza körül aprónak tűntek ujjaid.
-Szoríts rá kicsit-bólintottál és úgy tettél ahogy kérte. Porco élesen szívta be a levegőt és ajkaira harapott-Ez az, ügyes vagy kincsem-motyogta sóhajai között.
Egy idő után sikerült egy kis önbizalmat szerezned ezért úgy érezted ideje tovább lépned.
-Bevehetem a számba?-kérdezted felpillantva rá.
-Igen.. Csak ne fogazz és lassan csináld-egy nagyot nyelt mikor elkezdted ajkaid közé venni méretét. Nem tudta végignézni az egészet mert úgy érezte ha megtenné idő előtt elsülne. Sok erő kellett hogy visszafogja magát de érted bármire képes volt.
Mikor elnyelted amennyi a szádba fért, óvatosan mozgattad fejed ahogy ő mondta. Nyálad sokat segített hogy minél több a szádba férjen. Folyamatosan figyelted reakcióját hogy valamit rosszul csinálsz-e de csak jóleső sóhajok hagyták el ajkait. Lepillantott rád majd mikor találkozott tekintetetek érezted hogy egyre nedvesebb leszel. Néhány perc elteltével már bátrabban mozgattad fejed és nyelved is használtad hogy minél több élvezetet adj barátodnak.
-Porco..-hajoltál el egy kicsit-Segítenél nekem hogy minél többet a számba tudjak venni?
-Persze de szólj ha sok. Üss rá gyengéden a combomra és azonnal abbahagyom-aprót bólintottál hogy megértetted majd ismét ajkaid közé vetted tagját-És ne nyeld le, nem olyan jó mint ahogy gondolod.
Porco hajadba markolt, ez a kis mozdulat is elég volt hogy úgy érezd készen állsz, akármit tehet veled. Hasonló tempóban mozgatta fejed de mindig egyre lejjebb nyomta azt. Belőle morgásokat váltottál ki amíg te kicsit öklendeztél mikor tagja elérte torkod.
-Jó kislány, viseld el.. Tudom hogy képes vagy rá-morogta halkan miközben ismét ajkait rágcsálta.
Barátod nem állt le, többször is sikerült öklendező hangokat kiadnod és az első könnycsepped is lefolyt arcodon. De mikor felnéztél rá könnyes szemmel és összehúzott szemöldökkel, nyálad pedig álladon csillogott úgy érezte muszáj folytatnia. Egy elégedett vigyor jelent meg arcán és teljesen lenyomta fejed. Szemeid kipattantak és felnéztél rá. Elkezdte mozgatni csípőjét és egyre gyorsabban lökte beléd nagy tagját miközben erősen markolászta hajad.
-Nézz magadra... Első alkalom de már most hagyod hogy kedvem szerint használjalak?-motyogta rekedtes hangon. Nem tervezte kimondani hangosan csak kicsúszott ajkai közül. Te csak egy halk nyögéssel válaszoltál miközben néhány könnycsepp legördült ajkaidon.
-Olyan szép vagy baszki.. elfogok menni vedd ki mielőtt..-morogta miközben elengedte tincseid.
Nem húzódtál el inkább hevesen mozgattad tovább a fejed míg meg nem érezted élvezetét szádban. Pár lökés után kihúzódott ajkaid közül. Élvezete meleg volt és nemsokára megérezted azt a kissé keserű ízt ami miatt elfintorodtál.
-Sajnálom baba, mondtam hogy nem kellett volna lenyelned-rázta meg fejét miközben arcodra simított-De köszönöm szépen, nagyon ügyes voltál-suttogta majd ajkaidra tapadt.
YOU ARE READING
Attack on Titan Oneshots
FanfictionEz a könyv igazából olyan sztoriknak ad helyet amelyek éppen kipattantak a fejemből. A legtöbb történet 18+, esetleg előfordulhat spoiler, yaoi/yuri is! Jó olvasást!