Barátság extrákkal - Zeke x T/N

2.9K 67 9
                                    


A szokásos bárban ittatok a
megszokott baráti köröddel. Minden hétvégén összeültetek pia társaságában leadni a heti stresszt. Egy asztalnál ültetek, te, Pieck , Porco, Reiner és Zeke. Komfortos voltál körülöttük ezért Zeke ölében találtál nyugalomra. Erős karjai átkarolták derekad.

Éppen együtt cigiztetek egymás között átadva a cigarettát. Igazából volt még jó pár szálatok, de szívesen szívtad el vele ilyen formában is hiába nem értetted miért tette ezt. Amit nem tudtál, az az hogy imádta a látványt ami elé tárult, ahogy dús ajkaid közé vetted a szálat és a füst lassan távozott ajkaid közül. Mindketten elég sokat cigiztetek, talán ez volt az egyik közös bennetek az ivászaton kívül. De később kiderült rengeteg dolog van ami közös közted és a szemüveges között.

Mostanában eléggé rossz kedved volt, de mikor velük voltál kissé könnyebbnek tűnt minden. Jókat nevettél és beszélgettél a többiekkel mikor érezted Zeke kezét becsúszni bő pulcsid alá. Kissé megremegtél hideg kezének érintésétől, ő pedig meglepődve realizálta, nem viselsz a felső alatt melltartón kívül semmi mást. Nem figyeltél igazán a férfi érintéseire mivel nem láttak titeket a többiek és nem gondoltad túl. Érezted ahogy simogat és egyre több területet fedez fel, bosszúként néha mozgattad csípőd ölén mindezt feltűnés nélkül. Azonban eljutott keze melltartódig, itt már hátrafordítottad a fejed kérdeőn ránézve. Ezt egy pimasz mosollyal reagálta le miközben melleidre markolt. Megrezzentél és arcod pírbe borult. Mindig is éreztétek a vágyat kettőtök között de egyikőtök sem lépett, mostanáig.

Tovább játszadozott veled, mikor melltartód alá akarta csúsztatni kezét azonnal lefogtad azt.

-Tch.. Sok vagy Jaeger. Ne legyél szemtelen, tudd a határaid-motyogtad úgy hogy csak ő halljon. Megforgatta a szemét majd inkább a társaságra koncentrált továbbra is simogatva téged néha combodonál, közel nőisségedhez. Elvesztetted a beszélgetést egy idő után és próbáltál halk maradni.

-Ha szeretnél valamit, kövess a mosdóba-suttogta füledbe. Azonnal nemet mondtál majd távolodó alakját figyelted kipirult arccal. Hiába nyomtad el magadban, vágytál rá. Pár perc múlva a mosdóban találtad magad ahol egy vigyorgó Zekeel néztél farkasszemet.

-Nem azért jöttem.. -kezdtél bele morogva de egy ajkat éreztél sajátodon és egy kezet a nyakadon. Hevesen faltátok egymást, Zeke megharapta alsó ajkad amire halkan felnyüszítettél.

Miután elváltatok egymástól gyengéden torkodra szorított amitől azonnal beadtad derekad. A férfi ahogy látta, hogy megtört egy kicsit téged, a nagyszájú, elutasító és legtöbbször nem törődöm stílusú lányt csak erősített szorításán.

-Nocsak, egy gyengepont-lenézett vággyal teli tekintetedbe, piros arcodra és elvigyorodott.

-Zeke, n-ne csináld ezt kérlek-halkan nyöszörögted. Meglátta az eltitkolt gyengébb éned amit nem akartál megmutatni senkinek sem.
Persze nem hagyta abba, feszegette határait miközben folyamatosan csókolt és közel tartott magához. Egy idő múlva lihegve eltoltad magadtól és távoztál a mosdóból.

Hazakísért téged, ittatok eleget de egész józanul tudtátok megbeszélni a történteket. Elmondtad neki hogy jelenleg nem szeretnél kapcsolatot és nem érzel romantikus érzelmeket iránta, sőt a csalódásaid miatt senki iránt nem tudnál jelenleg. Meglepett hogy ő is hasonlóan gondolta. Hazaértél, éppen alváshoz készülődtél mikor zörgött a telefonod. Zeke volt az.

ZEKE
Már várom a jövő hétvégét hercegnő.
Megint megfoglak csókolni.

                                                              T/N
                                                        Fogd be
                         Nem leszek megint ilyen.           
ZEKE
Tudod hogy más nem tudja
azt amit én.

Attack on Titan OneshotsWhere stories live. Discover now