Miért nem én? - Mikasa x T/N

1.8K 57 27
                                    

Még mindig tisztán látod magad előtt Mikasa csalódott arcát mikor megtudta hogy Eren Marleyba ment minden előjel nélkül. Azon az estén sírva rontott be a szobádba te pedig karjaidban tartva hagytad hogy kisírja magát. Mint legjobb barátnője, mindig ott voltál mellette. Néhány év kellett hogy közel engedjen magához és teljesen megnyíljon neked de türelmes voltál. Tudtad hogy szerelmes Erenbe és azt is hogy ezt viszonozza a fiú is, vagyis eddig ezt hittétek.

Hetek teltek el, Mikasa a szokásosnál is csendesebb volt. Igyekeztél minél jobb kedvre deríteni a lányt de ez nagyon nehéz feladat volt számodra. Viszont végül sikerült meggyőznöd hogy aludjon nálad és tartsatok egy csajos estét. Van egy dolog amit senkinek nem mertél elmondani, komoly érzelmeid vannak a fekete hajú lány iránt. Ezt igyekszel minél jobban elnyomni magadban mert tisztában vagy vele hogy nem lenne esélyed nála. Fájt szenvedni látni egy olyan ember miatt aki nem is érdemli meg őt. Te mindig vigyáztál rá, meghallgattad és akármit megtettél volna a boldogságáért. Miért nem te?

Egy nagy levegőt vettél és mosolyogva nyitottad ki az ajtót az éppen megérkező lánynak. Úgy tervezted megisztok néhány pohár bort, Niccolo elég frusztráltan egy más fajta bort nyomott a kezedbe mint amit kinéztél magadnak de inkább nem ellenkeztél.

-Köszönöm a meghívást T/N-egy halvány mosolyt ejtett feléd és leült az ágyad szélére.

-Inkább én örülök hogy itt vagy. Úgy gondoltam ihatnánk kicsit, benne vagy?-mikor bólintott kimentél a szobádból majd pár perc múlva két üveggel és pohárral tértél vissza.

Csak úgy fogyott a vörös ital, már fogalmad sincs hányszor töltötted újra a poharaitok miközben nevetgéltetek. Mikasa arca piros volt az előbb elfogyasztott alkohol miatt és a mosolya gyönyörű volt.

-Olyan szép vagy..-arcod pírbe borult mikor rájöttél hogy ezt hangosan kimondtad.

-Mi? Nem igaz.. nem vagyok szép-motyogta miközben elkapta rólad a tekintetét de arcára fogtál így kényszerítve hogy a szemedbe nézzen.

-Mikasa te vagy a legszebb nő akit valaha láttam-mondtad végig őt figyelve, szemei kikerekedtek mire gyorsan elhúzódtál tőle-Sajnálom..

-Nem zavart.. Cs-csak senki nem mondott még nekem ilyet-mondta alig hallhatóan.

-Eren sem?-pislogtál nagyokat.

-Nem, egész fura a kapcsolatunk. Egyszerűen nem tudom megérteni mit érez irántam és most hogy úgy ment el hogy el sem búcsúzott egyszerűen csalódott vagyok-sóhajtott egyet majd poharáért nyúlt-Nagyon szeretem őt és aggódok érte de őt ez egyáltalán nem érdekli..

-Tudom hogy nagyon fontos számodra de jobbat érdemelsz. Olyat aki mindig melletted van, figyel rád, nem bánt meg és megbecsül-mondatod végén beleittál poharadba.

-Remélem nem Jeanre gondoltál-mondta miközben elkuncogta magát.

-Nem rá gondoltam-zavarodban megvakartad tarkód.

-Akkor kire?-kíváncsian figyelt téged.

-Hagyjuk ezt a témát-motyogtad és újratöltötted poharad. Kezedre fogott mire lefagytál.

-Kérlek T/N-mondta alig hallhatóan.

Egy nagy levegőt vettél úgy érezted az összes érzelmed amit magadba zártál akármikor kitörhet. Belenéztél a szemeibe és ennyi kellett hogy megtörj.

-Én vagyok az Mikasa. Szerelmes vagyok beléd mióta csak ismerlek. Fontos vagy számomra és nem akarlak elveszíteni ezért nem törődtem az érzéseimmel. A te boldogságod sokkal fontosabb számomra. De végignézni hogy Eren miatt sírsz mindig egyszerűen felbosszant. Hogy nem lehet megbecsülni egy ilyen gyönyörű erős nőt?-morogtad kissé idegesen majd ismét a lányra pillantottál akinek a tekintete tele volt csodálkozással.

Attack on Titan OneshotsWhere stories live. Discover now