A félresikerült randi - Sasha x T/N

2.1K 57 4
                                    

Sasha már több mint egy éve a barátnőd. A kapcsolatotok nehezen indult mivel évekig csak barátok voltatok. Viszont egy nap eleged lett és elmondtad neki érzéseid. Jelenleg egy étterem felé tartottatok, miközben vezettél combjára helyzeted egyik kezed és hallgattad ahogy mesél. Hálás voltál hogy ilyen aranyos barátnőt tudsz magad mellett és hogy mindenki támogatta a kapcsolatotokat.

Mikor megérkeztetek Sasha sietve szállt ki a kocsiból, mondván hogy alig várja hogy egy jót egyen, te csak egy halvány mosollyal követted őt. Leültetek egy asztalhoz, a barátnőd mellett foglaltál helyet. Pár perc múlva felvették a rendeléseteket és vártátok az ételt.

Miközben beszélgetettek kezed Sasha combjára raktad és lágyan simogattad azt. A lány megszokta érintésed, ezért nem igazán foglalkozott vele. De mikor kezed megindult szoknyája alá, beszéde egy kicsit megakadt de igyekezett eltakarni hogy megzavartad. Ártatlan tekintettel nézted őt közben kezed nőiességéhez csúszott majd bugyin keresztül végigsimítottál rajta.

-T/N.. Ne itt kérlek-halvány pír jelent meg arcán és alsó ajkára harapott miközben kezed figyelte-Otthon a tiéd vagyok, jó?-állánál fogva felemelted fejét hogy szemeidbe nézzen.

-Kincsem, azt csinálok veled amit akarok. Túl édes vagy és nem bírom visszafogni magam-vággyal teli tekintettel figyelted őt amire a lány egy nagyot nyelt.

Ebben a pillanatban érkezett meg a pincér, gyorsan elhúztad kezed szoknyája alól és megköszönted az ételt. Sasha csillogó szemekkel figyelte az asztal tartalmát majd neki is látott. Annyira belemerült az evésbe hogy nem vette észre hogy visszacsúsztattad kezed szoknyája alá. Mutatóujjaddal ingerelni kezdted csiklóját, szabad kezeddel poharadért nyúltál majd belekortyoltál a borodba. A lány halkan felsóhajtott, kezében a villa kissé megingott.

-Elégh..-suttogta halkan és a kezedre fogott. Felmordultál és Sasha szemébe pillantottál. Tekinteted miatt azonnal elvette a kezét.

-Ügyes kislány-súgtad fülébe és egy csókot nyomtál a nyakára. Oldalra húztad a bugyiját és bejáratanál köröztél ujjaiddal-Látod mennyivel könnyebb ha rám hallgatsz? Tudom hogy tetszik hogy akármikor lebukhatunk. De nem akarod hogy megtudják mekkora egy perverz vagy, nem igaz édesem?-halkan suttogtad szavaid a lány fülébe és egy heves bólogatást kaptál válaszul. Néha halk sóhajok, nyöszörgések hagyták el ajkait de igyekezte visszafogni őket. Erősen fogta villáját és megpróbált tovább enni hogy ne legyetek feltűnőek,de mikor megérezte magába az egyik ujjad szemei kipattantak.

-Sz-szerintem nekem ennyi elég volt-motyogta halkan és letette a villát-Kimegyek a mosdóba-állt volna fel hogy elmeneküljön, de karjára fogva visszahúztad.

-Elmész otthon, úgyis indulunk nem?-egy mosolyt küldtél felé majd kikérted a pincértől a számlát. Fizetés után kézen fogva távoztatok az étteremből. Mindketten beültetek a kocsiba. Sasha bosszúsan nézett rád.

-Muszáj volt ezt T/N?-megforgatta a szemét.

-Tetszett nem? A nedves kis résed ezt bizonyítja-egy féloldalas mosollyal figyelted ahogy arca ismét felvette a vörös árnyalatot.

-Fogd be-motyogta zavartan.

-Hallgattass el-alsó ajkadra haraptál és kihívón néztél rá.

Ekkor egy szorítást éreztél meg ingeden majd Sasha ajkait sajátodon. Kiéhezetten csókolt és erősen szorította inged. Pár percig hevesen faltátok egymást majd néhány másodperccel később Sasha az öledbe ült, így folytatva tovább csókcsatátok. Erősen combjára markoltál így húztad magadhoz közelebb. Most hálát adtál az égnek hogy sötétített üvegű kocsit vettél. Levetted a lány felsőjét és a mellettetek lévő ülésre dobtad azt, szoknyája hasonló sorsra jutott. Csipkés fehérneműje gyönyörűen festett rajta. Le sem tudtad venni szemed a lányról.

-Ez új? Miattam vetted?-felpillantottál rá majd a barna hajú aprót bólintott.

-Meglepetés lett volna mikor hazaérünk, de valakinek idő előtt lekellett támadnia-halkan elkuncogta magát és egy rövid csókot nyomott szádra.

Nyakához hajoltál majd apró puszikkal lepted el bőrét. Végigsimítottál derekán majd hátán, és kikapcsoltad melltartóját. Eléd tárultak formás mellei és azonnal rájuk tapasztottad ajkaid. Sasha belemarkolt a hajadba, hátra vetette fejét és jóleső sóhajokat hallatott. Lassan elkezdte mozgatni csípőjét combodon. Ezen kissé meglepődtél, de nem volt ellenedre.

-Milyen kis kiéhezett barátnőm van-morogtad miközben melleivel játszadoztál. Sasha hangosan nyöszörgött és egyre gyorsabban mozgatta csípőjét combodon.

-Szeretnéd az ujjaim?-szemeidbe pillantott és aprót bólintott-Mondd ki amit akarsz vagy nem kapod meg-húztad tovább az agyát.

-Kérlek T/N.. Érezni akarlak -nyöszörögte és kezedre fogva nőiességéhez húzta azt.

Letépted róla bugyiját ami miatt kissé megrezzent. A többi darab mellé dobtad azt, majd belévezetted mutatóujjad. Lassan mozgattad azt miközben végig a barátnőd arcát kémlelted. Nyakadhoz bújt szorosan ölelve téged miközben füled mellett nyögdécselt. Csatlakoztattad második ujjad majd egy puszit nyomtál hajába. Nyakát csókolgattad és gyorsan mozgattad ujjaid.

-N-nem kell sok..-fellökte csípőjét és erősen karodra szorított.

Elmosolyodtál majd Sasha ajkaira tapadtál. Ujjaid továbbra is durván lökted a lányba. Finoman ajkára haraptál és meghúztad azt. Combjai enyhén megremegtek és a csókba nyögve élvezett ujjaidra.

Sasha kimászott az öledből és kissé remegve kezdett el felöltözni. Rád pillantott és ezt az alkalmat találtad tökéletesnek hogy ajkaidhoz helyezd kezed és lenyald róla élvezetét. A lány pirulva kapta el tekintetét ami miatt halkan elnevetted magad.

-Az előbb nem voltál ilyen szégyenlős baby-továbbra is vigyorogtál miközben beindítottad az autót.

Megforgatta a szemét majd mikor felakarta húzni a bugyiját realizálta hogy nemrég elszakítottad az újonnan szerzett darabot.

-Muszáj volt ilyen hamar tönkretenni?-sóhajtott drámaian de igazából nem bánta.

-Majd veszünk másikat-simítottál combjára vezetés közben.

Attack on Titan OneshotsWhere stories live. Discover now