Porco Galliard. A fiú aki megnehezítette a gyermekkorod. A szüleitek barátok voltak ezért gyakran jártatok egymáshoz. Ha le kéne írni a kapcsolatotokat, talán az ellentétek vonzzák egymást lenne rá a megfelelő fogalom. Amíg te visszahúzódó voltál, ő erőszakos és nagyszájú. Ahol tudott keresztbe tett neked, kötekedett, lökdösött, sőt egyszer még le is köpött. Idővel ahogy felnőttetek, ezek a gyermekkori veszekedések elmúltak, Porco megtanulta hogy talán nem így kéne viselkednie veled. Viszont most hogy felnőttetek, még mindig összetudtatok kapni kis dolgokon ami néha vitába torkollott.
Így volt ez ma is. Valami felesleges dolgon veszekedtetek. De Porco mostanában kicsit ingerlékenyebb volt. Nem gondolkodott, erősen a falnak lökött és arcodra fogott. Összeszorította azt, így ajkad egy "O" alakot formált majd beleköpött a szádba.
-Tessék, valami értelmes került a szádba az üres szavaid helyett-morogta mély hangon.
Ezt megalázásnak szánta ezzel tisztában voltál, mégse tudtad kontrollálni a pírt ami megjelent arcodon. Szemei kikerekedtek mikor engedelmesen végig a szemébe nézve nyelted le nyálát. Arra számított hogy undorodva kiköpöd mint régen tetted.
-Mi a fasz, T/N-felhúzta szemöldökét és alig láthatóan elpirult, majd úgy döntött kipróbál valamit.
Mutató és középső ujját ajkaid közé tolta. Lassan mozgatta szádban őket és felmordult mikor semmi ellenvetést nem mutattál.
-Akárcsak régen nem?-pimaszul elmosolyodott majd füledhez hajolva belesuttogott-Bár egy dolog változott, azóta egy mocskos kurva lettél aki élvezi ha gonosz vagyok vele-teljes testével hozzád simult és csípőjét tiédnek nyomta.
-Ki tudja hányszor izgultál fel csak azért mert csúnyán bántam veled-ujjait továbbra is mozgatta a szádban ami miatt nyálad álladra folyt. Ekkor kihúzta ujjait ajkaid közül-Szeretnéd hogy megmutassam hogy sokkal rosszabb is tudok lenni, mint azt a pervez kis fantáziádban elképzelted?
-Porco.. Elég, messzire mész-motyogtad halkan.
-Oh igazán?-szemeidbe nézett-Ezt már akkor elbasztad mikor elpirultál. Fogadd el T/N hogy vágysz rám és élvezed hogy bántalak.
Igaza volt de ezt nem akartad kimutatni neki, csak növelné az így is nagy egoját.
Megráztad a fejed és elkaptad róla tekinteted. Felmordult és ismét arcodra fogott.-Hazudsz.. és ezt be is bizonyítom. Engedelmes leszel és könyörögni fogsz a farkamért-halványan elvigyorodott mikor kissé megrezzentél szavaira.
-Engedj el..-ahogy kimondtad, hajadba markolt kicsit hátrahúzva fejed. Egy gyenge pofont adott arcodra és mikor halkan felsóhajtottál a kellemes fájdalom miatt, egy szadista mosolyt ejtett feléd.
-Nocsak. Hiába mondod az ellenkezőjét baba-miközben beszélt nyakadra vezette szabad kezét a másikkal pedig továbbra is hajadnál fogva tartott-ha a tested mást mond..-Erősen torkodra szorított ami miatt akaratlanul kicsúszott ajkaid közül egy nyögés és szemeid fennakadtak.
-Hülye liba-nevette el magát majd durván ajkaidra tapadt. Feladtad a küzdelmet a fiú ellen és viszonoztad csókját. Csípőjét lassan mozgatni kezdte ölednél amire belenyögtél a szájába. Mivel szorosan tartotta nyakad hamar elfogyott a levegőd, ezért elváltál ajkaitól. Kezére fogtál hogy levedd azt, de gyenge voltál, mint mindig.
-Mondd ki hogy igazam van-suttogta ajkaidra.
-I-igazad vanh.. Kurvára igazad van-motyogtad szemeibe nézve. Elengedett így levegőhöz jutottál. Arcod zavarod, és az előbbi levegőhiány miatt pirosan pompázott.
YOU ARE READING
Attack on Titan Oneshots
FanfictionEz a könyv igazából olyan sztoriknak ad helyet amelyek éppen kipattantak a fejemből. A legtöbb történet 18+, esetleg előfordulhat spoiler, yaoi/yuri is! Jó olvasást!