Tanár úr - Erwin x T/N

2.7K 78 9
                                    

Elsőnek egy buta fogadásnak indult a barátaiddal. A kikötés egyszerű volt: csábítsd el a történelem tanárod Erwin Smitht. Szereted a kihívásokat és a jobb jegy gondolata is vonzott.

Így alakult hogy az óráin egyre szemtelenebb lettél, viszont nem tudott beléd kötni mert a kérdéseire mindig tudtad a választ. Mikor vele volt órád mindig kicsípted magad, vörös rúzs, egyre rövidebb szoknyák. De úgy tűnt ez nem volt elég, ezért döntöttél úgy hogy írsz egy 1-es dolgozatot.

-T/N maradj itt óra után, beszélnünk kell a dolgozatodról-mondta szokásos rideg hangján.

Egy pimasz mosolyt ejtettél barátaid felé miközben kimentek a teremből. Mikor már csak ketten maradtatok lassú, kimért léptekkel az asztalához sétáltál. A székében ült szokásos fehér ingjét viselve ami tökéletesen kiadta izmos testét.

-Mit szeretne tanár úr?-mondtad kedves hangnemben, de tisztában voltál azzal hogy félreérthető a kérdésed.

-Mi történt T/N? Olyan jó jegyeid vannak, hogy sikerült ezt összehozni?-kémlelte arcod.

-Igazából máshol jártak a gondolataim-miközben beszéltél végig tartottad vele a szemkontaktust.

-Igazán? Nem ezt várom el tőled, ez a dolgozat lehúzta az átlagod. Ki kell javítanod, közel van az év vége..-mondta komoly tekintettel.

-Hogyan javíthatom ki tanár úr?-széles vállaira simítottál és pont láttad ahogy megszorítja tollát. Nem kell sok hogy végre elérd amit akartál..

-Fejezd be..-morogta halkan figyelmeztetve téged.

-Nem is csinálok semmit-játszottad tovább az ártatlant.

Ekkor Erwin felállt a székéből, feléd magasodott amire egy hatalmasat nyeltél.

-Nem csinálsz semmit? Mi ez a viselkedés? A rövid szoknyák, kivágott felsők és vörös rúzs?-arcodra fogott majd vörösen pompázó ajkaid közé tolta hüvelykujját amire te csillogó szemekkel néztél fel rá.

Nem gondoltad hogy ilyen hatással lesz rád. Egy viccnek indult az egész de azon kaptad magad hogy egyre jobban vonz ez a férfi. Nyelveddel körözni kezdtél ujján amire tekintete elsötétült és elhúzta kezét.

-Minden tanárral eljátszod ezt? Mindenkinek széttennéd a csinos lábaid igaz?-tincseid közé vezette a kezét majd egy hirtelen mozdulattal meghúzta hajad így kényszerítve hogy szemébe nézz.

-Nem, csak miattad csinálom. Azt akartam hogy észrevegyél..-motyogtad halkan.

-Ki engedte meg hogy tegeződj?-egy féloldalas mosoly kúszott ajkaira mikor arcodon halvány pír jelent meg.

-Sajnálom..-suttogtad alig hallhatóan és alsó ajkadra haraptál zavarodban.

-Zárd be az ajtót szépség, esetleg utána beszélhetünk arról a javításról..-engedett el majd kigombolta ingje felső gombját így felfedve mellkasát.

Elmentél bezárni az ajtót egy mosollyal arcodon. Még mindig nem fogtad fel mi történik, remegő kezekkel fordítottad meg a kulcsot a zárban majd mikor megfordultál Erwinnel találtad szembe magad. Egy mozdulattal az ajtónak nyomott és ajkaidra tapadt. Átkaroltad nyakát és viszonoztad a csókot. Hasadban megérezted a pillangókat és jobban hozzásimultál. Mikor elvált ajkaidtól kezedre fogott és az asztalához húzott. Átölelte a csípőd és nyakadhoz hajolva apró csókokat nyomott bőrödre. Kezei sem tétlenkedtek, pólód alá csúsztatta őket és melleidre markolt. Óvatosan elkezdte levenni rólad felsőd amire te engedelmesen felemelted kezed és hagytad hogy megfosszon a felesleges ruhadarabtól. Halkan elkuncogtad magad mikor ezután türelmetlenül levette melltartód.

-Ne tudd meg mióta megakartalak érinteni.. Olyan ártatlanul néztél rám mindegy egyes órán. De tudtam milyen szemtelen szajha vagy és csak a farkam szeretnéd-morogta füled mellett miközben melleid markolászta.

Ingjéhez vezetted kezed és elkezdted kigombolni azt. A fehér anyag a földön landolt de pedig kiéhezetten bámultad tanárod kidolgozott felsőtestét. Ebben a pillanatban különlegesnek érezted magad. Csak te láthatod így, anélkül a fehér ing nélkül és vágytól túlfűtött állapotban. Bizonytalanul végigsimítottál hasán amire halkan felsóhajtott.

-Ne legyél szégyenlős kincsem, a tiéd vagyok-kezedre fogott és lejjebb vezette azt. Mikor megérezted kezed alatt méretét ajkaidra haraptál majd finoman rámarkoltál.

-Nem is rossz, de nem lenne könnyebb ha levennéd a nadrágom?-ismét megjelent ajkán az a kaján mosoly majd leült a székére. Tudtad mit szeretne, lassan letérdeltél elé és elkezdted kicsatolni övét-Ügyes kislány-suttogta mikor levetted nadrágját és alsója széléhez vezetted kezed.

Nadrágjához hasonlóan levetted alsóját majd eléd tárult mérete. Vastag volt és erek díszítették. Végignyaltál kiszáradt ajkaidon majd a szádba vetted tagját. Elsőnek makkját ingerelted nyelveddel mire halkan sóhajtozni kezdett és tincseid közé vezette kezét. Lassan mozgattad fejed hogy kiélvezd a pillanatot de ez neki nem igazán nem tetszett. Hajadba markolt és gyorsan mozgatta fejed. Az élvezettől hátra hajtotta a fejét és felmordult. Pár perc múlva elhajoltál tagjától és felpillantottál rá. Tekintete ködös volt, tisztában voltál vele hogy nem kellett volna sok neki hogy elélvezzen de neked más terveid voltak. Felálltál majd lekaptad magadról szoknyád amit csipkés bugyid követett, majd ölébe ültél és vállára rakva kezeid belesuttogottál a fülébe.

-Rossz voltam tanár úr, kérem büntessen meg hibáimért..-mondtad miközben mellkasára simítottál. Egy morgás hagyta el ajkait és erősen fenekedre markolt.

-A helyedben nem lennék ilyen szemtelen-morogta mély hangon és a fenekedre csapott. Felnyikkantál majd a nyakába fúrtad a fejed.

Combodra vezette kezét és nagyobb terpeszbe rakta lábaid. Felemelted csípőd és feljebb ültél férfiasságához. Óvatosan elkezdted magadba engedni hosszát miközben vállát, karjait markolásztad. Nemsokára teljesen magadba fogadtad tagját viszont néhány perc kellett hogy megszokd méretét. Erwint ez nem zavarta, combod simogatta és nyakadra nyálas puszikat nyomott.

Lassan elkezdted fel-le emelgetni csípőd. Halk sóhajok hagyták el ajkaid és igyekeztél minél gyorsabban mozogni. Az adrenalin amit a lehetséges lebukás adott még jobban motivált és a tanárod kéjben úszó arca mindent megért. Néha sikerült egy kicsit hangosabban felnyögnöd ezért arcodra fogott és szád elé rakta kezét.

-Halkabban édesem, azt akarod hogy lebukjunk?-megráztad a fejed mire elvette a kezét.

Ahogy ígérted, igyekeztél minél halkabb lenni. Szádra vagy esetleg kezedre haraptál hogy elnyomd a kitörni akaró hangokat. Mikor észrevette hogy kezdel elfáradni,
Erwin erősen derekadra markolt és nagyokat kezdett lökni rajtad. Néhány lökésénél szemeid akaratlanul fennakadtak.

-M-mindjárth.. -nyöszörögted hevesen véve a levegőt.

-Nekem sincs sok hátra-mondta és az eddigieknél is nagyobbat lökött rajtad.

Egész tested megremegett és egy kéjes nyögés kíséretében elmentél. Pár lökés múlva követett és beléd engedte élvezetét. Hálát adtál az égnek hogy fogamzásgátlót szedsz.

A szobát szapora légvételetek hangja és szexszag lepte el. Kiszálltál az öléből de majdnem összeestél remegő lábaid miatt. Erre mindketten felnevettetek majd magatokra kaptátok ruháitok, megadtátok egymásnak az elérhetőségeiteket majd távoztál a teremből.

-Viszlát tanár úr-mondtad egy mosolyt ejtve felé amit azonnal viszonozott.

-Viszlát T/N-mondta Erwin.

Hatalmas mosollyal mentél végig a folyosón. Klisésnek érezted, de beleszerettél a történelem tanárodba.

Attack on Titan OneshotsWhere stories live. Discover now