A verekedés - Eren x T/N

3.2K 76 6
                                    

Ez a rész több spoilert is tartalmazhat!! Ha nem láttad még a 4. évadot, esetleg nem követed a részeket/nem láttad még a 14.részt, akkor csak saját felelősségre olvasd. Továbbá ha mégis úgy döntöttél hogy folytatod, jó olvasást!^^

Erent követve léptél be egy szobába ahol Mikasat, Armint és egy gyereket pillantottál meg, néhány másodperc múlva realizáltad hogy ő volt az aki lelőtte Sashat. Leültetek az asztalhoz, mindenki feltette a kezét és Eren neki látott mondanivalójának. Nagyot nyeltél szavaira, tudtad hogy sokat változott, de erre még te sem számítottál. Arcára pillantottál néha hátha találsz bármit az arckifejezése mögött, de nem tudtál semmit kivenni üres tekintetéből.

Ahogy az asztalnál ültetek akármennyire támogattad Erent, sajnáltad Mikasat és Armint. Gondolataidból egy nem várt fordulat zökkentett ki, Armin ökle találkozott Eren arcával. Nagyot pislogtál hiszen nem így ismerted meg őt, mindig jól kezelte a problémás helyzeteket. Ezután a két fiú heves verekedésbe kezdett.

Tudtad ki fog nyerni, de érdeklődve talán kicsit meglepődve figyelted az eseményeket. Erent látni verekedni új dolog volt számodra. Emiatt valami megtört benned, érezted hogy a jelenet ami a szemed elé tárult kissé felizgatott. Eren maradt talpon, Armin a földön landolt. Ahogy gondoltad ő nyert, de hogy ennyi erő szorult belé elkalandoztatta a gondolataid az egyébként komoly helyzetről.

Bejött két katona elfogta Mikasat és Armint, majd lányt is, aki rémült tekintettel nézett maga elé. Ezen gúnyosan elvigyorodtál, ahhoz képest mekkora pofája volt most csendben tűrte amit vele műveltek. Kivitték őket így kettesben hagyva titeket.

Felnéztél a barna hajú fiú szemeibe de az tele volt dühvel és fájdalommal. Olyat tettél amit te se hittél hogy valaha megfogsz, óvatosan egy gyengéd ölelésbe vontad őt. Nem lökött el, csak hagyta hogy erősen magadhoz öleld és mellkasához bújj. Kicsit megrezzent, nem tudtad eldönteni hogy azért mert mérges, vagy végre sikerült kicsit meglágyítanod őt még ha egy pillanat erejéig is.

-Vezesd le rajtam a dühöd  Eren-suttogtad fülébe miközben végigsimítottál mellkasán.

Eltolt magától épp annyira, hogy arcodra fogjon és nagy kezével összeszorítsa azt.

-Szóval szeretnéd hogy használjalak? Milyen kis önfeláldozó lett valaki..Vagy csak nem tetszett, ahogy megvertem Armint, és arról ábrándoztál hogy az asztalra döntelek és jól megduglak?-egyik szemöldökét felhúzta és lesajnálóan figyelt téged-Nehogy azt hidd hogy te különleges vagy, egy senki vagy. Azt gondoltad majd megváltozok miattad?-gúnyos vigyor jelent meg ajkain és elengedte arcod.

-É-Én csak szeretnék melletted maradni amíg tudok-félénken motyogtad.

-Térdre-éles hangja szakított félbe, azonnal megtetted amire kért. Ismét arcodra fogott így kényszerítve hogy felnézz rá-Nyisd ki a szád-nagyra nyitottad ajkaid és kinyújtottad nyelved. Eren közelebb hajolt arcodhoz és a szádba köpött, egy gyengébb pofont is kaptál arcodra. Lenyelted és megköszönted neki, amire egy elégedett morgással válaszolt. Kicsatolta övét és lehúzta nadrágját alsójával együtt, merev tagja azonnal alhasához csapódott.

-Tudod a dolgod-hajadba markolt és öléhez húzta fejed.

Lassan szádba vetted hosszát és mozgatni kezdted fejed. Nyelveddel kényeztetted, közben néha néha megszívva tagját ezt sóhajokkal, halk morgásokkal fogadta. Idővel átvette az irányítást munkád felett, tincseid tépte és csípőjét hevesen lökte. Egyre mélyebben merült el ajkaid között amit te hagytál neki.

Szemedbe könnyek gyűltek, felpillantottál rá. Fejét hátra vetve élvezkedett ajkaidon, szinte megdugta a szádat. Mielőtt elsült volna kihúzta tagját ajkaid közül majd vággyal teli tekintettel nézett le rád. Szád szélén egy kis nyál diszelgett, hajad kócos volt és szemeid könnyesek. Imádta ezt a látványt.

Felrántott magához és egy heves csókba vont, közben fenekedre csúsztatta kezeit és erős markolgatta azt. Pár perc múlva elvált tőled és szemeidbe nézett.

-Vetkőzz, és ajánlom hogy mindent levegyél-neki támaszkodott az asztalnak és onnan figyelte ahogy ledobáltad magadról a felesleges textilt. Magáról is levette a maradék ruhát és magához húzta meztelen tested. Hirtelen átfordított így háttal voltál neki, majd nagy erővel lenyomott az asztalra.

-Eren..-suttogtad halkan.

-Fogd be, ezt akartad nem igaz? Nehogy rinyálj nekem-morogta mély hangjával. Nőisségedhez csúsztatta kezét elnevette magát.

-Teljesen nedves vagy. Undorító kis szajha, beindultál egy kis szopástól?-erősen fenekedre csapott majd nagyobb terpeszbe helyezte lábaid. A hirtelen ért ütés miatt egy halk nyögés csúszott ki ajkaid közül, akaratlanul kinyomtad neki feneked. Egy újabb csapást éreztél bőrödön, beharaptad ajkaid és elviselted a további néhány ütést is.

Mikor végzett, megelégedve figyelte piros feneked, majd csípődre fogott és egy lökéssel belédhatolt. Egy fájdalmas nyögés hagyta el ajkaid, szemeid kétszeresére nőttek mikor azonnal mozogni kezdett benned. Erősen fogtad az asztal szélét és halkan nyöszörögtél.

-Lassítsh kérlek, csak egy kicsit. Túl nagy.. Kérlek csak pár perc, amíg megszokom..-hangod kétségbeesett volt, szemeid könnyesek. Eren a füledhez hajolt és suttogni kezdett miközben továbbra is mozgott benned.

-Viseld el. Elbírsz te vele, hiszen te akartad ezt magadnak-egy nagyot lökött rajtad miközben hajadba markolva húzott fel magához.

Egyik kezével melledre fogott és markolászta azt, amíg a másik kezével továbbra is tincseid fogta néha meghúzva azt. Idővel melled tartó kezét visszacsúsztatta csípődre, és nagyokat kezdett lökni rajtad. Hangosan nyögtél, nem foglalkozva hogy valószínűleg hallanak titeket az Erenre váró katonák. Az asztal szélébe kapaszkodtál és kezdted elveszteni az eszed. Nyakadhoz hajolt és beleharapott a puha bőrbe. Felnyikkantál az egyszerre fájdalmas mégis élvezetes érzés miatt.

Erősen tartott téged, közben kíméletlenül lökte beléd nagy tagját. Kéjes nyögéseiddel, sikolyaiddal volt tele a szoba. Már nem volt erőd válaszolni neki, csak a kielégülésre koncentráltál. Eren mélyeket és erőseket lökött rajtad ami miatt lábaid remegni kezdtek és érezted hogy nemsokára elélvezel.

-E-elfogok menni.. Kérlek engedd meg..-hevesen vetted a levegőt és erősebben markoltad az asztalt.

-Gyerünk, élvezz csak el-megremegtél és nevét sikolytva ért el a beteljesülés. Eren egy férfias nyögéssel követett és beléd engedte nedvét. Kihúzódott, majd finoman megpaskolta feneked.

-Jó kislány-suttogta rekedtes hangon-mindig tudod mire van szükségem.

Attack on Titan OneshotsWo Geschichten leben. Entdecke jetzt