Évek óta nyomon követed a Rose banda tevékenységeit. Az első koncertjükön is részt vettél majd figyelemmel kísérted ahogy egyre híresebbek lesznek. Minden koncerten, találkozón ott vagy emiatt már felismernek téged és a neved is megjegyezték. Minden tagot szerettél, Historiát az énekest, Mikasát a dobost, de a szíved Ymir a gitáros dobogtatta meg a legjobban. Alter bandának számítottak így nem volt meglepő hogy rajtuk és fanjaikon is volt nem egy tetoválás.
A fergeteges koncert után amin sikerült néha összenézned a gitárossal jött a találkozó. Mindig izgultál hiába beszéltél már velük több alkalommal. Mikor te következtél nagy mosollyal köszöntötted az énekest majd pár perc beszélgetés után tovább ültél Mikasához. Amíg a fekete hajúval beszéltél végig érezted magadon Ymir tekintetét. Aztán következett ő.
-Nocsak, a kedvenc rajóngóm-egy pimasz mosoly kúszott ajkaira miközben végignézett rajtad-Mi újság T/N?
-Szia Ymir. Nagyon jók voltatok mint mindig. Képzeld el, pár hete szúrattam mellbimbó piercinget. A zenéitek segítettek megszeretni és megtalálni önmagam ezért nagyon hálás vagyok. Ez egy nagy lépés volt számomra ezért gondoltam megosztom veled-hadartad félénken.
-Örülök hogy tudunk neked segíteni és köszönöm hogy mindig támogatsz minket-a kezébe vett egy papírt és valamit ráírt majd a kezedbe nyomta azt egy kacsintás kíséretében
mikor menni készültél."Ha szeretnéd a találkozó után megmutathatnád azt a cuki piercinget"
Miután elolvastad a kis cetli tartalmát az arcod piros színben pompázott és alig akartad elhinni mi vár rád. Egy jó óra várakozás után végeztek te pedig a backstage felé vetted az irányt. Persze az egyik biztonsági őr azonnal megállított. Ekkor meghallottad azt az ismerős hangot.
-Nyugalom velem van-szólt oda kimentve téged a helyzetből. Elengedtek majd Ymirhez mentél.
-Örülök hogy itt vagy-egy halvány mosolyt ejtett feléd és átkarolta a nyakad amire úgy érezted ha nem tartana, ott helyben elájulsz.
Mikor az öltözőhöz értetek Ymir kinyitotta neked az ajtót és előre engedett. Bementél majd csodálkozva figyelted hogy a banda többi tagja nem volt ott.
-A többiek?-kérdezted miközben körbenéztél a szobában.
-Külön öltözőket kaptunk. Itt csak mi ketten vagyunk szépségem-észre sem vetted mikor került ilyen közel hozzád de már előtted állt.
-É-értem-bólintottál és felpillantottál rá-Tényleg jó volt a koncert..
-Ne tereld a témát, tudod miért vagy itt-halkan elkuncogta magát miközben arcodra simított.
Halványan elpirultál majd lassan levetted magadról pólód. Nem volt rajtad melltartó így elé tárult fedetlen mellkasod. Szádra haraptál mikor alaposan végigmért.
-Nagyon csinos vagy-suttogta majd szemedbe pillantott-Hozzád érhetek?-hevesen bólogattál majd megérezted magadon kezeit. Melledre markolt majd elvigyorodott mikor egy halk sóhaj hagyta el ajkaid. Nyakadhoz hajolt és apró csókokkal lepte el bőröd majd füledbe suttogott.
-Add ide a telefonod. Beleírom a számom-mielőtt elhajolt volna egy csókot nyomott füled mögé. Odaadtad neki telefonod majd beleírta a számát.
-Pár napig itt leszünk, írj nekem nyugodtan. Még van ma egy kis dolgunk de úgyis fogunk találkozni. Vigyázz magadra T/N-felvetted magadra pólód és kiléptél az öltöző ajtaján.
Ahogy hazaértél visítva ugrottál be az ágyadba. Észrevett téged, sőt még mindig érzed ahogy ajkai bőrödet érintették. Tudtad hogy nincs rá esély hogy hetero lenne de hogy pont téged választ ki a sok rajongó közül azt soha nem gondoltad. Miután sikerült megnyugodnod 10 perc agyalás után úgy döntöttél ráírsz. Este volt nem számítottál rá hogy vissza fog írni de azért elküldted az üzenetet.
YOU ARE READING
Attack on Titan Oneshots
FanfictionEz a könyv igazából olyan sztoriknak ad helyet amelyek éppen kipattantak a fejemből. A legtöbb történet 18+, esetleg előfordulhat spoiler, yaoi/yuri is! Jó olvasást!