Szobatársak - Pieck x Yelena x T/N

2.6K 60 7
                                    

Sziasztok! Igazából csak megszeretném köszönni az 1k nézettséget,továbbá a követéseket, listázásokat, vote-okat és az édes kommenteket^^ Nagyon feltudnak dobni. Nem is zavarok tovább, jó olvasást!



Nemrég kerültél be az egyetemre. A bulik és az új emberek megismerése mindig közel állt hozzád, emiatt hamar elég nagy népszerűségre tettél szert. Év elején két felsőbbévest, Yelenát és Piecket kaptad meg szobatársaidnak. Először fura volt velük az élet, de az idő és Pieck kedvessége nagyon sokat dobott a hangulaton. Együtt jártatok el bulizni, sőt a legtöbbször mindenhova. Mellettük soha nem tudtál unatkozni. Egy probléma mégis felmerült, mikor sokat ittál vagy jobban megfigyelted a két lányt, nagyon attraktívnak találtad őket. Mindenki tisztában volt a ténnyel hogy biszexuális vagy de nem zavart senkit.

Viszont az egyik este éppen Yelenával beszélgetettek és már számolni se tudtad hanyadik kör italnál járhattatok. A szőke hajú táncolni hívott amit örömmel elfogadtál. Hátulról átkarolta derekad és egymásnak simulva táncoltatok. Csípőd bátran mozgattad ölén, nem láttad az arcát de érezted hogy vigyorog. Majd olyat tett ami miatt arcod felvette a vörös árnyalatot. Nyakadhoz hajolt és apró csókokat nyomott bőrödre, nagy kezei megtalálták combjaid, ami miatt érezted hogy egyre nedvesebb lettél.

Ekkor megjelent Pieck, aki egy halvány mosolyt ejtett majd tekintete elsötétült és magabiztosan indult el felétek. Eléd állt és hozzád simulva kezdett ő is táncolni veletek.

-Engem kihagysz a mókából 'Lena?-forgatta meg szemét majd nyakad másik oldalára helyezte puha ajkait és finoman megszívta a bőröd így egy szívásfoltot hagyva nyakadon.

Halkan felsóhajtottál és szádra haraptál zavarodban. Két gyönyörű nő közé lettél préselve, alig akartad elhinni ami történik. Yelena továbbra is combod simogatta néha veszélyesen közel csúsztatva kezét nőiességedhez ami miatt nem tudtad normálisan venni a levegőt. Pieck melleid találta meg, ruhán keresztül markolászta azt miközben édes dolgokat suttogott a füledbe. Úgy érezted ha most nem állítod le ezt akkor megfogod bánni a mai estét.

-K-kicsith.. sokat ittam-hazutad- Szerintem hazamegyek.

Elengedtek téged majd míg Yelena a nyakadra nyomott egy csókot, Pieck arcod találta meg.

-Vigyázz magadra szépség-súgta füledbe a szőke hajú.

Mikor kiléptél a buli helyszínéről egy nagy levegőt vettél. Soha nem kérdezted meg őket melyik nemhez vonzódhatnak, ezért a piára fogtad közeledésüket. Nem akartad hogy másnap megutáljanak, emiatt inkább hazafelé vetted az irányt. Kicsit bódult állapotban léptél be a házba majd úgy gondoltad könnyítesz magadon mivel úgyis később jönnek haza.

A fürdőszobába siettél majd levetted bugyid az egyberuhád alól. Kezed nőiességedhez vezetted és lassan ingerelni kezdted csiklód miközben visszaidézted a buliban történteket. Annyira belemerültél izgatásodba, hogy nem hallottad hogy nyílik a bejárati ajtó. Hirtelen kicsapódott a fürdőszoba ajtaja és Pieckel találtad szembe magad.

-T/N nem láttad a cig..-ahogy felfogta a helyzetet egy pimasz mosoly kúszott az ajkaira.

-Nézd már Yelena-ekkor megjelent hátánál a szoba harmadik lakója-A hercegnőt magára hagyjuk azonnal rosszalkodik.

Arcod égett a szégyentől és azonnal összezártad lábaid.

-S-sajnálomh..-motyogtad halkan miközben a padlót bámultad.

-Ezért hagytál ott minket hm?-Yelena mély hangja miatt kirázott a hideg. Felpillantottál rájuk és megráztad a fejed.

-Ha tudtuk volna hogy a hercegnőnk ilyen perverz, már rég segítettünk volna a problémán-folytatta Pieck. Meglepődve figyelted őket.

Attack on Titan OneshotsWhere stories live. Discover now