Ellenségek 2.rész - Levi x T/N

567 26 3
                                    

Az első éjszaka nem volt vészes, a lányokkal aludtál egy nagy szobában. Kiderült hogy akad néhány közös témátok így szinte alig aludtatok. A baj az volt, hogy többször eszedbe kellett juttatnod hogy ők mind rosszak és az ellenségeid.

Reggel kómásan keltél, amire lejutottál reggelizni mindenki eltűnt az asztaloktól. Kivéve egy embert, Levi maga elé merengve már csak néhány falat ennivalóval a tányérján ült magában az asztalnál. Szedtél magadnak az ételből majd leültél vele szemben.

-Bátor-jegyezte meg tányérjáról fel sem pillantva.

-Magának is jó reggelt-motyogtad kómásan. Annyira siettél hogy le ne maradj a reggeliről, hogy az első pár gombot elfelejtetted begombolni a felsődön így egy kicsit láthatóak voltak a melleid.

-Siessen le ne maradjon a reggeli edzésről-állt fel az asztaltól-Ja és legközelebb öltözzön fel nehogy félreértsem a közeledését-ezután otthagyott téged.

Arcod egy kicsit kipirult majd gyorsan begomboltad a felsőd.

Az edzésen mindenki próbált kihívni téged persze sikertelenül, egy önelégült vigyorral ültél le a földre. Reiner végig feszültnek tűnt az edzés alatt és hiába próbáltál jeleket küldeni neki hogy ne legyen már ennyire feltünő, Levi akaratlanul is észrevette a kettőtök közti kommunikációt. A földön üldegéltél amíg megvártad hogy mindenki befelé induljon hogy végre pihenhessen. Itt az idő,rákacsintottál Reinerre aki ezután a terv szerint eltűnt a tömeggel. Akkor hát induljon az akció.

Bent ültetek, éppen a mai nap eseményeit veséztétek ki Erennel mikor egyre hangosabb dübörgéseket hallottatok. Mindenki ijedten összenézett maga körül.

-Lehetetlen, ez egy biztonságos hely-mondta Hange miközben szemüvegét megigazította.

Armin felszaladt az épület legmagasabb pontjára és ekkor pillantotta meg a páncélos óriást. Rémült arccal szaladt le hozzátok.

-E-ez nem lehet igaz.. ez a páncélos!-mindenki azonnal felfegyverkezett és elkezdett az irányába szaladni. Ha már értük jön akkor legyen fair.

Levi mellett szaladtál és egy pimasz mosollyal előzted meg őt.

-Most bizonyítok kapitány!

Mikor az óriás közelébe értél szinte elrugott téged és bárkit aki próbálkozni mert bármiféle támadással. Armin gondolkozni kezdett miközben megfigyelte a helyzetet.

-Keres valakit! Akit ellök az támadjon hátulról mert nem ő az!-ordította Armin hogy mindenki hallja. Aha megvan az okostojásunk, vele vigyázni kell.

A páncélos egyesen Levi felé vetette magát amikor felakarta venni egy egyszerű vágással hárította a próbálkozást és végigszaladt a kezén. Viszont Reinernek hamar sikerült magáról ledobnia a fekete hajút. Tényleg ügyes, ebben nem csalódtam. Vajon milyen nehéz lesz megölni?

-Levi vigyázz téged akar!-az események miatt véletlen letegezted.

Ahogy rád pillantott abban a pillanatban elkapta őt és erősen szorítva elkezdte magával vinni. Mindenki kétségbeesetten nézte az elé tároló jelenetet majd a hirtelen sokk után elindultak feléjük. De te nem tétlenkedtél, azonnal utánuk mentél. Kellett egy jó pár vágás hogy kitudd szedni markaiból de sikerült. Eren próbált átalakulni de nem nagyon ment neki, az idegtől már sírt de hiába próbálkozott. Mekkora szerencséd van, gondoltad magadban.

-Bízza rám kapitány-mondtad neki és ismét az óriás felé vetted az irányt bár most a nyaka volt a célpontod. A többiek hiába szólongattak hogy a páncél miatt hiába próbálkozol. Kiszúrtad a szemeit emiatt mindenki felbátorodott és az óriás felé rohant. A páncélos hirtelen menekülni kezdett és mire utolértétek már gőz szállt ki a testéből. Szép volt Reiner.

Attack on Titan OneshotsWhere stories live. Discover now