Az utolsó simításokat végezted a sminkeden amíg legjobb barátaidra vártál. Szinte mindenhova együtt mentetek szóval a mai házibuli Erenéknél sem volt kivétel. Éppen elvesztél a gondolataidban mikor két kezet éreztél meg a derekadon. Hirtelen megrezzentél majd a tükörből látva hogy csak Jean az elmosolyodtál.
-Szia hercegnő, mehetünk?-suttogta halkan füled mellett.
-Ühüm, pont most lettem kész-tetted le a vörös rúzst amit még együtt vettetek néhány hete.
Köztetek az ölelés, becézés teljesen megszokott volt. A két fiú mindig vigyázott rád, arról nem is beszélve hogy a magányos estéiteken sokszor néztetek együtt sorozatokat összebújva. Ahogy kiléptetek a fürdőből Connie ott állt a kezében egy már kibontott vodkával, mikor megpillantott feltűnően végigmért és még fütyült is közben.
-Ez igen T/N, igazán kitettél magadért. Nagyon jól nézel ki-halkan kuncogva egy ölelésbe húztad őt.
-Köszönöm, igyekeztem-mikor elhuzódtál a piás üvegre pillantottál-Már most inni kezdtetek..-ráztad csalódottan a fejed- Nélkülem?-elvigyorodtál majd kikaptad az üveget a kezéből és elkezdted lehúzni a tartalmát. Ekkor Jean eléd állt és óvatosan kivette a kezedből.
-Lassabban T/N, ha hamar berúgsz tudod milyen vagy. Nem akarom hogy megint rámássz arra a Jaeger gyerekre.. Vagy ha az a célod hogy felszedd ezzel a csinos kis ruhával akkor azt mondd. Egyébként is közel van a buli, egy kis alapozás nekünk se árt-nevetve összeborzolta a hajad.
Együtt megittátok a maradék vodkát majd elindultatok Erenékhez. Egy utcára lakott a te házadtól ezért hamar odaértetek. A házigazda egy pimasz mosollyal fogadott és mikor megdicsért a hátad mögül hallottad ahogy Jean felmordul. Ahogy a piák felé indultatok megnyugtattad hogy nem mész ma Eren közelébe és velük leszel. Mindhárman öntöttetek alkoholt a poharatokba majd elvegyültetek a tömegben.
-Baszki..-morogta Jean-Itt van Mikasa-pillantott le rád. Mikasa Jean exe, nem túl szépen váltak el egymástól és megbántotta Jeant. Nagyon sokat lelkiztetek amíg sikerült elfelejtenie.
-T/N, segíts-nézett rád segélykérően-Nem akarok szerencsétlennek tűnni hogy utána nem lett senkim. Csókolj meg gyorsan-derekadra fogott és közelebb húzott magához.
-Jean...-suttogtad halkan meglepődve figyelve a fiút. Ekkor egy kezet éreztél meg a hátadon, a lökés miatt összeértek a szátok és a barna hajú óvatosan mozgatni kezdte ajkait. Lehet a vodka miatt, de átkaroltad a nyakát és viszonoztad csókját. Óvatosan csókolt az egész tested átjárta a bizsergés.
-Elég lesz, meglátott titeket és megsértődve elrohant-mondta Connie nyugodt hangnemben már ahogy hallani lehetett a zene miatt. Elváltatok egymástól Jean suttogott egy halk köszit te pedig Connie mellkasára csaptál.
-Szóval te voltál. Máshogy is megoldhattuk volna ha hagysz gondolkodni-megforgattad a szemed de az arcodon lévő pír elárulta hogy annyira nem zavart a dolog.
-Nyugalom hölgyem. Hoztam egy jointot szívjuk el hátha megnyugodnál-bólintottál és megindultatok a teraszra.
A kezedbe adta jointot a gyújtóval együtt, meggyújtottad majd egy szívás után tovább adtad a melletted lévő barna hajúnak. Beszélgetettek közben néhányszor körbe ment a szál és csak azon kaptátok magatok hogy el is szívtátok. Már sokkal lazábbnak érezted magad és kézre fogva a két fiút húztad be őket a házba. Lassan táncolni kezdtél ringatva a csípőd a zene ritmusára mikor megjelent a hátadnál Connie és te nevetve kezdtél el az ölére keverni. Jean eléd állt és úgy táncoltatok tovább, a tekintete ködös volt az elfogyasztott alkohol és joint miatt. Mikor megszólalt Chase Atlantic "Slow Down" című száma a mögötted lévő közelebb húzott magához és úgy kezdte el énekelni a számot.
" Push a little further on the edge
Crawl a little further on the bed, babe"Jean álladra fogott így kényszerítve hogy ránézz folytatta a szöveget.
"I'm burning up, yeah, all I see is red
She said, "Fuck me like I'm famous", I said, "Okay "Már egyikőjük sem hülyéskedett, amíg Connie keze fenekedhez csúszott az előtted lévő nyakad kezdte el csókolgatni. Egy nagyot nyeltél, kavarogtak benned a gondolatok de nem tudtál ellenállni a kísértésnek mikor egyszerre két attraktív srác vett körül, mégha a legjobb barátaid is voltak hülye lennél egy ilyen alkalmat kihagyni.
-Menjünk egy csendesebb helyre-mondtad próbálva rendezni a légzésed.
-Nem bánod meg hercegnő, vigyázunk rád mint mindig-súgta Jean majd kezedre fogva kezdett el húzni egy üres szoba felé. Connie követett titeket miközben "véletlen" a fenekedre markolt mikor felmentél a lépcsőn.
Kulcsra zártad az ajtót majd átkaroltad a magasabbikat és hevesen ajkaira tapadtál. Kihasználva az alkalmat a másik ismét hátadhoz férkőzött. Elkezdte felhúzni rövid szoknyád ezzel felfedve előtte a feneked. Ahányszor alkalma volt mindig végigmérte a tested, de a mostani látvány felért mindennel. Fenekedre markolt majd finoman megpaskolta azt.
-Milyen jó segged van, baszki nem bírok magammal-morogta és egy nagyobbat csapott bőrödre ami miatt belenyögtél az előtted lévő szájába majd elpirulva elváltál tőle. Közösen elkezdték levenni rólad ruháid majd megváltak sajátjaiktól is. Jean lelökött az ágyra majd lábaid közé férkőzve apró csókokkal lepte el combod.
-Érezni akarlak mindkettőtöket, ne húzzátok tovább az agyam..-nyöszörögted halkan mire a lábaid között lévő elvigyorodott és egy mozdulattal a hasadra fordított.
-Igazad volt Connie, nagyon jó a segge-pillantott rá miközben fenekedre markolt majd bejáratodhoz helyezte tagját.
Az említett meglepődve figyelte az eseményeket, először ő akart benned lenni ezzel a másik is tisztában volt. De a barna hajú belédvezette magát egy pimasz mosolyt küldve barátja felé aki csak megforgatta a szemét és gyengéden hajadba markolva húzta fel a fejed.
-Nyisd ki a szád szépség-suttogta egy halvány mosollyal arcán.
Úgy tettél ahogy kérte majd pár másodperc múlva a szádba tolta hosszát. Lassan elkezdted mozgatni a fejed végig a szemébe nézve. Közben Jean csípődre markolva lökte beléd magát egyre erőteljesebben ami miatt akaratlanul kicsúszott pár elnyomott nyögés. Finoman mozgott benned inkább kiélvezve a pillanatot. Connie nem ilyen volt, ismét hajadba markolt és nagyokat lökött így kénytelen voltál leengedni a torkodra hosszát. Hagytad neki hogy használjon ahogy szeretne. Ez így ment pár percig amíg meg nem szólalt.
-Cseréljünk-mondta Connie majd kihúzódott ajkaid közül, Jean is hasonlóan tett. Mikor megpillantottad magad előtt Jean méretét realizáltad hogy ő mennyivel nagyobb, egy hangosat nyeltél és félve pillanatottál szemeibe.
-Nyugalom édesem, biztos vagyok benne hogy elbírsz vele-simított fejedre, egy aprót bólintottál majd szádba vetted tagját.
A másik fiú néhányszor még a fenekedre markolt majd egy lökéssel benned volt. Olyan más volt mindkettő, ismered őket évek óta és azt hitted hasonlóak, de nem. Jean gyengédebb mégis pimaszabb, amíg Connie durvább és egyből cselekszik gondolkodás nélkül.
A barna hajú hagyta hogy te irányíts így egyre gyorsabban mozgattad a fejed és igyekeztél minél jobb munkát végezni, megszívtad tagját, a nyelveddel köröztél bár így is megjelent néhány könnycsepp a szemedben amit Jean boldogan letörölt az arcodról miközben folyamatosan dicsért.
Connie erőseket lökött rajtad te pedig biztos voltál benne hogy a feneked holnapra tele lesz az ő nyomaival. Egyik kezét nőiességedhez csúsztatta és ingerelni kezdte csiklód. Halkan nyögdécseltél és érezted hogy nincs sok hátra, néhány jól irányzott lökés után elmentél. A két fiú kihúzódott belőled, amíg az egyik a fenekedre a másik arcodra engedte élvezetét.
A szobát belepte a gyors levegővételek hangja. Jean egy zsepiért nyúlt és eltüntette rólad élvezetüket.
-Ügyes voltál-egy rövid csókot nyomott a szádra.
Miután felöltöztetek kimentetek a szobából és még egy ideig a buliban maradtatok. Végül is sikerült távol tartaniuk Erentől.
YOU ARE READING
Attack on Titan Oneshots
FanfictionEz a könyv igazából olyan sztoriknak ad helyet amelyek éppen kipattantak a fejemből. A legtöbb történet 18+, esetleg előfordulhat spoiler, yaoi/yuri is! Jó olvasást!