A mai nap kissé ideges voltál és nem a szigeten történő lázadás és tüntetés miatt. Ennek oka teljesen más volt, az a rövid hajú nő aki mióta idejött felkeltette érdeklődésed.Yelena, még a neve is szép volt akárcsak ő. Nem gondoltad hogy valaha a nőkhöz vonzódnál, de ezt teljesen megváltoztatta az ő érkezése. Még soha nem beszéltél vele, pedig hányszor elképzelted milyen lenne ha kettesben lennétek. Mindig csak figyelted őt, olyan volt mint egy elérhetetlen álom.
Éppen Pixis parancsnokot kísérted a Yelenával való beszélgetés helyszínéhez. Izgultál, pedig tudtad semmi nem fog történni csak mint mindig, távolról figyelheted. Mikor megérkeztetek ott ült és nézett ki a fejéből. Gyönyörű, ennyi jutott eszedbe róla. Üdvözölték egymást majd egy tea mellett neki láttak a beszélgetésnek.
Rajta tartottad tekinteted aztán egy olyan dolog történt amire nem számítottál, rád pillantott. Szíved egy nagyot dobbant de ezt igyekezted nem kimutatni. Néhányszor még megismételte tettét, amit nem tudtál hova tenni. Egy halvány pír jelent meg arcodon amit próbáltál társaid elől takarni, rájuk nézve konstatáltad hogy ők semmit nem vettek észre a pár másodperces szemezéseitekből.
A társalgásuk irányt váltott és érezted ahogy nő a feszültség kettőjük között. Ötleted se volt miért mondta el hirtelen ezeket az információkat a parancsnoknak, de tudtad hogy egy ravasz nő és valószínűleg oka volt rá. Habozás nélkül ültél le az asztal mellé és jegyzetelni kezdted a beszélgetés további részét. Később futott végig az agyadon hogy milyen közel kerültél hozzá.
Sóhajtva fejezted be a jegyzetelést miután befejezték a társalgást. Pixis parancsnok felállt és társaid is hátat fordítottak, követted a többiek tettét, mielőtt elindultál volna egy nagy kezet éreztél meg válladon. Ledermedtél mert tudtad ki volt a tulajdonosa.
-Ha szeretnél te is egy bájcsevejt velem, akkor hajnali 1-kor a mosdóban foglak várni kicsi lány-mély hangja és ahogy a füledbe suttogta szavait egy enyhe borzongást váltott ki belőled. Nagyot nyeltél majd bólintottál, amit egy féloldalas mosollyal díjazott. A parancsnok mellé siettél és távoztatok az ajtón.
Gyors léptekkel indultál el a mosdóba 1 óra előtt pár perccel. Egyenruhád helyett egy szoknyát viseltél, lábaid kicsit fáztak de csinos akartál lenni. Halkan léptél be a helyiségbe ahol Yelenát találtad neki támaszkodva a falnak.
-Időben és csinosan öltözve-elégedetten mért végig, derekadon és kilátszó combjaidon kissé elidőzve tekintetével -Tudtad hogy nem csak beszélgetni szeretnék igaz?
Halványan elpirultál és megráztad a fejed. Nem gondoltad hogy érdeklődne irántad.
-N-Nem igazán. Azt hittem néhány információt szeretnél megtudni-félénken pillantottál fel rá.
A különbség a magasságotok között hatalmas volt, tudtad hogy magas de nagyon meglepődtél mikor rájöttél, alig érsz a mellkasáig.
-Milyen aranyos, az egyetlen információ amire jelenleg kíváncsi vagyok az a neved édesem-átölelte derekad és közelebb húzott magához.
-T/N-suttogtad halkan miközben elkaptad tekinteted.
-Szóval T/N-aprót bólintott majd álladnál fogva felemelte fejed hogy szemeibe nézz-Örülök a találkozásnak, Yelena vagyok de ezt gondolom már tudod. Viszont azt nem, hogy végig tudtam hogy az évek alatt értem sóvárogtál-egy mosoly jelent meg ajkain neked pedig nagyra nyíltak szemeid.
-É-én nem is.. -motyogtad zavartan.
-Igazán? Akkor miért vetted fel ezt a rövid kis szoknyát egy kis csevegésre hm?-miközben beszélt nagy kezeit végigsimította belső combodon ami miatt ajkadra haraptál. Nem válaszoltál neki, teljesen igaza volt.
-Szóval nem válaszolsz-halk kuncogása visszhangzott az üres mosdóban.
Felmordultál majd ingjénél fogva ajkaidra rántottad a szőke hajút. Ajkai édesek voltak, finoman csókoltad majd néhány másodperc múlva viszonozta, azonnal átvéve az irányítást. Átkaroltad nyakát és teljesen testéhez préselted magad. Heves csókcsatátoknak levegőhiány vetett véget. Yelena nyakadhoz hajolt és puszikkal, később nyálas csókokkal kényeztette bőröd. Szaporán vetted a levegőt és oldalra döntve fejed adtál neki még több felületet nyakadon.
-Mi lenne T/N, ha ezt a szobámban folytatnánk?-súgta füledbe majd finoman megharapta fülcimpád. Kipirult arccal hevesen bólogattál.
Ölébe kapott majd elindult veled szobája felé. Mindenki aludt így nem aggódtál hogy meglátnak titeket. Mikor megérkeztetek kulcsra zárta az ajtót majd óvatosan az ágyra lökött. Feléd mászott kis ideig rajtad legeltette tekintetét, megállapította hogy sok rajtad a ruha. Felsőd széléért nyúlt, felemelted kezeid és hagytad hogy levegye rólad.
Kicsit meglepődött mikor meglátta hogy nincs rajtad melltartó, viszont hamar kapcsolt és melledre hajolva bekapta egyik kemény mellbimbód, amíg a másikat kezével masszírozta. Halkan nyöszörögtél alatta és szorosan összezártad combjaid. Szabad kezével szétnyitotta lábaid és közéjük férkőzött, így folytatta kényeztetésed. Felsőd sorsát követte bugyid majd szoknyád is. Kezével nőiességedre simított majd ujjával ingerelni kezdte csiklód. Egy hangos nyögés hagyta el szádat és hátra vetetted a fejed.
-Jó kislány-morogta rekedtes hangon.
Apró csókokkal haladt lefelé egészen alhasadig. Nagyobb terpeszbe tetted lábaid és gyorsan vetted a levegőt. Yelena a lábad között egy hihetetlen látvány volt.
-Kérlekh..csinálj valamit-nyöszörögted kéjesen és beharaptad szádat.
-Könyörögj még egy picit-mondta közben néhány csókot nyomott combodra, majd finoman bőrödre harapott. Felnyüszítettél és beadtad derekad.
-Yelena kérlekh.. Akarlak..-könnyes szemekkel néztél rá.
Egy hosszú ujjat éreztél magadban amire halkan felsóhajtottál. Lassan mozgatni kezdte azt majd kis idő elteltével csatlakoztatta a másodikat is. Mikor úgy gondolta többet érdemelsz, gyorsabban mozgatta benned ujjait ami miatt hangosan sóhajtoztál.
Yelena tartva veled a szemkontaktust belédnyalt. Egész tested megremegett és hajába markoltál mikor elkezdte rajtad használni nyelvét. Szinte felfalt téged, mintha te lennél az utolsó vacsorája.
Alig bírtál csendbe maradni vagy nem túl hangosan nyögdécselni. Mikor megszívta csiklód jobban magadhoz nyomtad fejét amire egy morgással válaszolt. Gyorsított ujjain is, mélyre tolta őket téged teljesen az őrületbe kergetve.
-M-Mindjárth..-levegő után kapkodtál és erősen megmarkoltad rövid tincseit.
-Gyerünk T/N, élvezz a nyelvemre-ahogy ezt elmondta visszahajolt nőiességedhez és folytatta munkáját.
Szemeid fenn akadtak miközben egy kéjes sikoly kíséretében elélveztél. Hangosan ziháltál és combjaid remegtek. Yelena elhajolt és egy féloldalas mosollyal figyelte kipirult arcod.
-Finom vagy-jegyezte meg egy széles mosollyal majd lassan melléd mászott.
-És veled mi lesz?-pillantottál rá miután összeszedted magad.
-Majd legközelebb pótoljuk, ne aggódj-arcodra simított.
Így is lett, azóta mindig találkozgattok egy kis "bájcsevej" erejéig.
YOU ARE READING
Attack on Titan Oneshots
FanfictionEz a könyv igazából olyan sztoriknak ad helyet amelyek éppen kipattantak a fejemből. A legtöbb történet 18+, esetleg előfordulhat spoiler, yaoi/yuri is! Jó olvasást!