אדם - גיל 20, גובה 1.75, אחיה של הלנה.
הערב התחיל כל כך נחמד..
הוא הגיע מאוחר אחרי עבודה שהתחיל כדי לעשות משהו לפני שהוא טס בחזרה לאוניברסיטה בניו יורק.
הוא נכנס מהר הביתה, התקלח, בחר בגדים יפים מארון, גיהץ וניקה את הנעליים.היום אחותו הקטנה (לא הביולוגית) חוגגת יום הולדת.
הוא למד לקבל את העובדה שלא השתייך למשפחה שלו בקשר דם אבל כן בקשר נפשי.
הוא אוהב אותם וזה לא צריך לעצור אותו להמשיך להתקדם.
ולעזאזל עם ההורים הביולוגים שלו. מי שלא יהיו.
הסיפור שלו בתור תינוק מעורפל גם ככה.וחוץ מזה, הוא מתכוון לצעוד צעד נוסף היום לעבר העתיד שלו.
הוא התכוון לומר לקייסי איך הוא מרגיש כי הסקרנות שיגעה אותו.
איך קייסי תגיב?
איך היא מרגישה כלפיו?איך זה ירגיש לנשק אותה?
ההחלטה הזאת היתה ברורה וחזקה בראשו.
השמש שקעה כבר מזמן והוא עדיין התקשה לענוד את העניבה. "זה צריך להיות קל.." התמרמר מול המראה.
כבר תקופה שהוא מודע ליופי שלו.
עיניו הכחולות ושיערו השחור. עצמות לחייו העדינות ופניו החלקות. מוזר שלא היו לו גם פצעונים בתקופת התיכון.
הוא לא דומה אפילו בקצת למשפחת רוסו.נואה הקוואמי בראשו המהם בהרהור. "אולי תנסה ללפף לצד השני ואז מלמטה?" הציע.
אדם ניסה שוב והפעם הצליח. "לא ידעתי שענדת פעם עניבה, נואה.. באיזה גודל היא היתה?"
"זה באמת לא נראה קשה. לא קשרת עניבה אף פעם?"
"קשרתי. אני מניח ששכחתי מאחר ולא הייתי באף אירוע בחצי שנה האחרונה."
דפיקות על החלון העירו את תשומת והוא ניגש לראות. אולי התחיל גשם?
הוא הביט דרך הזגוגית. חוץ מנוף ברוקלין והשמיים שהחלו לקבל צבע שחור הוא לא ראה דבר.
הוא הרים את החלון מלמטה ומשב רוח קריר נכנס לחדרו.
הירח זרח מולו מלא גדול ולבן. נראה כאילו יצא מתוך סרט מתח.
בצידי השדרה עמודי חשמל מוארים עמדו מסודרים בטורים ונקודות אור הובלו לאורך הרחובות.
הוא נשם עמוק."אדם !!" קריאה נשמעה.
הוא הסתובב לאימו שעמדה בפתח הדלת ומבט אחוז בהלה בעיניה.
הוא לא הספיק להגיב לפני שמאחור יד לפתה את גרונו בחוזקה והרימה אותו מהקרקע.
זו לא יד אנושית.
אדם ניסה להוציא את המילה 'כנפיים' כדי לשנות צורה. להציל את עצמו ולהביס את הרובוט המזורגג .
הוא התנדנד, התנער אבל הרגיש את קנה הנשימה סתום ומונע מהחמצן להכנס אל הריאות."אד-"
"שששששש" מהבינה המלאכותית הלבושה בשחור נשמע קול מאיים. "אם את רוצה את הילד - תשארי בשקט ובואי איתי."
YOU ARE READING
מאחורי המסכה / behind the mask
Teen Fictionאולי אתם מכירים את מרינט ואדריאן.. את הסיפור הלא גמור שלהם שעורר עצבים בכולנו.. מאסטר פו - שומר המופלאים (נכון לשנת 2020) עשה טיול קצר לארצות הברית כדי לחפש נער או נערה מתאימים לאחוז בְּמופלא. ואז הוא הגיע לברוקלין. ;הספר מספר על חייהם של שני נערים...