קייסי -
הם כבר היו כמה בלוקים רחוק מהמקום.
הירח זרח גבוה בשמיים ונתן לקייסי הרגשה של תקווה, שאיכשהו, היא תחזור הביתה ותשב לאכול אוראו עם חלב כמה שיותר מהר.
קייסי הפילה את אליקס לקרקע, הלכה כמה צעדים לאחור וקרסה לישיבה בגב לקיר הבניין.
אדם התיישב לידה משמאל.
הם כבר היו יותר קרובים לרחובות הומים, ויותר רחוקים מהבית של הלנה. הם התהלכו מסמטה אחת לאחרת כדי שלא יבחינו בהם ולמזלם הדרך עברה חלק.
"איף. היא כבדה כמו מקרר" קייסי נאנחה בעצבים. "לא יכולת לשנות צורה אחרי שנעלמנו משדה הראייה של אבא שלכם?"
"שששש!" הלנה, שעדיין עמדה עם זרועו של הגיבור 'לייקן' סביב צווארה, הצביעה על פיה וסימנה עם עיניה לכיוון שלו. הוא עדיין היה מחוסר הכרה מחץ ההרדמה שדקרה בו.
"כמה זמן יקח עד שיתעורר?" שאל אדם בשקט.
"אולי הכוחות שלו מאפשרים לו להתרפא במהירות ואז הוא יתעורר מוקדם יותר, אני לא יודעת" אמרה.
"ומה עם הרובוטית? מה אנחנו נעשה כשהיא תתעורר?" שאלה קייסי.
אדם הזדקף במקומו, "אנחנו לא נעשה כלום, קייסי. עשית די והותר. תחזרי הביתה."
קייסי כיווצה גבות. "אל תתנשא מעליי, אדם רוסו. עשיתי יותר ממה שאתה חשבת בכלל לעשות."
"קייסי, מספיק. אני מודה לך על כל מה שעשית למען אמא שלנו ולמען הלנה. אבל זה כבר מסוכן בשבילך. תשאירי לנו את השאר."
היא כבר רתחה מזעם בשלב הזה. כל הסביבה הטשטשה בעיניה והיא ראתה רק אותו. היא דחפה את ידיה והרימה את עצמה לעמידה. היא בלעה את הצרחה שעלתה בגרונה לדקירות החזקות ברגליה. היא לא עשתה עצירה אחת בדרך מבניין 'טלובט' .
היא בטח מדממת עכשיו, אבל לא אכפת לה.הכעס נתן לה אנדרנלין מטורף.
"לא אכפת לי מה אתה חושב שאני צריכה לעשות. לעזאזל , לא אכפת לי ממך בכלל, אדם. כל צעד שעשיתי עד עכשיו היה בשביל החברה שלי, בשביל ג׳ולייט ובשביל ניק. הם היו משפחה בשבילי מאז שהייתי קטנה ואתה יודע את זה."
היא הרימה את עיניה למעלה כדי למנוע מהקהל הקטן שלה לראות אותה בוכה ואז חזרה לדבר. "אני אעשה הכל כדי להציל את ג׳ולייט. היא אמא שלי לא פחות משהיא אמא שלך."
"קייסי.." הלנה אמרה בקול נמוך.
"אני לא חוזרת הביתה. אני נשארת כאן." קייסי הביטה בנחישות בעיניו של אדם שכבר לא הסתכל עליה.
"את לא נורמלית" אדם לחש ואז הרים את קולו, "את לא נורמלית!!!"
אדם תפס אותה בדיוק כשנפלה, ישר לזרועותיו.
YOU ARE READING
מאחורי המסכה / behind the mask
Teen Fictionאולי אתם מכירים את מרינט ואדריאן.. את הסיפור הלא גמור שלהם שעורר עצבים בכולנו.. מאסטר פו - שומר המופלאים (נכון לשנת 2020) עשה טיול קצר לארצות הברית כדי לחפש נער או נערה מתאימים לאחוז בְּמופלא. ואז הוא הגיע לברוקלין. ;הספר מספר על חייהם של שני נערים...