הלנה -
"אני לא מבין" המילים הראשונות ששברו את ההלם היו של לייקן.
הוא עמד מולה, שפוף עם מה שנראה כגופה של בן אדם נישאת על גבו, ועיניו קרועות למראה הופעתה.
כמובן. הוא לא יודע שהיא בחיים.
בפעם האחרונה שראה אותה היתה כשאמרה לו לרוץ מבניין טלובט מטה ולקחת איתו את אליקס. בפעם האחרונה שראה אותה הוא לא הספיק להציל אותה בזמן.
הוא חשב שהיא מתה בפיצוץ.היא זכרה איך הרגישה את ההלם מכה בה ומעיף את גופה רחוק מהבניין ואת המלאך השומר שלה, אחיה הגדול אדם, מציל אותו כשהיא עוד באוויר.
"אני-" היא התחילה לדבר אך נקטעה.
"הורד את האיש בזהירות וצעד צעד אחורה!"
קולו של אביה הרתיע אותה לרגע והיא הסתובבה להביט בו אוחז ברובה מכוון אל לייקן."היי..מה.." היא צעדה צעד לעבר אביה, "עצור!! מה אתה עושה??" צעקה אליו.
הוא התעלם ממנה והמשיך לצעוק אליו. "האדם שאתה מחזיק הוא אחד הפושעים הגדולים בברוקלין. הנח אותו מיד"
רק אז זיהתה את אותו האיש. הוא לבש חליפה שחורה ארוכה ואחת הידיים שלייקן אחז בהן, כדי לתפוס אותו יציב, היתה ממתכת.
לייקן המשיך להביט ברדאר וניסה למצוא תשובה תלויה בפניה.
רדאר לא הבחינה באליקס עד כאשר נצמדה במהירות לאביה עם חישוק משוייף צמוד לצווארו. "אתה לא רוצה ללחוץ על ההדק." אמרה לו באיום.
אביה צחקק ופניו נטולי הבעה. "לא. אני לא."
"אז תוריד את הנשק." הורתה עליו.
"לא אחרי שהוא יוריד את הרוצח." ניק נראה נחוש בדעתו עד כדי כך שהוא מסכן את חייו.
רדאר שלפה חץ לכיוון הרובוטית הבלונדינית. "תורידי את הצעצוע הזה לפני שתפגעי באדם חף מפשע." הלנה קראה אליה.
נוצרה שרשרת שכל אחד כיוון על השני חוץ מלייקן, שהמשיך לבהות ברדאר שראשו עדיין מרחף. עם המבט שהיה לו בעיניים הכחולות, הוא היה בטוח שלא יראה אותה יותר.
"אני לא עומד לפגוע בו" אמר ניק מבין שיניו החשוקות.
"אז תוריד את הנשק." אליקס נשמעה רגועה ברמה מסוכנת.
"הוא לא האחד שאני מכוון אליו"
"אליקס," ניסתה הלנה לדבר בהיגיון "האם זה לא מה שרציתם? צדק? הוא יחטוף כבר בבית המשפט" החץ עדיין לא נסג ממטרתו וגם לא החישוק המשוייף מצווארו של אביה.
"טרוי לא עונה לי. אין לי פקודות ממנו. כרגע הוא שלנו." ענתה לה בלי להניד עפעף.
לייקן התנער ומצמץ כמה פעמים. "רדאר.." ורק אז הוא התעורר על עצמו, "רדאר!" הוא הידק את ידיו של סנדאק קרוב אליו כדי שלא יפול.
"לייקן! שמחה שחזרת אלינו," קראה אליו רדאר בהתרגשות מאופקת, "אשמח אם תוריד את הרשע כדי שהשוטר הנחמד יאזוק אותו"
"הרשע?" הוא הביט ביד המתכתית שאחז. "אה סנדאק, כן, הוא צריך טיפול." הוא הרצין כשהחזיר את עיניו אליה, "רדאר, אני בספק אם המשטרה או בית המשפט יתנו לו את הטיפול הזה.. אני בספק אם תחנת המשטרה יוכלו להחזיק אותו הרבה זמן. "
"אז מה הרעיון שלך?" שאלה אותו.
"אני התחלתי להבין את דרך החשיבה שלו. אני באמת חושב שטרוי, אליקס ואני נוכל להחזיק אותו כלוא ולנסות להוציא ממנו היגיו-"
"אתה לא יודע עם מי יש לך עסק, ילד" לייקן סוף סוף הסתכל על השוטר שדיבר.
הוא נראה מבולבל פתאום ואז חזר להביט ברדאר.
"אם אתה מונע ממני לעצור את הרשע הזה, אתה גם מסיג גבול מבחינתי."
#####
שבת שלום❤️
YOU ARE READING
מאחורי המסכה / behind the mask
Teen Fictionאולי אתם מכירים את מרינט ואדריאן.. את הסיפור הלא גמור שלהם שעורר עצבים בכולנו.. מאסטר פו - שומר המופלאים (נכון לשנת 2020) עשה טיול קצר לארצות הברית כדי לחפש נער או נערה מתאימים לאחוז בְּמופלא. ואז הוא הגיע לברוקלין. ;הספר מספר על חייהם של שני נערים...