קייסי-
"מה -- סליחה - הלנה -- אני לא שומעת -- את קטועה פתאוםם - קככ" קייסי ניתקה את השיחה.
היא נשמה עמוק.
זה ממש לא הזמן לשיחה הזאת. היא ממש לא מוכנה לפתוח את הנושא הזה בפניה כמה ימים לפני היום הולדת שלה. לא מתאים בכלל.
לכן היא דחתה את השיחה הזו שוב ושוב והיא תמשיך לדחות אותה עד לאחר היום הולדת.
קייסי התהלכה בחוץ בשעה הזו.
היא הקלידה הודעה תוך כדי הליכה אל הפארק הקרוב ביותר אל ביתה ובהגיעה לשם, התיישבה על אחד הספסלים.
"פליז תקרא את זה.." היא לחצה שלח וההודעה נשלחה אל סאם.
קייסי סגרה את הנייד וחיכתה בשקט.
הפארק היה מואר על ידי מנורות רחוב שיצרו שביל לאורכו ובאויר היה ריח דשא.
היא לא היתה לבד. לאורך השביל ועל הדשא זוגות העבירו את הלילה תחת כיפת השמיים.זה צבט בליבה של קייסי.
"הלו~" היא שמעה קריאה חלושה לידה. קייסי הסתובבה אליה ופגשה בעיניו של הארי שעמד עם יד מנופפת שלום וחיוך קטן.
הארי הוא חבר ילדות של קייסי. הם גרים סמוך אחד לשני, והמשפחות שלהם קרובות זו לזו ואת הילדות הם העבירו יחד. בחטיבה הם תמכו זה בזו והלכו יחד לבית הספר אך כשהם עלו לתיכון מעגלי החברה שלהם הרחיקו אותם זה מזו. כיתה י היתה כיתה קשה ומעצבנת. הארי היה צריך את החברים לקבוצת כדורסל שיתמכו בו ולה התחילה ההתפתחות ההורמונלית באותה שנה ככה שהיא גם היתה צריכה את החברות שלה.
לא היה נראה שהפריע לו המרחק עד עכשיו. ולה לא הפריע גם כן.
הוא התיישב לידה על הספסל.
"שלא תבין לא נכון," פתחה קייסי ואמרה, "אני קראתי לך בגלל סאם. לא בגללך."
"מה לך ולסאם?" שאל והסתובב בגופו אליה.
"זה בנוגע להלנה." היא לבשה ארשת פנים רצינית. "סאם מתחמק ממנה לאחרונה.. אז חשבתי שבגלל שאתה החבר הכי טוב של סאם אתה תדע למה."
"ואם אני יודע, למה את חושבת שאני אספר לך?" שאל.
קייסי הביטה בו. בוחנת בקפידה את פניו.
אדוני המתנשא -
"אתה לא יודע.." אמרה לפתע ופלטה צחקוק. "אתה לא מכיר את החבר שלך כבר המון זמן מה?"
משהו בפניו זז. "מה? על מה את מדברת?"
"אני קוראת את המצב.. אתה התרחקת מחברך הטוב ביותר ואתה לא חושב שהוא צריך אותך-" היא השתנקה לפתע בדרמטיות. "האם אתה הסיבה שסאם מתרחק מהלנה??"
YOU ARE READING
מאחורי המסכה / behind the mask
Teen Fictionאולי אתם מכירים את מרינט ואדריאן.. את הסיפור הלא גמור שלהם שעורר עצבים בכולנו.. מאסטר פו - שומר המופלאים (נכון לשנת 2020) עשה טיול קצר לארצות הברית כדי לחפש נער או נערה מתאימים לאחוז בְּמופלא. ואז הוא הגיע לברוקלין. ;הספר מספר על חייהם של שני נערים...