הלנה -
"הי! האמל!" הלנה קראה בקול.
הנער בעל השיער החום והחליפה הכחולה נעצר והסתובב במבט אדיש להלנה המתנשפת כשהגיעה אליו. היא נאחזה בברכיה והתנשפה בשעה ששיערה הקצר נופל על פניה. "אני צריכה להחליף איתך מילה."
טרוי הביט בה והרים גבה. "על מה?"
"על סאם." הוא לא נראה מופתע, אך שרירי הלסת שלו נקפצו.
לקח לה זמן להבין שהוא מחכה להמשך, אז היא נשמה עמוק, "על מה דיברתם?"
"מה זה עניינך?" שאל, בוחן אותה עם עיניו התכולות.
"סאם חבר שלי. כששאלתי אותו על מה דיברתם הוא התעלם והעביר נושא. אני דואגת לסאם, וזה נראה שהעניין מותח אותו, מה שזה לא יהיה."
טרוי שילב את ידיו. "הוא לא הזכיר שיש לו חברה. למען האמת, הוא לא מדבר עלייך בכלל. מי את שוב?"
ילד זבל. חשבה הלנה בזעם.
"הלנה רוסו. ואני לא בת זוג שלו, אני ידידה שלו." היא רצתה להכות את עצמה על כך שהורידה את קולה במילה 'ידידה'.
טרוי לא שם לב לחוסר הביטחון. הוא רק כיווץ את עיניו. "אם הוא לא סיפר לך אז כנראה היתה לו סיבה טובה." אמר והסתובב על עקביו, "או שהוא לא מחשיב אותך לידידה קרובה כל כך." טרוי צעד משם והלאה.
הלנה הרימה את ידיה ודמיינה שהיא לוחצת על צווארו עד שהוא מאבד נשימה.
<3
אולי אני באמת נדחפת לעניינים שלא שלי.. חשבה הלנה תוך כדי שהיא פוסעת במסדרון לצד סאם. היא נזכרה באותו הלילה שלייקן סיפר לה על הקשר של טרוי האמל עם ההאקרית המבוקשת אליקס וטען שהיא אנדרואיד בנוסף לכך.
האמת היא שהלנה רצתה להרחיק את סאם מטרוי כי היא פחדה שהנער הזה יכול לגרור את סאם למעשי פשע.
מצד שני סאם יכול להיות זה שישפיע עליו לטובה..
או שזה רק בראש שלה..
"הלנה.." קולו של סאם קרא לה מאחור והיא הסתובבה. "את לא שמה לב לאן את הולכת.." אמר בחיוך. "הגענו לחדר."
היא הביטה בו ואז פנתה אליו והם נכנסו לחדר.
"היי סאם!" קייט נופפה לו לשלום ונשענה לאחורי כיסא מסתובב בשילוב ידיים. "עבר המון זמן. לא רואים אותך כבר."
"מה שהיא אמרה." גייב ישב כפוף על כיסא הפסנתר כשפניו אליהם. "אתה כבר לא מסתובב איתי ועם החבר'ה.. מה קורה?"
ואז הם ראו את הלנה. "אה.." אמרו שניהם.
סאם לא נראה לחוץ. הוא התיישב על כיסא נוסף והביט בחברו. "יצא לי לבלות זמן עם הלנה. חשבתי שיהיה נחמד להפתח ליותר אנשים, חוץ מהחבורה הצנועה שלנו."
YOU ARE READING
מאחורי המסכה / behind the mask
Jugendliteraturאולי אתם מכירים את מרינט ואדריאן.. את הסיפור הלא גמור שלהם שעורר עצבים בכולנו.. מאסטר פו - שומר המופלאים (נכון לשנת 2020) עשה טיול קצר לארצות הברית כדי לחפש נער או נערה מתאימים לאחוז בְּמופלא. ואז הוא הגיע לברוקלין. ;הספר מספר על חייהם של שני נערים...