36

130 14 8
                                    

אדם -

היא משוגעת. אין סיכוי שזה יצליח.

אבל איכשהו הוא האמין בקייסי. הוא הרגיש שלא משנה כמה מטורפת התוכנית וטיפשית בכל דרך שיכול לעלות על הדעת, היא יכולה לעבוד.

הנשימה החמה שלה על אוזנו מקודם עדיין עקצצה והעבירה בו צמרמורת נעימה.
הניסיון שלה לפתור דברים בדרך שלה העלתה בו חיוך. האומץ והנחישות והחוצפה שבה היו הדברים העיקריים שבגללם נמשך אליה.

הוא נחת בסמטה נגדית לזו של קייסי וסימן לה מרחוק שהוא מחכה לאות.

"רדאר, בבקשה תורידי את הקשת. אנחנו לא האויב שלך." לייקן התחנן אליה.

הם עמדו במרחק קצר יותר ממנו. בשני צעדים הוא יוכל להגיע אל הלנה שעמדה הכי קרוב אליו.

ואז קייסי לקחה צעד מחוץ למחבוא, מעבר לפינה. "היי!" כל התשומת לב הופנתה אליה.

אביו, ניק, עדיין עם נשק מכוון אל לייקן, אליקס, עדיין צמודה עם הנשק לצווארו של ניק, עמדה דרוכה.
לייקן הידק את ידיו סביב הזרועות של הרשע שעדיין היה מושבת והלנה היתה בהלם.

"קייסי." ניק לא זז כדי לא להחתך מהחישוק החד אבל הרים את קולו, "תחזרי הביתה."

אבל קייסי פתחה את פיה והחלה לשיר:
"You are my fire"

אדם הפליק בעדינות על מצחו ועצם עיניו, לא רוצה לראות איך הם מתעלמים ממנה וממשיכים. הוא נלחם בחיוך שעלה על פניו בגלל הסיטואציה המביכה.

"The one desire"

הרעיון לשיר את השיר של הלהקה "backstreet boys" שזה גם במקרה שיר מתוך הסדרה האהובה על קייסי והלנה 'ברוקלין 99', הוא מגוחך לחלוטין.

אבל..

"Believe when I say"

אדם פקח את עיניו והציץ במתרחש.

"I wanted that way"

כולם עדיין בוהים בה. אליקס הרפתה מעט מצווארו של ניק.

קייסי שרה בזיופים מכל הלב והרימה את קולה טיפה יותר.
"Tell me why!"

זה הסימן.

'נואה - כנפיים הכנס!' הוא לחש לקוואמי בראשו והחליפה והכנפיים נעלמו. הוא שוב היה עם עניבה משוחררת סביב צווארו, עם חולצה לבנה ומכנסיים שחורות.

הוא התקדם בצעד שקט לעבר הלנה ועוד אחד ובינתיים אף אחד לא שם לב לתזוזה מאחור.

"Ain't nothing but a heartbreak"

הוא למד לא להתגנב מאחור, כדי לא לחטוף מכה לבטן כמו שקייסי החטיפה לו, אז הוא לחש 'הלנה' קרוב לאוזנה, והיא הסתובבה אליו בעיניים פעורות.

הוא סימן לה עם האצבע על אחד מהנרתיקים הקשורים לחגורתה. שם היו חיצי הרדמה שבהם שיחק כשהיה קטן יותר ואימו ג׳ולייט כעסה עליו בגלל זה.

מאחורי המסכה / behind the maskWhere stories live. Discover now