3

679 66 28
                                    

הלנה -

בבוקר למחרת הלנה קמה משינה ערבה ביותר.

היא התמתחה על מיטתה וקמה לחדר האמבטיה.

היא שלפה את מברשת השיניים ומשחת השיניים מכוס הזכוכית השקופה והחלה בצחצוח.

שיערה הקצר נראה מסודר יחסית לנערה שישנה כמה שעות טובות, עיניה חומות ויפות (לדעתה) ושפתיה תפוחות במקצת.
היא לבשה חולצה טי-שרט קצרה אפורה ומכנסיים קצרות ורודות.

הלנה חשבה על הערב הקודם.

איך היא הרגישה מרחפת בין בניין לבניין למרות שלא היה לה כח על כלל וכלל.

החליפה מאוד הקלה עליה והיתה מדהימה.

ויש את לייקן.

הלנה פסעה לחדרה כשהמברשת עדיין בפיה, ונפלה אחורנית על מיטתה המבולגנת.

הוא מקסים, הלנה חשבה בראשה, ואני עומדת לפגוש אותו היום שוב.

המחשבה הזו הקפיצה אותה מן המיטה והחזירה אותה לחדר האמבטיה לירוק את המשחה ולנקות את עצמה כראוי.

היא לא התאפרה הרבה, שמה על ריסיה מסקרה ועל שפתיה שפתון שקוף ומבריק.

הלנה פסעה יחפה בחדרה לארון העץ ופתחה אותו, חושפת מראה נוספת על הדלת הפנימית.

"מה נלבש היום?" שאלה את עצמה בקול.

הלנה הודתה למנהל התיכון בליבה שהוציא את תלבושות האחידה מהחוק, כך שהיא יכולה ללבוש כל בגד שבו תחפוץ, כל עוד הוא לא חושפני מדי.

היא החליטה לבסוף על ג׳ינס קצר תכול, חולצה ורודה רופפת, המגיעה עד למעבר למרפקיה ובכתפיים ישנם פתחים בגודל סביר.

היא נעלה את נעליה הסגורות הלבנות, אספה חציו העליון של שיערה בקליפס, סידרה דברים אחרונים בתיקה ויצאה מהחדר.

°
הלנה הגיעה לשביל הכניסה של שער התיכון ונהרה פנימה עם שאר התלמידים.

תוך זמן קצר היא כבר עמדה ליד הלוקר שלה, פתחה אותו והחלה להוציא את הספרים לשיעור הקרוב.

"אחותי!" קייסי קראה מרחוק להלנה והיא נופפה לה לשלום. "לא סיפרת לי מה עשית אתמול בסוף."

"למדתי" שיקרה הלנה, היא לא יכלה לספר לה על רדאר, גם אם תרצה, זה עדיין היה סודה של אימה ולא שלה.

"חנונית" קייסי עיקמה פרצוף ושילבה ידיה.

"לבשת את החולצה החדשה!" הלנה קראה בשמחה.

קייסי לבשה חולצת פלנל משובצת אדומה, שהתאימה ממש טוב לצבע עורה השחום, מתחתיה מכנסיים תכולות ארוכות ונעלי אולסטארס כחולות.

שיערה הארוך, המתולתל והחום של קייסי נפל על גבה בחופשיות והיא נראתה מדהים.

"כן, טוב" היא אמרה וחייכה מעט למשמע ההתלהבות בקולה של הלנה. "לא היתה לי סבלנות לחכות אז הוצאתי אותה מהארון."

מאחורי המסכה / behind the maskWhere stories live. Discover now