16

374 35 8
                                    

לפני שאת/ה מתחיל/ה לקרוא:
אם תרצו לכתוב לי עוד שאלות לפני שאני מעלה תשובות אני יותר מאשמח לענות!

סאם -

"חזרתי אל רחובות ברוקלין על מנת לסיים את המלחמה שלי עם פושע מסוכן. אז סנדאק! צא מהמחבוא הקטן שלך ובוא להתמודד איתי פנים מול פנים! אחכה לך."

סאם חיכה בפינת הסמטה כאשר רדאר דיברה עם התקשורת.

"ואיפה בדיוק זה יהיה?" שאלה הכתבת.

"איפה שהוא נתן את ההוראה להרוג אנשים חפים מפשע. הוא כבר יודע על מי אני מדברת.." אמרה. היא הסתובבה על עקביה מתחה חץ, ירתה ונמשכה מעלה.

לייקן קפץ על מדרגות החירום ונעלם אל גג הבניין.

"את בטוחה שזה עומד לעבוד?" שאל אותה סאם.

"זה חייב לעבוד." היא הביטה בו לכמה רגעים. "תפסיק להיראות כזה מודאג ותסמוך עלינו, בסדר?" אמרה. "אני הולכת להחליף פנים.. אתה תסתדר?"

"כן, אליקס" סאם ענה בביטחון, "נפגש שם."

<3

על בניין חברת 'טלובט' בגובה 200 מטר ויותר, פנסי הגג האירו את מנחת המסוקים למרות שהבניין ננטש כבר לפני כמה שנים. השמיים היו ריקים מכוכבים, וסאם תיאר לעצמו שהם רוצים להימנע מלראות את מה שצפוי לקרות הלילה.

מה שקרה באותו היום ערער את סאם. המחשבה שיכול להיות שלהלנה יש כוחות לראות את העתיד בלבלו אותו.

אני מקווה שרדאר לא כועסת .. תהה סאם, הרי הם השתמשו בדמותה כדי לקדם את תוכניתם.

סאם שמע מתיחה של חוט ברזל מאחוריו והסתובב. "הגעת.. לא אמרת שאת צריכה להחליף?" שאל כשראה את רדאר מופיעה על גג הבניין. הבעתה אטומה.

"בסדר, את לא חייבת לענות.." אמר.

"סנדאק עדיין לא כאן?" שאלה והביטה סביבם.

"לא. היינו באמצע קרב אם הוא היה כאן."

"למה אתה בכלל נלחם נגד סנדאק? יש לך משהו נגדו?" שאלה.

"לא. אני לא מכיר אותו. אבל כשטרוי סיפר שהוא היה אחראי למוות של ההורים שלו לא יכולתי להתעלם מכך. אני אדאג שהוא ישלם על זה, וגם אוודא שאתם לא גולשים על הדרך הלא נכונה."

היא שתקה. וגם טרוי. סאם לא שמע את קולו כבר זמן מה. "הכל בסדר בינך לבינו? אתם כל הזמן קוטעים אחד את השניה ועכשיו הוא לא מדבר.."

היא השיבה בתמיהה ואז הנהנה לאט. "כן. הכל בסדר."

"לייקן." סאם שמע קול מוכר מאחוריו.

אליקס עמדה עם שני חישוקים שלופים ומסוכנים למראה, "תיזהר!"

לפני שהספיק להתחמק, רדאר סובבה אותו אליה במהירות והכניסה לו ברך בבטן. סאם נפל על ברכיו ואחז בבטנו. "מ-מה..?"

מאחורי המסכה / behind the maskWhere stories live. Discover now