2

922 68 71
                                    

הלנה -

"הערב? אה.. אני לא יודעת" הלנה התהלכה בחדרה, משוחחת בפלאפון עם חברתה קייסי.

"נו, אחותי, מה יש לך כבר לעשות בבית?" נשמעה קייסי מהצד השני.

הלנה חשבה כמה שניות לפני שהחזירה לה תשובה. "יש לימודים מחר! צריך ללכת לישון מוקדם כדי לקום עירניים"

הלנה שמעה את קייסי נאנחת והיא היתה בטוחה שזו גם גלגלה את עיניה. "בסדר. אני יניח לך לנפשך, את והלימודים שלך."

"ביי, קייסי" אמרה לה הלנה באהבה.

"ביי, לני" קייסי כינתה אותה כדי שתבין שלא קרה דבר, והכל בסדר.

הלנה ניתקה את השיחה ונשמה עמוקות.

היא כלל לא התכוונה ללכת לישון מוקדם. היא רצתה לנסות דבר מסוכן וטיפשי שיכול לקרקע אותה לנצח.

לאחר שחזרה מהיום הראשון לכיתה י"א, הלנה רצה הביתה לפני שהוריה חזרו ועלתה במהירות לעליית הגג.

היא חטפה את החליפה, את האשפה וחיציה, ורצה בחזרה לחדרה כדי להסתיר אותם בתוך הארון.

"אני עומדת לצאת היום." קבעה כששמעה את מצפונה מתחיל לגבור על הדילמה הקשה. "לא משנה מה."

"לאן את יוצאת היום לא משנה מה?" הלנה שמעה את קול אמא שלה נכנסת לחדר והיא קפצה בבהלה.

הלנה לבשה במהירות פנים רגועות והסבירה, "אני יוצאת היום עם קייסי לסרט. ונראה לי שלא תאשרו לי"

"הלנה." אמה אמרה בקול תקיף. היא יודעת? הלנה החלה להיכנס ללחץ.

"את הולכת להחליף את הבגדים האלה או ללכת ככה?" אימה הרימה גבה בשעשוע.

הלנה פלטה אנחת הקלה ואישרה שתחליף.

"טוב. ואת חוזרת לכאן בשעה עשר, את שומעת אותי?" הלנה הנהנה בזריזות.
"בסדר. אז תהנו"

~

"יצאתי!" הלנה צעקה מדלת הכניסה, מסודרת ומאורגנת, עם שיערה הקצר הנפול על כתפיה.

היא התכוונה ללכת אך אמה קטעה אותה. "ביי מותק, תהנו בס -" היא עצרה ובחנה אותה.

"את בטוחה שאת רוצה לצאת ככה?" שאלה עם פה עקום.

הלנה בחנה את עצמה וידעה שאמה מתכוונת למעיל שעטף אותה מהצוואר עד לרגליה.

מאחורי המסכה / behind the maskWhere stories live. Discover now