"איזה צירוף מקרים.." ניק הניח את הטפסים על השולחן ונשען קדימה להיות עם פנים אליה. קרוב כל כך שהצליח לשמוע את דפיקות ליבה המהירות.
מי נתן אישור למתמחה לחדר חקירות? אף אחד באמת. הוא הכניס את עצמו אחרי ששמע שהכניסו את פורעת החוק לתחנת המשטרה.
הוא ביצע עסקה קטנה עם אחד השוטרים שיצא לו להתחבר במהלך ההתמחות שלו והשיג כרטיס כניסה.
חדר החקירות היה חלל קטן שנתן מקום ל"חוקר" - ניקולאס רוסו - לטייל מפינה אחת לאחרת בזמן שהוא מתשאל את פורעת החוק.
הוא עלה עליה.. כמובן, רק מי שהיה קרוב לשתי הזהויות של הגיבורה היפיפיה הזו יכול לדעת בוודאות.
רדאר, הגיבורה במסכה -
היא ג׳ולייט, הבחורה מהבית החולים.רק טיפש לא היה מבחין בכך.
אך ניק ידע שאסור לו לחשוף בפני המצלמות את המידע הזה, לכן גם לא ביקש ממנה להוריד את המסיכה.
בכל מקרה.. הוא רצה לשאול אותה שאלות גם בתור רדאר.
"את זו שהציבה את המוקשים?" שאל אותה. התיישב על קצה השולחן בשילוב ידיים.
"כן" אמרה ונמנעה מקשר עין. "אני יודעת שכנראה לא תאמין לי אבל לא התכוונתי שהוא יפגע ככה."
"למה מלכתחילה את לא נותנת למשטרה לעשות את העבודה שלה?"
"אני לא סומכת על המשטרה."
"ואת כן סומכת על מי שהביא לך את המוקשים האלה?"
היא הביטה בו בהיסוס. ושוב, הוא הגיע למסקנה נכונה.
הוא מאמין לה שהיא לא התכוונה שדבר כזה יקרה, כי הוא הבין שלא היא שיצרה את אותם מוקשים.
"רדאר. אני רוצה לשאול אותך עוד משהו." הפעם הוא הצליח לתפוס את עיניה. "אם אני משחרר אותך, את תשתפי איתי פעולה?"
הוא בכוונה אמר בלשון יחיד - הוא והיא,
אם היה אומר 'איתנו' היא היתה נרתעת כי המשטרה מעורבת.היא בחנה אותו בזהירות והוא לבש רצינות.
"מה יצא לי מזה?" שאלה.
ניק פרס את ידיו לצדדים, "תוכלי להציל אנשים כבקשתך. אבל בתוך החוק, ככה שאם שוטר יראה אותך , הוא לא ירדוף אחרייך."
הוא שיקר. אף אחד לא נתן לו את הסמכות. אבל הוא ידע שזה הביטוח שלו."ואם אני אגיד לא?"
"יהיה חבל אם מישהו ישמע על מה שקרה בבית החולים.."
היא קפאה.
הוא התכופף כדי להיות קרוב לאוזנה ולחש, "נכון, ג׳ולייט?"
הוא לא רצה להשתמש בקלף הזה אבל לא היתה לו ברירה. נראה שזה הדבר היחיד שמניע אותה.
היא שתקה לרגע. "מה תרצה שאעשה?"
########
עוד פרק אחד וחוזרים למסיבהה😆
YOU ARE READING
מאחורי המסכה / behind the mask
Teen Fictionאולי אתם מכירים את מרינט ואדריאן.. את הסיפור הלא גמור שלהם שעורר עצבים בכולנו.. מאסטר פו - שומר המופלאים (נכון לשנת 2020) עשה טיול קצר לארצות הברית כדי לחפש נער או נערה מתאימים לאחוז בְּמופלא. ואז הוא הגיע לברוקלין. ;הספר מספר על חייהם של שני נערים...