סאם -
הבוקר שאחרי היה מסוחרר.
סאם פקח את עיניו והביט לראשונה בתקרת החדר. לאחר מכן הטה את עיניו שמאלה וימינה לחיפוש שעון קיר בתקווה למצוא אחד.
11.50.. נאנח סאם בליבו.
הוא התרומם לישיבה במיטתו ואחז בראשו. הוא הרגיש יותר כבד מבדרך כלל.
"מה קרה אתמול בלילה..?" מלמל לעצמו.
"אה המ" נשמע קול בצד החדר. "בוקר טוב, נסיך."
הארי ישב על כיסא מחשב. הוא כתב משהו על מחברת בשולחנו ואוזנייה היתה מחוברת לאחת מאוזניו.
"הארי?" סאם אימץ את עיניו, מזהה את חברו המתולתל נקי ומסודר. "למה אני מרגיש פח?"
הארי הרים ראשו מהמחברת והביט בו בעיניו הירוקות עם חיוך רפה. "אתמול בלילה התחרפנת." אמר, הניח את המחברת על השולחן ושיחק בעט. "החלטת לשחק גיבור אז שתית כוס, ועוד אחת ועוד אחת.."
סאם נאנח ושפשף את עיניו בתסכול. "עשיתי משהו רע?"
"לא.." אמר הארי ונמנע מלהביט בסאם. על פי החיוך שהחניק, סאם ידע שמה שכבר עשה יכל להביך אותו מאוד אם היה פיקח. "דיברת עם הלנה."
סאם עצר את נשימתו ועיניו המומות. "מ-מה? מה אמרתי לה??"
"לא יודע.. לא שמעתי ולא ראיתי דבר." הרים הארי את ידיו בכניעה.
סאם סתר למצחו והרגיש נואש יותר מתמיד.
הארי הגיש לו את הסלולר. "דבר איתה."
סאם היסס לרגע אך פתח את הפלאפון ולחץ על המספר של הלנה באנשי קשר.
הפלאפון חייג את המספר. ליבו של סאם דפק במהירות.
מה הוא כבר עשה? חיבק אותה? אמר לה ללכת לעזאזל? או גרוע מזה..
בבקשה שלא אמרתי לה שיש לי רגשות אליה.. התחנן סאם בליבו.
הוא החזיק בלב חולצתו וחיכה.
"היי!" קולה של הלנה נשמע מהצד השני.
"הלנה! אני צריך לדבר איתך על משהו זה ממש חשו-" סאם התחיל לדבר במהירות אך היא קטעה את דבריו.
"- אם אני לא עונה לכם אני כנראה לומדת או ישנה.. תשאירו הודעה!"
נשמע ביפ וסאם נאנח.
"היי הלנה אז אממ.. איך אני אנסח את זה.. אני מצטער על מה שאמרתי לך אתמול, או מה שעשיתי.. אני לא כל כך מצליח להיזכר.." סאם גיחך אל הפלאפון. "אז מה שלא קרה, הכל בסדר נכון? אנחנו עדיין חברים?" הוא שתק לכמה שניות ואחר כך אמר, "נתראה בבית הספר." וניתק.
סאם הביט כמה שניות בתמונה שעל הצג, תמונה של הלנה. "בבקשה שלא עשיתי טעות."
"אתה יודע, כשאמרתי שתדבר איתה, לא התכוונתי להודעה קולית.." צחקק הארי.
YOU ARE READING
מאחורי המסכה / behind the mask
Teen Fictionאולי אתם מכירים את מרינט ואדריאן.. את הסיפור הלא גמור שלהם שעורר עצבים בכולנו.. מאסטר פו - שומר המופלאים (נכון לשנת 2020) עשה טיול קצר לארצות הברית כדי לחפש נער או נערה מתאימים לאחוז בְּמופלא. ואז הוא הגיע לברוקלין. ;הספר מספר על חייהם של שני נערים...