22

304 34 22
                                    

סאם -

מזל שהוא כבר חווה את אותה הסיטואציה לפני כדי לבצע חוויה מתקנת.

לאחר ששניהם נפלו מטה, בידו האחת, שלף לייקן את אחת מסכיניו המחודדות, ואת ידו השנייה ליפף סביב מותניה של הלנה ושיפד את הסכין בקיר.

הם עצרו באוויר כשלייקן הביט בסכין התקועה. היא יצרה קו ארוך בין אבני הבניין.

לייקן ווידא שהיא יציבה כדי להחזיק את שניהם, סובב את ראשו ופגש בעיניה של הלנה.

הם נמצאו במרחק שתי אצבעות אחד מהשניה.

הלנה הלבושה בסוודר אדום ומכנסיים כחולות נצמדה אליו בפחד לא ליפול.

עיניה של הלנה, שהתרוצצו מעיניו אל מקום אחר בפניו, בערו ברגש שסאם לא יכל לפענח. נשימותיה היו חמות על עורו וגופה הצמוד אליו העלה אותו באש.

הוא הריח דבש. ריח מוכר כל כך, שהוא הרגיש שכבר היה במרחק הזה כבר קודם.

הוא רצה להתקרב עוד קצת.. עוד קצת והוא יכול יהיה להרגיש את שפתיה שבדמיונו הן היו לו מתוקות ועדינות, לנשום את הנערה שהייתה בראשו כבר זמן רב כל כך.

אבל בדיוק אז, הרגש בעיניה נעלם ונשאר רק אי-נוחות מצידה. הוא זיהה זאת בשפת גופה ובעיניה שלא חדלו לזוז. היא לא אמרה דבר.

אכזבה נפלה בליבו.

אבל למה שתרגיש אותו הדבר? חשב.

הפעם הראשונה והיחידה שהיא ראתה אותו בחייה הייתה בתקרית עם האיש שהטריד את האישה בסמטה לפני חודש ויותר.

היא בטח רואה אותו כזר מטריד עם מסכה.

"אהה ס-סליחה" מיהר להגיד והסב ראשו כדי שלא תראה את הסומק על פניו. "אני מצטער א-אני אחזיר אותך למעלה.."

הוא הידק את ידו האחת בסכין, בשנייה קירב את הלנה בזהירות, התנדנד וניתר אל מדרגות החירום בסמוך אליהם.

נשמע קול ברזלים כשהם נחתו על המדרגות.

הוא התנתק ממנה באי-רצון. "מצטער" אמר.

הלנה שילבה ידיה ונמנעה מליצור קשר עין. "הכל בסדר.." ענתה והכניסה קצוות שיער לאחורי אוזנה.
היא תמיד עושה את זה כשהיא לחוצה.. חשב סאם והתאפק שלא לחייך בתגובה להרגל החמוד.

"לא התכוונתי להבהיל אותך ככה.." אמר ופתאום נזכר שיכול להיות והיא תזהה את הקול שלו .
אז הוא עיבה אותו קצת. "הייתי באמצע לחפש פשע להלחם בו ואז ראיתי אותך עלמה עצובה."

היא הרימה גבה בבלבול.

טיפש. טיפש. טיפש. מה עכשיו??

ואז, רגע לפני שחשב להתנצל פעם נוספת על היציאה המוזרה הזו, הלנה צחקה.

מאחורי המסכה / behind the maskWhere stories live. Discover now